"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Monday, June 02, 2008

PAKATAN RAKYAT MAHUKAN SOALAN DARI ANDA.

dipetik dari : Tranungkite

PAKATAN RAKYAT MAHUKAN SOALAN DARIPADA ANDA

Dilulus terbit pada Monday, June 02 @ 19:27:22 MYT oleh greenboc
Oleh tele_bam

"a
AHLI-ahli Parlimen Pakatan Rakyat
mahukan soalan daripada anda untuk dikemukakan di sidang parlimen kedua yang akan berlangsung daripada 23 Jun hingga 15 Julai.

Soalan-soalan yang boleh diutarakan perlulah berkaitan isu seperti masalah, aduan, cadangan atau apa-apa berkaitan dengan kawasan Parlimen anda.

Demokrasi pembabitan anda semua, menerusi soalan yang diutarakan membantu ahli-ahli Parlimen Pakatan Rakyat melaksanakan tugas mereka sebagai wakil rakyat untuk rakyat dan negara.

Oleh itu, kirimkan soalan-soalan anda kepada http://mail.google.com/mail/h/1i6e6uos8s9o4/?v=b&cs=wh&to=parlimenpakatanrakyat@gmail.com

Sila sertakan sekali dalam kiriman emel anda:

- nama penuh (nama samaran boleh diterima dengan syarat disertakan nama penuh)
- alamat dan no telefon
- Ahli parlimen di kawasan anda

dipetik dari http://www.suarakeadilan.com/sk/

No comments: