"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Saturday, May 23, 2009

Gambar-Gambar Sekitar Penamaan Calon Penanti (2) - malaysiakini

8:13am - Pergh... korang tengok "papan" dekat dada tu... boleh buat pinggan beb...

8:15am - Ha... ni 1st time yang pertama boleh tengok anggota polis bersantai... tak payah dok lari sana-sini. sebab apa? korang tau kan..?

8:30am - Dato' Kamarul Bahri... jauh datang dari Negeri Sembilan.

8:32am - Yang ni aku tak berapa kenal.

8:39am - Kumpulan penyokong Pakatan Rakyat tiba kekawasan penamaan calon mengiringi calon Pakatan Rakyat DUN Penanti bersama para pimpinan Pakatan Rakyat.

6 comments:

CUPING MERAH said...

BARU SEKARANG AKU TENGOK TOK2 POLIS DAN RAKAN2 BOLEH SENYUM DAN KAWAN2 SEKALIAN DATANG DENGAN SENYUMAN WHY??
OLEH KERANA BN TK BERTANDING DALAM PILIHAN RAYA KALI INI MAKA TIADALAH KACAU BILAU ATAUPUN HURU HARA YANG SERING DILAKUKAN OLEH JUAK2 AMMANO INI..
DAN DISINILAH KITA AKAN MEMBUAT PERBANDINGAN BAIK DAN BURUKNYA KALAU BN MASUK BERTANDING.

Anonymous said...

entah sapa la yang buat dulu...tgak balik yang pakai cop bulan terbelah je yang dok buat kacau..siap ada video lagi xkan nak nafikan..skrg dah xde umno xkan nak buat kcu gak...tu gila namany...entah pepe ler c cuping merah ni..xkan hantu yang pakai baju2 kot..haha...

Anonymous said...

ano 1:05

kalu depa tu ada rasa mcm duk kat palestin...



DEMI ALLAH,AKU ANGGOTA FRU..PILIHANRAYA KALI NI AKU LA ANTARA YG PALING SYOK BILA UMNO X BTANDING..RINGAN SIKIT KEJA AKU..KALU X AKU AKAN DIKEJARKAN KE SANA KEMARI KONONYA UTK JAGA AMAN PADAHAL DEPA YG BIKIN KACAU..HIDUP PR!!AKU MAKIN X SABAR UTK BERADA DI BAWAH PENTADBIRAN MU!!AKU X RELA BERSUBAHAT DGN DEPA NIH..

KHUSUS UTK DSI NIZAR..U R OUR PM IN THE MAKING..TAKBIRRR!!!

TP celaka sial said...

alamak gua dah miss la,.

kan gua dh ckp ni la blog paling best utk gua krn byk anjing2 dan babi berkeliaran kn sini,.

bleh menembak membabi buta

wa respek lu TP celaka haram jadah puki mak hang,. krn dh jadi penternak anjing dan babi yg berjaya,.

wah!!! dh gemuk2 babi ko

anak haram jadah puki mak hang busuk mcm celaka

May 25, 2009 10:03 AM

Anonymous said...

woii..!!apa yang kau merepek ni.
sape yang babi..?ko ler babi.
anak haram jadah yg ko katakan tu terbalik pada ko balik.

razor said...

hahahahh.. statement tak menahan..

"papan buat pinggan".. hahahahh

tengok la dia punya bos (musa hassan)

lagi besau pinggan dia..

hahahahahahahaha

polis ohh polis...