"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Wednesday, December 16, 2009

1Malaysia: Pemuda UMNgOk Ajak Pemuda PAS Sertai Kursus BTN..?

Kota Bharu - Pergerakan Pemuda UMNgOk Negeri menyarankan DPP Negeri Kelantan supaya menghantar ahli-ahli mereka menyertai kursus BTN yang dianjurkan oleh Jabatan Perdana Menteri bagi mengetahui inti pati kursus yang dilaksanakan itu.

Hahahaha...!!! molek sangat kalau macam tu. tapi pada aku mesti nak kena ada timbal balik. DPP Negeri Kelantan ikut program yang Pemuda UMNgOk anjurkan kemudian Pemuda UMNgOk pulak ikut program yang DPP Negeri Kelantan anjurkan.

Maknanya, DPP Negeri Kelantan sertai program BTN dan sebagai timbal balik, Pemuda UMNgOk Negeri Kelantan pulak sertai program Tamrin Qiadi.

Ada berani..? lepas tu pakat-pakat komen program yang korang sertai.

Tapi aku yakin 100% dalam program BTN nanti, geng-geng penceramah kena tarbiyah balik dekat Pemuda PAS lepas tu lepas ikut program Tamrin Qiadi nanti, Pemuda UMNgOk ramai-ramai isytihar masuk PAS.

Korang macam mana..?

1 comment:

Tok Guru Cucu PIN said...

Peribahasa Melayu : Kalau tidak berada ada... mana mungkin TEMPUA bersarang rendah..kalau tak ular sawa tedung tebuan tanah ada kat bawah pokok tu...

Jadi PAS kena FATONAH lah sikit..bila terima pelawaan musuh tu..jangan LURUS BENDUL..jangan PEMBOHONG..itu saja..amanat dari Tok Guru Sang Adi Umno PUTERA..