"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Tuesday, September 07, 2010

Puaka... Yang Ni UMNO Tak Bising Pulak..?

Apasal puaka-puaka UMNO tak bising pasal ni..? takut dekat puaka dekat atas ke..? bila bukan Islam masuk mesjid tak tutup aurat (bukan Islam ada aurat ke..?) UMNO kecoh 1Malaysia, bila orang Islam sendiri hina Islam, baca kitab suci Al-Qur'an tanpa tutup aurat korang tak nak bising pulak..?

Makin lama makin jelas kesetanan UMNO ni... beragama Islam, tapi menghina agama sendiri... ni lagi teruk dari setan...

30 comments:

Kamal Sanusi said...

UMNO dok berasa yang Islam ni eksklusif untuk meLAYU dlm parti melayu yg terlupa nama pun masih menggunakan bahasa penjajah tapi kecoh berdemo pasai bahasa kebangsaan.

UMNO dok berasa yg depa adalah pakar di dalam hukum hakam Islam sampai tahu sapa yg berdosa dan sapa yg tidak seolah-olah mcm depa dok mengawal sistem kehakiman negara.

Tiada bangsa atau ilmuan Islam lain yg sesuci UMNO yg semestinya ada had ada harinya.

Kerat kemaluan sendiri la kalau puak UMNO berani tegoq si puaka tu sedangkan suami sendiri pun kecut.

Anonymous said...

astagfirullah ....apa nak jadi la dgn ko ni. org baca al-quran pun ko nak maki hamun. kalau dia baca bibel tu lain la plakk. bawak2 la mengucap di bulan ramadhan ni. takut2 terbatal syahadah ko ni.

nik adli

Anonymous said...

Kalau orang kafir masuk Masjid tak tutup aurat jangan kita marah dia, kita tegur dia bagitau adab-adab semasa berada dalam Masjid nie.

Tapi kalau yang mengaku islam tak tutup aurat dalam Masjid, dah la tak tutup aurat boleh boleh baca AL-QURAN. Rasa-rasanya apa patut kita buat? nak kata tak tau dah jadi NENEK dah pun masakan bab asas pun masih tak reti?

ULAMA MUDA um-NGOK tak rasa bersalah ke? MUFTI PERAK mungkin bersetuju kot? Atau AHLI um-NGOK ada HAK EXCLUSIVE?

-madir-

Harris said...

Astaghfirullah...Ape punye kurang ajar la bace Quran x tutop aurat.X hormat lgsung siot!!Dlm Quran tu terang2 dah Allah SWT ckp tutup aurat tu wajib.Diulang WAJIB!WAJIB!WAJIB!!!Bukan harus,bukan sunat,bukan jgk makruh!Apehal tongong sgt sial pemikiran pencacai2 gerombolan umNGOK/APCO neh???

Anonymous said...

cara Rosmah baca Al-Quran tu macam pernah ku tengah... tapi dimana ya?
YAAAAAAAAAAAA!!!
Dalam cerita HINDUstan.... mcm tulah cara pakainya kalau tengaH BACA kitab hindu mereka....

Anonymous said...

nik adli

September 7, 2010 4:09 PM

ini sekor .. x faham adab 2 baca alquran dan ko yg patut mahasabah diri .. yang baca tu puaka bini pemimpin negara ..jika semua jantina perempuan tiru mcm dia .. baca Al quran ..x tutup aurat .. hina Alquran ..ingat pimpinan tauladan pada rakyat .. jangan rakyat salah ajaran .. sesatlah dunia dan akhirat.

minta jauh drp anak bini aku tiru macam puaka tuh

Hisham Tok Mudin said...

Memang puaka pun.
Kalau dah berada di kedudukan tinggi macam (isteri PM) tu pun tapi masih tak mau sedar2 and menunjukkan tauladan yg kurang ajar di depan quran dengan tidak menutup aurat.....apa lagi yg nak di kata.....Memang puaka la jawapnya.
Sebab apa cakap cam tu....??? Sebabnya hanya puaka aja yang tahu perkataan takut.


- Hisham Tok Mudin-

Anonymous said...

aku ingat bini amitabh bachan ahahahahahahaa

biasalah tu..tok imam masjid tu pun tak berani tegur datin ni...

kembara putih said...

Tak hairan jika fesyen 'menutup aurat Rosmah' ni bakal jadi ikutan wanita2 Islam.

Blog Kesihatan said...

Ni tak dikira tutup aurat

Maisara said...

Kalau macam ni lah rupa bentuk teladan yang nak ditunjukkan pada rakyat bawahan.....aku garenti...100 thn lagi kalau beruk2 Umno ni msh lagi memerintah....alamat jadi bini tarzan lah segala beruk2 betina depa ni......tinggal coli & seluar dalam aja bila ngadap quran.

"Alamak" muda....."Alamak" tua depa ni tak boleh buat apa punya....jadi lembu ....jadi tunggul....boleh tengok tapi tak boleh tegur....takut bila tegur kelak kena pancung atau paling kurang miss soru.

Tengok aja lah sekarang ni....sejak beruk2 Umno ni memerintah...bermacam2 prkara yg kita dengar....zina makin bertambah...akan luar nikah makin meningkat....pembunuhan boleh dikatakan hampir setiap minggu...masyarakat yg berfikiran binatang makin bertambah.

Inilah hasil dpd pemimpin yg mengaku islam tapi menghina, memperleceh dan menolak hukum yg Allah tentukan.

matkambing said...

he,he najib dah kantoi! udah tak dapat nak bezakan tazkirah dengan ucapan. bayar zakat fitrahpun panggila jurugambar akhbar suruh rakam supaya keluar dalam akhbar! riaknya dia!

Anonymous said...

alhamdulillah...ni ler sifat-sifat terpuji penyokong pembangkang iaitu PKR,DAP,PAS..korang semua ni memang pengecut tau tak...bila kena push mula ler menCARUT,menCACI,meMAKI HAMUN,menCELA dan semua sifat-sifat terkeji yang ada pada SYAITAN dapat dilihat keluar dari mulut dan peribadi anda semua terutama awak wahai MAISARA..sungguh kecewa mak bapak yang melahirkan awak jika dia melihat bahasa dan perangai anak yang dikandungnya selama 9 bulan 10 hari.,Kalau tak silap saya nama MAISARA ni bermaksud Ketenangan, nyaman, kemakmuran, kekayaan...tapi saya lihat sifat-sifat yang disebut itu tidak ada pada anda yang bernickname MAISARA dalam blog ini...
ni ler contoh manusia yang dalam hati nye penuh dengan sijil PHD&sewaktu dengannya...kalau taik-taik warga BN&UMNO ni busuk-busuk belaka,abis tu taik warga-warga PKR,DAP,PAS ni wangi-wangi ke??taik-taik anda semua terutama awak MAISARA, dpt menjamin tempat ke syurga ke bila anda semua dah berpidah ke BATU 2???cuba jawap sikit sebab saya tengok awak ni tak abis-abis cerita pasal BONTOT..aritu cerita pasal KENTOT,skang ni cerita pasal TAIK plak...lepas ni tak tau plak topik ape yang awak nak pusing supaya dapat elak dari menjawap soalan...
saya tau yg pemimpin tertinggi PKR suka benda-benda belakang tu,jgn ler awak juga turut sama menjadi pengikut songsang seperti itu...
semoga ALLAH melindungi dan memberi hidayah kepada anda semua wahai umat-umat ISLAM sempena bulan Ramadhan dan Syawal yang akan menjelang ini dari terus sesat dan mengikut ajaran serta telunjuk SYAITAN NIRRAJIM....AMINNNNNN.....

Mr Joker said...

Anon 9.29 AM...

Punya panjang komen kau, sama panjang dengan ekor setan...

Pesal kau tak komen gambar betina dekat atas tu..?

Dia bagi kau nyonyot kopek dia ke..?

Anonymous said...

TPU,

Nyonyot kopek dia apa dapat? eh...kopek dia ada ke?

Anonymous said...

lagi ok dari tayang bontot depan pak imam PAS! dah la non-muslim plak tuh..bodoh punye hamPAS..
kah kah kah..

maisara said...

Woiii Anon 9:29

Sebenarnya memang itu ja ubatnya utk beruk2 yang bangang (mcm hang ni), busuk hati, keras kepala, pendengki.....

Asyik beruk2 (mcm hang ni) ni ja nak gigik ....sekali sekala mau kena "PANG" jugak beruk2 ni....biar biul terus lagi senang. Dah tak dimakan dek ajar...haaaa kena laaa...

Anonymous said...

bodoh la anon 9:29...komen panjang2, tapi takde isi...kosong mcm kepala ko jugak!

UMNO BELA BONTOT ROSMAH said...

woi anon bontot...

ko rela termenung tengok bontot rosmah ke bontot non muslim yg cun tu???


kah kah kah..

Anonymous said...

komen puak2 umno mcm sampah... langsung tak ada hujah... komenlah gambar romsah tu...
buleh ke pakai mcm tu? jawaplah kalau pandai...
jangan lari pada tajuk ....
hujahkan mengapa romsah buat boleh dan korang tak buat bising...
Rosmah tu ISLAM.... lagilah teruk dari orang bukan Islam yang memang tak kenal dosa pahala
jawap!!!!

Anonymous said...

dgn gambar rosmah ini, maka ter"halal" lah tazkirah tarawih yg diberi oleh DAP kafir tersebt!

zaman nabi dulu..bla bla bla...

kah kah kah..

Anonymous said...

he he he... memang tak boleh hujah gambar rosmah tu....
soalnya sekarang mengapa korang tak bising gambar rosmah tu?
Kejadian rosmah pakai mcm macik hindu dlm filem hindustan berlaku dahulu dari sebelum peristiwa cina masuk surau berlaku... jawaplah?
Jawapnya mudah... amno memang bodoh hanya tahu cari salah orang sahaja.. salah sendiri depan mata buat2 tak nampak..
Rosmah = Cina tu sama sahaja... tidak tutup aurat... yang berdosanya CONFIRM ROSMAH... yang cina tu bukan Islam bukannya ada dosa pahala baginya.

Sape nak tengok barang baeekk punya? said...

isk isk...rosmah rosmah

Anonymous said...

alhamdulillah...ni ler sifat-sifat terpuji penyokong pembangkang iaitu PKR,DAP,PAS..korang semua ni memang pengecut tau tak...bila kena push mula ler menCARUT,menCACI,meMAKI HAMUN,menCELA dan semua sifat-sifat terkeji yang ada pada SYAITAN dapat dilihat keluar dari mulut dan peribadi anda semua....

SAME JE KORANG SEMUA BAIK HAMPAS,UMNO,PARTI MAIN PUNGKOK...SEMUA BILA CAKAP BAHASA BUKAN MAIN LAWA...CERMIN DIRI SENDIRI TU DULU SEBELUM ADA HATI NAK TEGUR ORANG LAIN WAHAI SI TOPENG BERAK N THE GENG!!!!KORANG SEMUA TU BAGUIH SGT KE,BAIK SGT KE,ANAK BINI KORANG SEMUA KORANG BG PAKAI PAKAIAN YG TUTUP AURAT KE??TUDUNG ANAK BINI KORANG TU SEMUA TUTUP TETEK KE???KALAU 2x5 JE DENGAN PAKAIAN SI ROSMAH TU WALAUPUN BERTUDUNG TP BENTUK TETEK N BONTOT NMPAK,LEBIH KURANG SAMA LER ANAK BINI ADIK BERADIK KORANG SEMUA DGN ROSMAH TU!!!!BODOH BAHLUL PUNYA GENG2 TOPENG BERAK TERABUR!!!!

Anonymous said...

Yb pompuan tu dah ngaku dia salah..tp rosmah?? ade ke dia ngaku?? pak mufti mana??

itu la..bila puak2 umno marah gila YB tu masuk surau..tetiba kuar gambar rosmah....haaaa...kan dah kena balik...

benda baik di balas baik...tengok..Allah bayar cash lagi..tunjuk sapa yg lagi rosak...tak gitu.??

Anonymous said...

Sucker Najisssssssssss

Anonymous said...

Wah baik benar budi bahasa puak pr disini.apa nak buat pemimpinnya 2x5 juga.inilah dikatakan bapanya borek anaknya rintik.murid kencing berdiri tok gurunya kencing sambil berlari.lepas tengok komen hangpa kat sini sian pulak tgk suma hangpa nie.dulu nabi dakwah org cara lemah lembut,hangpa kat sini asyik ja mencarut-carut.

Anonymous said...

apa cerita kamu ni kan? cerita usai2 eh

UMNO MEMANG PUAKA said...

HIDUP NAJIB ALTANTUYA DAN ROSMAH KATEK AL PUAKA!!!!

Anonymous said...

pelik la org2 yang komen kat sini.. dia marah2 'rosmah teruk bla bla tak pakai tudung hina quran' pastu dia maki mencarut kat org.. perjuang islam ke rope tu? gila dah umat islam la ni