"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Wednesday, February 04, 2009

Perak Express Server Down - malaysiakini

Kereta SultanPerak sudah memasuki pekarangan Istana Iskandariah, Kuala Kangsar. Tak pasti siapa didalamnya, tapi apabila wartawan Malaysiakini menghubungi aku, minta tolong cover, aku percaya...Sultan Perak sudah bersedia menunggu kedatangan Nizar untuk memperkenankan pembubaran Dewan Undangan Negeri.

Pagi tadi, aku memburu cerita tentang kehilangan Timbalan Speaker DUN, YB Hee Yit Foong. Dah tau dimana dia berada, tapi kena rahsia dulu. Kesian dia...dan aku minta semua orang jangan balun dia. Semuanya ada kena mengena dengan RM50 juta yang dikatakan oleh Fauzi Muda. Dari awal aku katakan, aku tak percaya Fauzi Muda...dan tunggu la.aku akan ceritakan bagaimana Fauzi Muda terlibat dalam kes ini.

Aku masih mencuba macam mana nak pulihkan Perak Express, tapi mungkin susah sikit, kecuali gunakan server Bloggersnetworkmalaysia. Mungkin juga host server kena kowtow dengan SB.

Buat sementara, aku akan tulis kat blog Sya ini.

-MatSamanKati/PerakExpress.com (server down)

1 comment:

Anonymous said...

Saudara-saudara dan Saudari-saudari yang di hormati
Untuk keadilan dan martabat Buddhist, (Maruah Sami Buddhist dan Kuil SAMNAK SAMBODHI) Kami Ahli Parti Keadilan Rakyat tetap akan memberi segala pertolongan bagi mempertahankan, sekiranya Peguam Yip Kum Fook, MCA Pengerusi Gombak terus kacau Sami Buddha atau cuba memusnahkan kebudayaan Buddhist dengan kurang ajar

Ladies and gentlemen are in respect
For justice and values Buddhist, (dignity of monks and the Buddhist Temple of SAMNAK SAMBODHI) We the People's Justice Parti Keadilan Rakyat will continue to give all help to preserve, suppose that lawyer Yip Kum Fook, MCA Gombak Chairman continues to disturbs Buddhist monks or try to destroy Buddhist culture with disrespectful

为了正义和佛教的尊严,(佛教僧侣和佛寺的荣誉SAMNAK SAMBODHI),我们人民公正党将提供一切帮助保卫,如果马华公会鸱唛区主席叶金福律师(Yip Kum Fook, MCA Gombak) 继续无耻的凌乱僧侣或试图摧毁佛教的文化