"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Wednesday, July 09, 2008

Lembu Liwat Nak Bersumpah? - Tipu Lagi!!!

Assalamu'alaikum...

Amende??? lembu liwat cabar anwar bersumpah??? betul ke tu? korang percaya ke email tu datang dari lembu liwat? silap la korang...sikit pun aku tak percaya email tu datang dari lembu liwat tu...TV3suku pun satu hal bangang juga...tukar la jadi TVLembu.

Kenapa TVLembu tak pergi cari lembu liwat untuk dapatkan pengesahan?ni pertama kali aku tengok TVLembu ambik remeh dalam ketepatan berita bagi pihak yang cuba menjatuhkan Pakatan Rakyat & anwar khasnya...mana wartawan yang buat pengesahan tu???

Kalau macam tu, aku pun boleh hantar email je kat TVLembu & buat cerita lembu aku kene sodom dekat Najib pastu kucing aku pulak ada hubungan sulit dengan Rosmah..!korang pun boleh la hantar email banyak-banyak kat TVLembu laporkan apa je & trus TVLembu keluarkan laporan email korang dlam slot berita fitnah TVLembu..!

Cuba korang fikir la...dalam alam cyber ni macam-macam orang boleh buat...aku pun boleh bukak 1 mail pakai nama lembu liwat...korang pun boleh...apa ada hal?kalau aku nak bukak 1 mail pakai nama lembu pawah pun boleh...nak pakai nama Pak Lah pun boleh...sapa nak halang aku?

Tok sah percaya la samaran orang tu.aku percaya email tu direka oleh orang lain yang mungkin ada 2 niat...1 nak menghuduhkan lembu liwat dengan mencabar anwar bersumpah...kalau anwar setuju & tetapkan tarikh...confirm lembu liwat tak kan datang & automatik 1 Malaysia hatta 1 dunia akan cakap lembu liwat memang kaki fitnah...

Niat yang ke 2 mungkin pereka email tu saje nak menghangatkan lagi suasana politik yang makin caca marba nih...apa pun aku takkan percaya yang email tu datang personal dari lembu liwat...

Fikir lojik la beb...kalaau betul lembu liwat tu nak cabar anwar & dia sendiri berani nak bersumpah, kenapa lembu liwat tu tak pergi direct through TVLembu ataupun mana-mana media lembu pengampu pemerintahan Lembu?tak kan la mamat tu tak de access untuk pergi through media-media lembu yang ada kat Malaysia ni???

Sudahla...ni semua sampah je ni...korang jangan senang-senang nak kena belit kat lembu liwat ni.kalau ye pun aku percaya email tu direka oleh salah sorang rakan Janna tunang lembu liwat ni...pas tu pautkan kat blog Janna bagi nampak real...Janna pun mungkin subahat jugak...ala...kalau(mungkin)cek dah clear...apa benda pun boleh buat kan...asal ada kepala agung je semua jadi beb...

Dah la...sukati korang la...pada aku, aku tak kan percaya berita bongok dari media lembu yang depa dapat dari lembu liwat tu selagi muka lembu liwat tu tak keluar dalam TVLembu...kalau berani & kalau betul lembu liwat tu berani bersumpah - AKU CABAR KAU SAIFUL, panggil PC & declare dengan rakaman sekali & kalau nak lagi real ngko buat live kenyataan ngko pasal nak bersumpah tu...selagi tak de semua tu, aku cuma anggap semua tu cuma mainan politik murahan penerima-penerima saham neraka dari lembu liwat!!!

Khak Ptuih!!!

1 comment:

Anonymous said...

Lagi lagi bontot, bontot, bontot.. tak habis habis... bontot... agaknya Malaysia ni dah jadi negara bontot..

Memang betul juga sebab aku rasa sebagai rakyat Malaysia memang lah kena sodok bontot dek UMNO pukimak...

Tu hah Rahim Tambi kaki puki anak dara ... patut dia jadi jaguh Teenage MILF... memang UMNO ni Pukimak besar...