"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Saturday, May 23, 2009

Gambar-Gambar Sekitar Penamaan Calon Penanti (1) - malaysiakini

7:31am - Kuda Putih sampai, ni bukan kumpulan pertama tapi kumpulan yang seterusnya. dekat dalam kawasan pusat penamaan calon dah ramai dah.

7:32am - Jalan masuk ke pusat penamaan calon lengang, tak macam biasa. yang ada cuma beberapa kerat penyokong, wartawan media dan jugak peniaga-peniaga gerai. suasana cukup-cukup tenang.

7:53am - Pakcik peniaga dok standby... tunggu kedatangan pelancong politik.

7:54am - Makcik ni memang cool... datang sorang je.

8:09am - Brader polis ni pun cool jugak. sempat lagi bersms. hari ni cuma datang tunjuk muka, tak payah kalut-kalut sebab UMNO/Barisan Nasiyonal tak de. kalau UMNO/Barisan Nasiyonal ade, jangan mimpi dapat kerja dalam keadaan aman tenteram.

5 comments:

KETUANAN MAMAK said...

1MALAYSIA UMNO= ZAMBRY DIDAHULUKAN, NAJIB DIUTAMAKAN.

faida said...

Nice tagline, KETUANAN MAMAK!

armzeli said...

Untuk PRK N.12 ni tak berapa meriah le...pasai parti dari kerajaan Malaysia tak masuk bertanding...maka jalan ke pusat penamaan calon tak de bendera biru + merah putih..

Anonymous said...

aman nyer pilihan raya tanpa UBN.. da terbukti la sapa selama ni buat kecoh..

TP celaka sial said...

alamak gua dah miss la,. byk maki-hamun kt cni,. tumpang sekaki bleh,.

kan gua dh ckp ni la blog paling best utk gua krn byk anjing2 dan babi berkeliaran kn sini,.

bleh menembak membabi buta

wa respek lu TP celaka haram jadah puki mak hang,. krn dh jadi penternak anjing dan babi yg berjaya,.

wah!!! dh gemuk2 babi ko

anak haram jadah puki mak hang busuk mcm celaka

May 25, 2009 10:03 AM