"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Saturday, October 04, 2008

Botak Ugut HINDRAF

KUALA LUMPUR 3 Okt. – Menteri Dalam Negeri, Datuk Seri Syed Hamid Albar memberi amaran keras kepada pertubuhan haram Hindu Rights Action Force (Hindraf) supaya tidak menjadikan toleransi antara agama dan kaum di negara ini sebagai ‘bahan uji kaji’.

Katanya, tindakan mereka menyerbu majlis Rumah Terbuka Aidilfitri Perdana Menteri dan Menteri-Menteri Kabinet beragama Islam kelmarin adalah satu bentuk provokasi yang melampau dan menakutkan.

Sehubungan itu, beliau mengingatkan penyokong Hindraf supaya tidak menyalahkan orang lain sekiranya pihak berkuasa bertindak kerana perbuatan mereka itu bertentangan dengan tatasusila.

“Jangan uji banyak sangat tahap toleransi, mereka kena fikir perasaan orang lain. Janganlah hingga melampaui batas.

“Mereka tidak sensitif dengan agama orang lain dan itu bukannya ajaran agama Hindu,” katanya ketika dihubungi Utusan Malaysia di sini hari ini.

-Utusan Malaysia Online

TP - Oi botak... sape yang buat "ujikaji"? 1st botak kene siasat Satim Diman, 2nd botak kene siasat Khir Toyol, 3rd botak kene siasat Ahmad Ismail, 4th... botak boleh pi mampuih..! bila orang parti hang dok main isu kaum, main isu agama, hang diam macam babi kene sodom... bila orang dari parti lain tuntut hak depa hang cakap depa buat experiment... hang elok jadi babi la botak...

Hang ni makin lama aku tengok dah makin gila dah kenyataan hang... banyak kenyataan datang dari kepala lutut bukan dari kepala hotak... ops sorry... aku rasa botak tak dak otak...

Botak bangang..!

3 comments:

motor cabok said...

wahhh... marah betoi hang kat botak tu...
memang betoi.. dia dah melampau dah la ni...
bila geng dia buat salah... ok jer
piiieeeerahhh!

Anonymous said...

P U K I M A K !!!!!! SI BOTAK CHAO CI BAI !!!!~ DIU NIA MAH KAH HAI BOTAK !!!!!!! JADI B A BI LAR BOTAK !!!!! MAKAN B A B I LAR BOTAK !!!! A M P U T AYAM LAR BOTAK !!!!!!! ^%#&^%#&$@^%$!^%!$#@#^%$!^#%$#^%!!!!!!!

Anonymous said...

HOI botak?
Siapa yg suka timbulkan isu perkauman?Hindraf atau UMNO?
Khir toyol,ahmad Ismail etc tu org Hindraf ka botak?
botak ni semakin hari semakin bangang pulak.