"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Saturday, November 14, 2009

Senarai Kontraktor UMNO Yang Dapat Habuan Melalui Hasan Ali..?

Antara kontraktor UMNO yang dapat habuan kerana banyak membantu DHA nak bawa PAS bergabung dengan UMNO adalah :

1 - Bersih Bekal.

2 - EDX Jaya yang dipunyai Hamidi. Dia ni budak Halim. Halim pula adalah bekas Ketua Pemuda UMNO Subang, yang sekarang merupakan Naib Ketua Pemuda UMNO Subang. Dia ni banyak membantu DHA dalam isu kepala lembu di Shah Alam dulu.

3 -Hadijah Enterprise yang dipunyai Dato' Hadijah, iaitu AJK wanita UMNO Langat.

4 - Rosli Trading yang dipunyai Ketua Cawangan UMNO Batu Tiga, yang dipercayai juga sabotaj YB Rodziah Ismail waktu isu Kepala Lembu di Shah Alam.

5- Eneereec Malaysia Sdn. Bhd. yang dipunyai oleh Hj. Rosli Abu. Dia ini sebenarnya Timbalan Ketua Pemuda UMNO Cawangan Seri Setia.

6- SHR Enterprise. Syarikat ini aku lupa nama pemiliknya. Tapi, pemilik syarikat dapat projek disebabkan dia ini jadi AJK UMNO Bahagian PJ Utara. Kalau tanya pada Roslan SMS, dia akan senyum.

7-Maniza Mantap, iaitu individu yang banyak sponsor UMNO Selangor sewaktu meeting di Indonesia.

8- Rzan Jaya... korang semak sendiri!

Dr. Hasan Ali, apa komen kau apabila aku dedahkan sikap kau di Selangor, walaupun jadi Pesuruhjaya PAS di Selangor..!

Sumber - Bagan Pinang

45 comments:

PUTRA MERDEKA said...

Pembatalan dan ketidak hadiran kamu untuk mengerjakan haji bukan datang dari sesiapa mahluk didunia, kamu boleh mengatakan 1001 alasan atas pembatalan mengerjakan haji tersebut tetapi yang pasti Alah tidak mengangkat kamu sebagai tetamunya di dalam perjalanan haji ini...itu satu kepastian!!!

Lu Fikir La Sendiri!!!

HangNadim® said...

KAH!KAH!KAH! Macam sial jer mamat barua ni bermadah .... KAH!KAH!KAH! Ini dah kes madah berhelah! Mat Monggol suka lagu ni tau! KAH!KAH!KAH!

zali said...

sapa la agaknya yang dapat mambuat
kepastian bahawa semua statement
di atas memang benar dan bukan
sekadar berada di laman TiPU?

sian hassan ali...di benci dan
dimusuhi oleh orang sendiri sampai
sebegitu rupa.

ada monkey mana entah siap
tanya...'Dr. Hasan Ali, apa komen
kau apabila aku dedahkan sikap kau
di Selangor, walaupun jadi
Pesuruhjaya PAS di Selangor..!'

ni memang soklan paling bodoh
pernah saya dengar dalam tahun
2009 nih.

PUTRA MERDEKA said...

hehe
PAS dah tunggang langgang! bloggers ngok menghentam pemimpin sendiri, ini kerana bala telah datang kepada kamu semua,
ikan busuk dari kepala, PAS dah rosak dari mur SHIT dol am nya serta presiden tidurnya, so busuk membusuk membawa bencana! PAS Jahanam!

HangNadim® said...

KAH!KAH!KAH! Barua-barua parti haram jadah UMNOBN dah tonggang langgang sebab jerat dah makan tuan!! KAH!KAH!KAH!

PUTRA MERDEKA said...

Lebih menjahanamkan lagi apabila dewan muslimut PAS sendiri merelakan dan mempertahankan baiah itu, dengan angkuh dan bodoh mengatakan bahawa baiah itu demi memperkuatkan parti serta meletakkan mereka 'mulia'. mulia konon, kalau dah jadi barang dagangan dan perjudian apa harganya?

Atau mungkin muslimut PAS pun dah bosan dengan laki masing-masing dan mereka bersedia untuk dipisahkan macam muslimut PAS di Perlis yang tak tahan dengan kerenah suami nya yang hanya tahu sex...sex...sex... bini dan anak boleh diatur...

Kepada muslimut PAS, pasang lah badan molek-molek, jadi kalau berlaku apa-apa, tak lah susah nak jual! tapi kalau dah macam tong sampah susah la tokey cina buta nak ambik untuk promote...

Cina buta mata hati pun terkadang loya tengok gelagat muslimut PAS ni, tapi biasa la kan, yang loya tu yang sodap...tanya abang mat sabun..betul tak?
Atau boleh minta abang mat sabun sediakan cina buta untuk disewa, sekurang-kurang abang mat sendiri masih boleh untuk di sewa... betul ker bang mat?

Lu Fikir La Sendiri!!!

HangNadim® said...

KAH!KAH!KAH! Tak lama lagi akan ada lagi satu isu lebih besar keluar kat sokkabar:

RAHSIA ISA SAMAD PENDEK BERBAI'AH DENGAN CUKONG-CUKONG BESAU CINA UNTUK MENANG DALAM PILIHANRAYA BARU-BARU INI DIBONGKAR OLEH MENTERI BESAU N9

KAH!KAH!KAH! Haaaa ... ni baru bapak kepada segala bai'ah!! KAH!KAH!KAH!

PUTRA MERDEKA said...

buktikan la, cakap jer tanpa bukti kan tuduhan...tapi jenis hang ni kan memang jenis suka tuduh jer, buktikan macam hassan ali, nasarudin siap ada tape lagi, atau macam tuhan politik hang si khalid gereja, yang cakap lepas sampai nik aziz hanginn

HangNadim® said...

KAH!KAH!KAH! Lepas tu kuar pulak berita yg lebih sensasi kat sokkabar:

RAHSIA MB N9, MAT HASAN DAPAT RM10 JUTA HASIL DARI BERBAI'AH DENGAN CUKONG-CUKONG BESAU CINA DIBONGKAR OLEH ISA SAMAD PENDEK. MENURUT SI PENDEK ITU LAGI, MAT HASAN ADALAH MENTERI BESAU YG TIDAK BERMORAL KERANA MAKAN RASUAH.

KAH!KAH!KAH! MAT HASAN MAKAN RASUAH! KAH!KAH!KAH! ISA PENDEK MINUM RASUAH! KAH!KAH!KAH! Kelakar mampos!!

PUTRA MERDEKA said...

buktikan lah...
yang jelas terbukti ialah mur SHIT dol am kamu yang makan rasuah!
kalau dah tok guru makan rasuah! apa tah lagi yang lain huhu

HangNadim® said...

KAH!KAH!KAH! Kesian! Ko nak bukti ekk? KAH!KAH!KAH! Pergi mintak dengan SPRM laaa!! KAH!KAH!KAH! Atau nko gi mintak bukti dengan Isa Pendek tu kalau nak tau betul ke tak betul Mat Asan rasuah KAH!KAH!KAH! Pastu nko gi mintak pulak bukti kat Mat Asan kalau nko nak tau Isa Pendek tu rasuah ke tak rasuah KAH!KAH!KAH! Itu pun kalau nko nak mintak laaaaa KAH!KAH!KAH!

jit_tontoya said...

haluuuuuuuuuuuu

PUTRA MERDEKA MANGKUK!!!!!!!!


ROSMAH GIAN keliling kaabah dgn NAJIBUL TANTUYA janji ng ALLAH mcm-mcm. balik-balik perangai mengalahkan betina siam!!!!!!!

kahkahkahakah

KHAK TUIH!!!!!!

HangNadim® said...

KAH!KAH!KAH! Betul! Aku peratikan betina-betina parti haram jadah UMNOBN punya perangai memang semua macam si Rosmah tu .... org laen gi Mekah utk keliling Kaabah tapi dorang neh pegi sana keliling tempat shoping beli barang. Perangai semua macam haram jadah!!

chor said...

Tahun ni kat Perak semua ketua kampung UMNO (yg rajin gi masjid, yg jarang gi masjid, yg tak penah gi masjid) ditaja ke Mekah! Camana tu Putra Merdeka (tapi bangang)?

MC_Shaharul said...

kahkahkah..ko duk tuduh nik aziz rasuah tue ade bukti lak ker?sprm tali barut korg pn lom wat siasatan lg..ape bukti yg ko kata nik aziz rasuah?kahkahkah...ko duk kate muslimat pas sex?ko tau x senator wanita umno korg main ngn laki lain?smpai suami dia mengaku yg bini dia main ngn laki lain...ko duk kata org mcm kitaorg xtau wanita2 n puteri2 umno korg perangai cam sial..kahkahkah..putra merdeka benggong,otak ko mmg kene jajah lg la bro dgn tali barut penjajah iaitu UMNO!!!

Editor said...

Ape maksud dengan HABUAN??..

Kalo kontrak dgn kerajaan Selangor.. takkan kontrak tu nk terminate je.. Dah ade kontrak ngan puak2 UMNO.. Nak wat cane?

Nak terminate terus je??.. Jadi la ZALIM a.k.a. UMNO jugak..

Biarpun jadi pembangkang bukan bermaksud menafikan yang hak...

Kalo dah diorang ade hak utk menerima bayaran, kene la bagi..

Takde la macam UMNO yang sentiasa menafikan hak PAS dan orang lain.

Bila tak adil, BISING pulak nak pecat la, jatuhkan la, tolak la, zalim la.. etc.

Bila berlaku adil keluar pulak fitnah2 macam ni..

Kalo ko memang nak jatuhkan PAS kat Selangor ni.. x heran la ko terus menerus dengki dengan DHA.

Berserah shj kepada Allah untuk tunjukkan kebenaran.. Dan memberikan balasan setimpal kepada orang-orang yang menimbulkan FITNAH dan HURU-HARA!!!

adf55650 said...

Marah sungguh PKR sume ni. Rasuah ni hak depe sume. Janganla usik Parti Kerajaan Rasuah ni.

HangNadim® said...

"Marah sungguh PKR sume ni. Rasuah ni hak depe sume. Janganla usik Parti Kerajaan Rasuah ni."

KAH!KAH!KAH! Laen macam jer bunyi jer ... ni mesti kes jeles sebab tak dapat projek neh .. KAH!KAH!KAH!

HangNadim® said...

KAH!KAH!KAH! Punya bodo laaa barua-barua parti haram jadah UMNOBN neh. Happaaa laaa sangat dengan RM65,000 untuk gi Mekah kalau nak banding dengan Si Toyo yg guna duit rakyat Selangor sampai berjuta gi makan angin kat Disneyland. Bukan ada faedah pun. Enjoy sakan satu keluarga dengan orang gaji pun hangkut sekali. Macam sial!!

Fakta: TGNA tak jadi gi Mekah. Duit RM65,000 tak mengalir ke sana. Barua punya Toyo dah mengalirkan duit rakyat Selangor berjuta ke Disneyland macam duit mak bapak dia.

Anonymous said...

lantak la korang nak gaduh psal apa

tpi si tulang besi ni jenis munafik yang gila glamer, ketagih perhatian, gila nak naikkan rating blog, suka perpecahan, pendendam dan suka tgk org bergaduh sebab fitnah yang dia buat

moga dilaknat Allah

tp si pemilik blog ni pon sama..ntah2 isap ganja sebelum tulis

dulukini said...

aku senang aje. sape sokong BN mmg suka rasuah. titik.

HangNadim® said...

KAH!KAH!KAH! Aku peratikan barua-barua parti haram jadah UMNOBN dah macam cacing kepanasan, tonggang tebalik!! Korang tunggu jer laaa ... akan ada lagi berita panas yang dibongkarkan!!

Sajer laaa aku nak ingatkan barua-barua UMNOBN --- DI SINI BUKAN TEMPAT BABI CARIK MAKAN. Syoh! Syoh! Bodo punya babi!!

anakjatiperak said...

aku dah baca perbahasan di atas. Nampaknyer Putra Merdeka (UMNO) posting last at 6.20pm until 10.50pm dia mengalah nampaknyer.
Keputusan : Putra Merdeka ....ANDA KALAH.
Ngapalah ko ni nak jadi pencacai menegakkan pemimpin korang yang pelahap,pakai c4,buat rumah agam(khir toyo),macam2 lagi laa...
Umno memang tak ada isu nak serang PR.Kena batang idung balik sebab kekotoran UMNO dah sampai level 9 yang kritikal dah....

PUTRA MERDEKA said...

hahaha
dah kalah! ko ingat main bola ke, lepas tu bakar tempat duduk, apa punya koman akal, tapi kuda belang PAS kan...nak di apakan! memang gitu ler feel ko orang.
kebenaran memang sudah tiada dibenak fikiran dan hati ko orang, itu maksudnya tiada taufik hidayah, jadi teman tak boleh nak tolong la,
kalau dah N.Ajis rasuah 65k pun ko kata ok, berat lah...
sampai sekarang ko tak dapat buktikan yang khir toyo yu rasuah, jadi fitnah, mad hassan masih disiasat kalau betul bersalah.. tangkap lah apa masaalah? orang UMNO ni ikhlas dalam perjuangan! yang hak tetap hak! yang bathil tetap bathil, begitu juga dengan tuduhan terrhadap TS Isa, ko orang tetap menjalankan dakyah fitnah sempit...
tapi yang jelas baiah talak 3, rasuah, menantu hantu, kickdefella, dan banyak lagi kerosakan didalam PAS yang ko orang sendiri dedahkan ko orang tak muhasabah ker?
tapi sekali lagi kalau dah tiada taufik hidayah...gitu ler gamaknya..
bagi ko orang politik adalah segala-galanya, walaupun salah tetap ko tegakkan...walau ianya menyimpang dari ajaran Islam yang syumul...ko orang paham ker?
kesian puak-puak sakit ni..
berubatlah sebelaum terlambat.. sempat ker?

HangNadim® said...

Korang baca statement dari babi liar UMNOBN:

"orang UMNO ni ikhlas dalam perjuangan! yang hak tetap hak! yang bathil tetap bathil,"

KAH!KAH!KAH!KAH!KAH!KAH!KAH!KAH!KAH!KAH!KAH!KAH!KAH!KAH!KAH!KAH!KAH!KAH!KAH!KAH!KAH!KAH!KAH!KAH!KAH!KAH!KAH!KAH!KAH!KAH!KAH!KAH!KAH!KAH!KAH!KAH!KAH!KAH!KAH!KAH!KAH!KAH!KAH!KAH!KAH!KAH!KAH!KAH!KAH!KAH!KAH!KAH!

INI LAAA YG DINAMAKAN LAWAK PALING GAMPANG YANG PERNAH AKU DENGAR!

sapien said...

Orang nak bayar pi mekah sebab nak sampaikan hajat.Minta doakan murah rezeki. Lebih-lebih lagi tok guru yang banyak amalannya. Kalu Khir toyo ka Najib Altantuya ka takkan la orang nak taja. Nak minta doakan apa. Diri sendiri pun doa tak habis lagi. Nu BALA dah datang. Kalau Tok Guru pi mekah tahun ni boleh la najib mintak tolong doakan jauh dari BALA

Anonymous said...

putera merdeka,

apa pandangan saudara pada kes khir toyo yg pi disneyland pakai duit rakyat + mahligai rm24 juta?

HangNadim® said...

KAH!KAH!KAH! Mamat Putera Merdeka neh agaknya lahir sebelum merdeka laaa.

Woit! Bingai! Isa Samad Pendek tu memang dah terbukti rasuah laaa bodo!! Ini bukan orang lain yg cakap tapi parti haram jadah UMNOBN yang cakap, NGOK!! Tak percaya??? Nko pi tanya Parpu Kari. KAH!KAH!KAH! Bodo punya babi!!

Tu laarrr!! Ikut sangat cakap Mahaguru pengikut ajaran sesat tuuu!! Habih nko dah kena gelembong dengan dia!! Akal letak kat lutut ... macam pundek!!!

author faethal said...

Dah2..semua..
Jangan layan Putera Merdeka tu..
Lepas ni apa dia cakap iyakan je..
CORRECT..CORRECT..CORRECT..!!
Wakakaka..
Betul tak HangNadim?
CORRECT..CORRECT..CORRECT..
Wakakaka..

HangNadim® said...

KAH!KAH!KAH! But it's more like INCORRECT INCORRECT INCORRECT to me lar bro KAH!KAH!KAH! Tapi kan aku rasa mamat yang ngaku diri dia tu putera ni sengal laaa. Macam Putera Kodok jer! KAH!KAH!KAH!

Anonymous said...

apa korek korek korek?
yang aku tahu Deepak korek Rosmah, malaysia punya first lady atau foxy , sangap lady

PUTRA MERDEKA said...

hahaha,
correct ker korek ker, itu masaalah ko orang, yang jelaas tok guru sesat ko orang ni perasuh, makan suap, itu sebab tuhan tolak jadi tetamu... kesian, aku takut dia tak sempat pergi, mesti mata terbeliak kan? doa kan dia sihat dan sempat bertaubat, biar tutup mata rapat dia nanti, ko orang nak terbeliak ke juling ker aku apa peduli...
correct...correct..correct

HangNadim® said...

KAH!KAH!KAH! CORRECT .. CORRECT .. CORRECT KAH!KAH!KAH! Beh baik laa nko gi doa kan supaya UMNOBN dilenyapkan dari bumi Malaysia ni ... lebih aman hidup rakyat. Atau nko doa laaa pemimpin2 nko tu supaya bertaubat, jangan asik nak makan rasuah, jangan asik nak tabur fitnah, jangan asik nak bunuh orang, jangan asik nak ikut cakap bini jerrr, jangan asik nak abihkan duit rakyat gi melancong sakan ... isk banyak laaa nko nak kena doa .. takut nanti tak larat pulak KAH!KAH!KAH!

PUTRA MERDEKA said...

mendoakan akan kebaikan orang lain tu kerja baik, malah ko pun aku doakan yang baik-baik...kalau ko beriman lah, cuma tok guru ko tu nampaknya doa dah tak makbul akhir-akhir ni.. kenakick dengan de fella lagi... apa ko orang tak de maruah ker nak betulkan kena kickdefella tuh..
dah la DHA ko orang bubuh, sekarang menantu hantu punya hal lagi..
agak-agak PAS sempat ke jumpa PRU13 ni?
atau dah jalan...jalan dahhh

HangNadim® said...

"malah ko pun aku doakan yang baik-baik..."

KAH!KAH!KAH! Boleh percaya ke ni? Bunyi macam bagus tapi ... perangai puak-puak UMNOBN niiiii ... 1Malaysia dah tau ... manis mulut di bibir saja, cakap terbalik.

Pelik ekkk ... backing giler puak-puak UMNOBN ni dengan DHA .. ehem-ehem, ada apa2 ke? Bukan happa, aku kesian dengan DHA tuuu ... puak2 UMNOBN neh memang terkenal dengan perangai suka tikam dari belakang. KAH!KAH!KAH! Ujung2 cerita kena tendang ke laut laaaa DHA tu ..... 1Malaysia kena tipu!!!! KAH!KAH!KAH! Gerenti punya!

Anonymous said...

Duit upah umno jadi bloger boleh bagi kat mak bapak ko buat pi haji........macam anak lenggong dan zali....semuanya cari makan macam babi makan taik......

zali adil gombak said...

putera merdeka dalam dewan negeri selangor satu pendedahan terbesar dilakukan iaitu tanah milik melayu terjual dan tergadai semasa khir toyo jadi mb.. dokumen diklifasikan dokumen osa supaya org melayu di selangor tidak tahu... siapa pengkhianat melayu...

HangNadim® said...

KAH!KAH!KAH! Putra Kodok tu bukan tak tau pemimpin UMNOBN neh taik rasuah .. tapi dia punya backing melangit giler .. ada bukti pun dia bukan nak pakai ... memang bingai si kodok ni ... pandai nak suruh orang bertaubat konooooon ... baik laaa nko bertaubat dari sokong pemimpin rasuah ... nanti mati tak bau syurga kang (tu pun kalau nko nak masuk syurga laaaa)

BOLOS said...

woi putra merdeka..aku rasa baik kou xpayah nak mengomel kat sini.. mcm beruk kena sula pulak aku tengok..pegi tuka pampers dulu nuu..aku tau kou dah dtg bulan..tu pasalla ngkau asyik merapu.. emosi xstabil ....kahkahkahkahkahkahkah!!

Anonymous said...

PAS lebih baik buang perkataan ISLAM dari parti mereka sebab boleh menyebabkan orang bukan islam keliru tentang islam yg sebenar,iaitu islam yg syumul.Kebanyakan pemimpin PAS lebih banyak main politik jer..contoh yg terkini macam Hassan Ali dan Nasha.Dan org2 yg menyokong PAS pun kebanyakan tak 100% amal kan agama pun..yg tak solat pun ramai..saja jer jenis suka duk cari buruk org dan jenis suka duk caci maki org..cara bahasa dari tulisan dah dapat diagak jenis org yg mcmana..Tapi ada juga individu dalam PAS yg boleh dihormati kerana cara amal agama dan istiqamah-nya,seperti mana Tuan Guru Nik Aziz.Wallahu`Alam

FREEMAN

HangNadim® said...

Serba salah pulak aku nak komen budak Anon 4:40 AM ni. Wei .. statement nko neh macam budak sekolah rendah laaa. Tuuu jer aku nak cakap.

Anonymous said...

Dalam kita sibuk-sibuk membersihkan umno celaka dari merompak harta rakyat, masih sempat juga barua umno hassan ali mengkianati rakyat. Betullah hasaan ali ni fahaman asabiyyah dan wahabi kerana melanggar amanah rakyat padanya. mari kita berdoa keparat-keparat umno ni di hapuskan dari menyentuh wang rakyat. Celaka betul umno ni.

Anonymous said...

Statement an tang mana yg mcm budak sekolah??cuba anta bagitau??Setahu ana,statement anta lah yg mcm budak2 tadika..tak pasal2 jer duk KAHKAHKAH<---apa menda tu??Muhasabah diri dulu sebelum duk mengata org..Nabi saw fikir mcmana nak satukan umat,yg kita duk kalut nak pecah-belahkan umat islam apahal??

Hj. Uthman Subang said...

Salam.Menulis biarlah yang benar.Berkata pun biarlah yang benar sekalipun pahit utk dinyatakan. Maaf, saya secara peribadi tidak setuju dgn fakta2 bohong dan finah yg dinyatakan di sini. Sebelum ini saya sekadar membaca tetapi apabila hal ini ternyata fitnah maka menjad taggungjawab saya utk membetulkan dan mohom penulisnya pun sama membetulkan supaya ianya tidak menjd fitnah yg boleh menghancurkan agama dan negara. Harap maklum!

Perkara yg dinyatakan :

2 - EDX Jaya yang dipunyai Hamidi. Dia ni budak Halim. Halim pula adalah bekas Ketua Pemuda UMNO Subang, yang sekarang merupakan Naib Ketua Pemuda UMNO Subang. Dia ni banyak membantu DHA dalam isu kepala lembu di Shah Alam dulu.

SEBENARNYA : Tidak wujud Halim dalam sejarah UMNO Bhg. Subang apatah lg pernah memegang jawatan sbg Ketua Pemuda atau Naib Ketua Pemuda.

KEPASTIAN : Semak di UMNO Bahagian Subang kerana Naib Ketua Pemuda Subang sekarang adlh Cikgu Ramli dan bekas Ketua Pemuda Subang adlh Megat Firdous.

JUGA :

3 -Hadijah Enterprise yang dipunyai Dato' Hadijah, iaitu AJK wanita UMNO Langat.

4 - Rosli Trading yang dipunyai Ketua Cawangan UMNO Batu Tiga, yang dipercayai juga sabotaj YB Rodziah Ismail waktu isu Kepala Lembu di Shah Alam.

SEBENARNA : Ketua UMNO Caw. Bt Tiga adlh Dato Salamon Selamat, bekas ADUN Bt. Tiga.

KKENYATAAN : Hebat nampaknya fitnah kita demi menghancurkan BN tetapi pd saya bekata benarlah sekalipun pahit. Ingat bhw "fitnah itu lebih berta drp membunuh". Wallahuaklam, semoga Allah swt memberikan hidayah kpd kita semua!

Anonymous said...

Hangpa semua mcm org munafik(MACAM),bila rakyat dan bagi amanat dan kepercayaan pada hangpa,terus hangpa duk bincang mcmana nak khianati rakyat,oleh kerana kepentingan politik dan jawatan hangpa..Jgn duk buhung lah yg hangpa bincang atas kepetingan rakyat dan org islam..Dah kami bagi amanat,hangpa khianati..Aku tak sokong PAS,tak sokong DAP,tak sokong PKR,tapi aku dan peer aku sokong gabungan PAKATAN RAKYAT yg bersatu untuk mengubah Bio POLITIK di Malaysia yg telah lama di Khianati oleh UMNO BN.Kami kebanyakannya tak ambil POT pasal politik,tapi asbab kes penangkapan ANuar Ibrahim telah mengerakan kami golongan student dan golongan muda untuk terlibat sebagai penyokong perubahan di Malaysia,dan asbab kebangkitan golongan muda dan student sepetri kami lah,kita dapat melihat sedikit perubahan dan BIO politik di Malaysia pada pilihanraya yg lepas,Namun kami amat kecewakan dgn parti PAS yg kebanyakannya dipimpin oleh golongan yg sebenarnya HIPOKRIT dan tak jauh bezanya dgn Pemimpin2 UMNO BN yg ada sekarang.Oleh kerana sikap pemimpin PAS yg sebigini kini telah membuat kami jadi tawar hati dan kami rasa kalau mcm ni lah keadaannya,lebih baik jika kami sokong dan kekalkan pemerintah yg ada sekarang,kerana seteruk-teruk mereka pun..tak lah guna alasan agama untuk kepentingan politik meraka..Wallahu`Alam