"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Saturday, June 06, 2009

Keputusan Rasmi : Ustaz Nasharudin Memenangi Timbalan Presiden PAS - malaysiakini

Timbalan Presiden PAS
Keputusan Rasmi : Ustaz Nasharudin Memenangi Jawatan Timbalan Presiden PAS

Keputusan Rasmi ini telah diumumkan oleh Datuk Mustafa Ali pada pukul 10:05 sebentar tadi...

Tahniah pada Ustaz Nasarudin, pada yang gagal, jangan lemah semangat.

29 comments:

Anonymous said...

ha ha ha

padan muka kau

hari tu kau maki dia

hari ni kau panggil dia ustaz pula

tohok dlm telaga buruk ja husam kau yg bengong itu

yoblehsastra said...

salam semua,
penyokong pas bachok boleh membuat pilihan pada pru 13 nanti jika mereka akan terus menyokong ustaz nasha. jagalah kelakuan ustaz selama dua tahun ini, ingat ustaz hanya menang 1,000 undi lebih kepada senator datuk awang adek dari umno pada pru yang lepas.

C4U said...

Mabruk... Moga dengan kepimpinan Ulama' sang Toghut UMnOngok akan tersungkur sedikit masa lagi!

ALLAH HU AKBAR!!!

Anonymous said...

pilihanraya akan datang jgn harap nasa akan menang di parlimen bachok,aku sbgai rakyat kelantan akn pastikan tiada tempat untuknya di kelantan....................

Anonymous said...

betul anon. hari tu topeng perak panggil tim pre pas ni nasa ja. hari ni siap panggil ustaz lagi.maklumlah nak bodek balik.takut tak masyukkk nanti.bos dia dah bungkus.maka terpaksalah beralih ke pula.poket mesti kencang.kerana ganja perlu dihisap setiap hari.tanpa ganja dia tak boleh tulis blog.

Anonymous said...

topeng perak

say no to GANJA

Anonymous said...

pru akan dtg belum menjamin kemenangan ust nasa d parlimen bachok..

ustart nassa said...

dengan ini saya mengumumkan pas secar rasminya akn menjadi parti komponen barisan nasional,pas akan diberikan jawatan menteri pelancongan sahaja..dan saya akan dilantik penasihat ds najib sebagai penasihat bertaraf menteri..menteri pelancongan akan diberi kepada datuk mustafa ali yang akan mengankat sumpah sebagai senator pada mggu depan,sekian..

faridshah said...

jangan mulakan bibit perpecahan !!
dah menang, menang lar. yang belum menang, bersabar dan berusaha lagi di masa akan datang. 2 tahun kejap ja.. perwakilan majoriti hari2 baca utusan Umngook kot, takpun takut nak wat perubahan dlm jawatan Timb. Presiden.
Teruskan perjuangan dlm PAS & PR, bagi peluang kepada nasharudin utk kerja2 yg murni atau sebaliknya.

Anonymous said...

kementerian pelancongan je ke dapat??????sia2 perjuangan kalau mcm tu...kohkohkoh...

Anonymous said...

Tahniah Ustaz Nasha...mari kita rapatkan saf... tak yah kutuk lebih2.. Husam org kita Nasha pun org kita..

maun said...

Pertandingan telah berakhir..rapatkan kembali jemaah. Yang kalah masih dapat memberi idea dan pandangan kepada parti. Jangan beri ruang kepada UMNgok membibitkan perpecahan. Menang kalah adat pertandingan, lain kali boleh cuba lagi. Yang nyata perwakilan lebih terbuka minda....

pas punya otai said...

majoriti bloggers menyokong datuk paduka husam musa..ust nasaii amacam??????????????????????

Anonymous said...

bloggers upahan husam musa

kicdefella - kaki mabuk

perisik rakyat - kaki ganja

mat saman kati - kaki balun duit

husam sendiri - kaki rasuah

sprm said...

BERITA TERKINI:UST NASA DILAPORKAN TELAH MEMENANGI JAWATAN TIMBALAN PRESIDEN MELALUI UNDI POS.

pengliporlari said...

timb presiden kita dah tau...jom pi kenduri dulu,7 jemputan ni..

faridshah said...

kah..kah..kah
undi pos?? kah..kah..kah
terhibur dan tenang rasanya baca posting terbaru MSK, 'TERKEJUT'. Bersama membongkar dan menerangkan akan kebenaran. Yang benar tetap benar..!

Salam perjuangan..

uma said...

wat semua erdogan,
sabooo..
tabah..
istiqamah...
2thn lg riki kerusi presd lak..
berentap tetap berntap.haha

Anonymous said...

Kami org UMNO menerima baik beria ini. Diharap Ustaz Nasa akan menjadi penyambung kerajaan perpaduan, Insyaallah... Tahniah Dato'.

pemuda umno KT said...

sekalung tahniah kepada yb ust nasarudin di atas kemenangan anda..mari bersama kita rapatkan perpaduan melayu di malaysia...teruskan usaha anda..

madkrie said...

sabar2 bro...jawatan yang Nasa pegang tu bukanlah seumur hidup macam presiden FAM...
Jika berulang lagi kesilapan yang beliau lakukan dulu...kita jatuhkanlah dia selepas ini..Apa2 pun berilah ia peluang untuk memperbaiki kesilapan..ini juga adalah satu tuntutan dalam Islam..

Anonymous said...

kpd ust nsarudin,sila percepat usaha utk masukkan parti pas kedalam bn,usaha anda anda akn dihormati seluruh rakyat malaysia..saya sbgai ahli umno terharu diatas kemenangan ust sehingga mengalirkan air mata...hidup melayu..

REPORTERS said...

FROM MALAYSIAKINIKU:UST NASAI DILAPORKAN TELAH BERJAYA PERTAHANKAN JAWATANNYA ITU HANYA DENGAN UNDI POS YG TIBA PADA PUKUL 1.20 AM[KENYATAN DARI YB UST NASA=DENGAN INI SAYA MENGISTIHARKAN PASS AKAN MENJADI PARTI KOMPONEN BNN BERKUATKUASA 15 JUN,1 KEMENTERIAN PENUH AKN DI BERI KEPADA PASTI PASS IAITU KEMENTERIAN PELANCONGAN YG AKAN DIISI OLEH DATO MUSTAPAI ALIYA YG AKN MENGANKAT SUMPAH SENATOR PADA MGGU HADAPAN,SAYA AKAN DIAMANAHKAN MEMEGANG JAWATAN PENASIHAT KPD DS NAJIBU,SATU JAWATAN YG BERTARAF MENTERI..

bukit teluk sera said...

-> Anon 12:46 PM

salam sejahtera atas anda. semoga lain kali bubuh nick anda atau nama blog anda supaya anda lebih dihormati.

hanya orang yang bacul yang suka jadi anonymous. baling batu sembunyi tangan. memfitnah orang lebih buruk dari membunuh. semoga anda tahu membaca dan mahu memahami.

wassalam.

kelate said...

diminta diwajibkan guna nama yg berdaftar..tidak lagi anonymous dibenarkan...

kafe kenyalang said...

selamat menjadi parti komponen BaNgsat!!!abihla..aku kaciwa!!!

joostspring said...

bengong dgn bodoh jgk org yg bgth xnk undi nasa di parlimen bachok pru13 nanti..ada jgk org gle gni..weh,mu th ko lpas ni nasa tanding mana..

kelate said...

dey tambi,amaran supaya nasa konar tu jgn bertanding lagi kat kelate ADALAH untuk menunjukkan akar umbi PAS mmg dah bengang dgn ular sekor tu..ko ameno kaaa lobai? pasti ko gumbira dgn trojan horse ko tu...

so kalu PAS pusat mao lihat kerusi dia kat situ jatuh ke tangan najis2 tu..sebaik nya dia hantar si ular tu ke negeri asal dia..test pengaruh dia kat tempat lain plak..

ada paham ka lobai???

hamid,klang said...

APALAH LU ORG SEMUA...
SETIA PADA PIMPINAN WAJIB DLM PERJUANGAN ISLAM
KALAU TAK PUAS HATI DGN UST.NASA
TUNGGU LAGI 3 TAHUN JE...
MUKTAMAR 2012 ADA PEMILIHAN
PRU 13 BOLEH UNDI YG LAIN...