"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Wednesday, February 04, 2009

Support Perak Government: Let Sign In - malaysiakini

Marilah Kita Memberitahu Hasrat Rakyat Perak!

Kita Sokong Segala Keputusan Yang Dibuat Oleh DYMM Sultan Perak!

Go To

http://sultan.perak.gov.my/bahasa/kandungan.html/

And Click Buku Pelawat

Or

Go To

http://books.dreambook.com/duli/duli.html

To Sign

Harap semua sebar maklumat ini...

http://gomalaysian.blogspot.com/

2 comments:

Anonymous said...

Yang penting untuk menandatangan adalah rakyat perak. Rakyat negeri lain walaupun satu malaysia tidak membawa makna apa-apa.

Selain dari itu, elok juga jika rakyat perak membuat rombongan atau perhimpunan untuk mengadap Paduka Sultan untuk bertindak seadil-adilnya

pacat

Anonymous said...

kalau tgk kat berita td, DS Nizar tak kata dia bubarkan DUN, dia kata nak mohon perkenan utk bubar DUN drpd Sultan Perak.. nampak sgt tv3 cuba nk belitkan kata2 Nizar...lebih2 lagi sape2 yg x dengar betul2... dah ada yg tuduh kata Nizar membelakangkan sultan.. umum bubar,lepas tu baru jumpa sultan... padahal Nizar umum nk mohon perkenan sultan bubar DUN.. harap2 sultan perak dpt membuat keputusan terbaik buat rakyat perak..