"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Monday, November 02, 2009

Bicara DUN Kota Seputih...

Bicara Kes Kota Seputeh 6 Nov ni...

Mahkamah telah membenarkan Speaker Kedah, Dato' Dr. Abdul Isa Ismail membuat semakan kehakiman ke atas keputusan SPR mengisytiharkan kerusi DUN Kota Seputeh tidak kosong.

Kes ini akan didengar pada 6hb.November,2009 dan akan diselesaikan sebelum 17hb.November,2009 kerana pada 17hb. - 20hb.November,2009 akan berlangsung Sidang DUN Kedan untuk pembentangan belanjawan 2010.

Sapa nak mai kena pakai baju melayu bersongkok atau long suit lepas perasmian dewan oleh Tuanku Sultan, lebih kurang jam 11 pagi laaa...

Sumber : http://sanusisetpol.blogspot.com/2009/11/bicara-kes-kota-seputeh-6-nov-ni.html

Sakaratul Maut®

1 comment:

Putra IJ80 said...

Kes mcm nie dah biasa.

Bawa ke Mahkamah.,kalau menang kena tunggu rayuan semula.,kalau kalah kena buat semakan semula.

Kalau PRK mereka(UMNO-BN)agak agak bole menang.,baru lah keputusan menyebelahi Speaker dan sebaliknya.