"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Tuesday, November 17, 2009

Ceramah Umum, Dr Mujahid Yusuf, Ustaz Kamarudin Sidek MALAM INI

Jemput Hadir ke Ceramah Umum, Dr Mujahid Yusuf, Ustaz Kamarudin Sidek.
Dr Mujahid Yusuf.
-Ahli Parlimen Parit Buntar
-Pengerusi Lanjah Perpaduan Kaum PAS.

Ustaz Kamarudin Sidek
-Ketua Pemuda PAS Negeri Melaka

17hb November 2009
9.20 ptg - 11.55 ptg
Baitul Hikmah Kampung Sempang, Merlimau Melaka

19 comments:

Anonymous said...

Datang beramai-ramai mendengar fitnah, caci dan maki.Tapi pastikan anda tak lafazkan bai'ah cerai bini talak tiga (bukan apa, takut menyesal nanti)

matkambing said...

anon 8.35, janganlah buat fitnah. apapasal tak masuk blog pro bn, dah tak dak orang nak komen kah?

Topeng said...

suka hati mak bapak dialah nak masuk blog sesapa pun.apasal pulak! kata kebebasan bermedia...dah memang ceramah korang ada maki,hamun dan fitnah! terimalah kenyataan tu....

Berita terkini:

Seorg pemuda berumur 27 thn telah meninggal dunia akibat minum racun di Tersang 3, Pahang kerana bergaduh dgn bapanya yg merupakan org kuat PAS kawasan tersebut!
Kalau kata saya buat fitnah, call lah sedara-mara atau kawan2 yg ada kat situ! Ingat, didik dan berikanlah anak kita ilmu agama sebaiknya.Jgn asyik nak berceramah sehingga lupa pd keluarga. Sama2lah kita renung dan fikir2kan! Nauzubillah!

Liza said...

Hallo kat atas!

apahal kaitannya ayah orang kuat PAS dengan anak bunuh diri? ko ni Mengong ke Mangap apa? Nabi Nuh seorang Nabi tetapi anak & isterinya mati lemas sebab tak mahu ikut cakap Nabi Nuh! itu pulak anak Nabi... apahal ko nak kaitkan anak penyokong PAS? ko ingat ayah ko Ulamak ke, Ustaz ke, Imam ke,... ko tu pun boleh jadi macam ayah ko? ko ingat Iman seseorang tu boleh diwarisi! jangan tulis sesuka hati, guna akal sebab itu yang bezakan ko dengan haiwan!

matkambing said...

sdr topeng, ummur 27th dah lebih akil baligh dah. apa yang dia lakukan adalah kehendak dirinya sendiri. imannya rendah atas kerelaan dan kealpaan dirinya!

Anonymous said...

Anonymous said...

Datang beramai-ramai mendengar fitnah, caci dan maki.Tapi pastikan anda tak lafazkan bai'ah cerai bini talak tiga (bukan apa, takut menyesal nanti)


Topeng said...

suka hati mak bapak dialah nak masuk blog sesapa pun.apasal pulak! kata kebebasan bermedia...dah memang ceramah korang ada maki,hamun dan fitnah! terimalah kenyataan tu....

-----------------------------------

suka hati mak bapak dialah nak pi dengaq ceramah ka hapa ka nape lu sebok aaaahhh...

Anonymous said...

Datang beramai-ramai mendengar fitnah, caci dan maki.Tapi pastikan anda tak lafazkan bai'ah cerai bini talak tiga (bukan apa, takut menyesal nanti)..org2 PAS takpe pasal mereka dah dijamin masuk syurga!!!!kalau UMNO,PKR kena masuk dan daftar sbg ahli PAS dulu. Harap maklum..

Anonymous said...

PAS Penipu
UMNO Penjahanam
PKR Pundet
Ayuh...
Ramai-ramai masuk DAP mcm kami di Kinrara! Cawangan DAP Melayu pertama!

DAP Kinrara said...

Tanpa DAP, PAS dan PKR jgn harap nak menang banyak kerusi. Hanya DAP yg mampu menyatukan kita. Dalam DAP tiada kutuk atau maki org. DAP adlh parti liberal yg mementingkan hak kesamarataan. Tiada istilah bumiputera yg memecah-belahkan kita spt yg diamalkan BN! DAP adlh parti milik semua..kita tamatkan riwayat parti UMNO,PAS dan PKR. DAP memperjuangkan hak rakyat bukan sekadar bertelegah mcm UMNO,PAS dan PKR. Cakap tak serupa bikin!Ayuh sokong roket kerana tanpa roket anda tak mungkin ke bulan!

Hasbullah Pit said...

Wah
menarik juga ulasan tentang pengumuman ceramah.

Saya sebagai penulis rizab, hanya posting 2,3 posting setahun.

Nak tahu fitnah atau tidak, pantau sendiri lah.

Anonymous said...

betulkah ceramah pembangkang penuh dengan maki hamun? awat hang arap depa buat ceramah pangge orang mai jauh sebab nak puji umno? bangang punya hampas. bodo samapai ke tua

PUTRA MERDEKA said...

PAS cari makan dengan berceramah!
lepas tu karong sedekah bergerak..
takebeer! takebeer! takebeer!

rakyat melaka said...

orang melaka ape lagi? mai kita g sana ramai2. seronok2. nnti korang boleh nmpak org umno duduk kt celah pokok dngr ceramah pasal takut tok sidang tau. bagus2 itu pun dh cukup baik sbb masih terbuka hati utk menilai dr yg kerak2 lain tu sanggup kuar kg pasal takutkan kebenaran.

Doktor Biasa Kawan TED said...

Ha ha ha he he he…ANWAR TAK RETI APA PUN EKONOMI..SABDA : Mahated orang suruhan BN Umngok yang diheret kesana ke mari sekarang…AKU SETUJU…ini MENGESAHKAN UMNO parti TERBODOH dalam dunia dan akhirat…17 tahun ANWAR jadi berbagai MENTERI termasuk MENTERI KEWANGAN di bawah DAGU..Al Nyanyuki MAHATED…Presiden UMNO terbangang...Anwar tak reti apa2 ekonomi…Mahated tak ajor ke...PATUTLah orang MELAYU ketinggalan dalam EKONOMI..kecuali UMNOPUTERA…gampang…

Anonymous said...

umno pn dijamain masuk syurga kalo ikut barisan muyudin yasin, tapi untuk orang2 klantan di manik urai je la huhuh... kata kat Pas, umchor pn sama gok.. wah hahaha..

Hasbullah Pit said...

rakyat Melaka:
Memang disediakan tempat yang sengaja digelapkan supaya boleh mendengar secara menyorok.

Anonymous said...

Hangpa semua mcm org munafik(MACAM),bila rakyat dan bagi amanat dan kepercayaan pada hangpa,terus hangpa duk bincang mcmana nak khianati rakyat,oleh kerana kepentingan politik dan jawatan hangpa..Jgn duk buhung lah yg hangpa bincang atas kepetingan rakyat dan org islam..Dah kami bagi amanat,hangpa khianati..Aku tak sokong PAS,tak sokong DAP,tak sokong PKR,tapi aku dan peer aku sokong gabungan PAKATAN RAKYAT yg bersatu untuk mengubah Bio POLITIK di Malaysia yg telah lama di Khianati oleh UMNO BN.Kami kebanyakannya tak ambil POT pasal politik,tapi asbab kes penangkapan ANuar Ibrahim telah mengerakan kami golongan student dan golongan muda untuk terlibat sebagai penyokong perubahan di Malaysia,dan asbab kebangkitan golongan muda dan student sepetri kami lah,kita dapat melihat sedikit perubahan dan BIO politik di Malaysia pada pilihanraya yg lepas,Namun kami amat kecewakan dgn parti PAS yg kebanyakannya dipimpin oleh golongan yg sebenarnya HIPOKRIT dan tak jauh bezanya dgn Pemimpin2 UMNO BN yg ada sekarang.Oleh kerana sikap pemimpin PAS yg sebigini kini telah membuat kami jadi tawar hati dan kami rasa kalau mcm ni lah keadaannya,lebih baik jika kami sokong dan kekalkan pemerintah yg ada sekarang,kerana seteruk-teruk mereka pun..tak lah guna alasan agama untuk kepentingan politik meraka..Wallahu`Alam

amk tanggabatu said...

ye mari beramai-ramai...melaka kita nak amik pulak....target utama parlimen bukit katil/bt berendam....lg satu....konvensyen pkr peringkat negeri melaka di hotel formosa limbungan.dirasmikan oleh datuk seri anwar ibrahim.Dijemput kepada semua ahli pkr dan penyokong PR dan juga ahli umno(heheheheh...)
-amk negeri melaka-

amktanggabatu said...

pada 22nov(ahad) 2ptg-6ptg....(lupo letak tarikh pulak)