"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Saturday, March 06, 2010

Ceramah Politik/Isu-Isu Semasa: DSAI & Dato' Haji Husam

Ceramah Politik dan Isu-Isu Semasa

Tempat: Padang Taman Usahawan, Batu 7, Kepong.
Tarikh: 06hb. March, 2010 (sabtu/malam ini)

Waktu: 9:00 malam hingga 12:00 tengah malam.

Penceramah: Dato'Seri Anwar Ibrahim (Ketua Umum PKR), Dato'Haji Husam Musa (EXCO Kerajaan Negeri Kelantan), Lim Kit Siang (Presiden DAP).

Jemput datang beramai-ramai

10 comments:

Anonymous said...

1.ha!ha!ha!team edorgan pas bersama boss sebenar mereka dan ketua kapiaq harbi!
2.Ada orang melayu dan islam sokong ka!
3.Boleh masuk satu agenda!penubuhan sebuah negara islam!
4.Bagi orang melayu faham !adakan penubuhan sebuah negara islam ini!sebuah mimpi atau realiti!

orang said...

takleh blah la anon4.53, tarak modal lagi nak komen...

matkambing said...

ada ke blog yang buat live-streaming? tolong hebahkan!

mamu said...

MESTI ANJING KEPALA MERAH AKAN BUAT KACAU PUNYA......

Manjung Mari said...

Kalau aku ada kat KL sure aku pi malam ni,tapi aku bukan nak pi dengar ceramah tapi aku nak pi lempang muka2 keparat UMNO yg ada kat situ nak buat kacau!! Kena pelempang aku 3 minggu masuk spital.

Anonymous said...

1.takut oii!kat manjung mari!!
2.Dia kena tampaq 3 juta ahli umno dimalaysia ni!!
3.Tak pedih tangan ka!!

Anonymous said...

erm..jgn2 anon 8.39pm ni kaum kerabat zali kuda longkang... - Neo

Anonymous said...

Kalau ceramah pasal hudud ker, isu arak ker, negara Islam ker nak juga aku pegi. PAS sekarang sudah hilang taring dlm isu2 Islam. Aku lebih suka PAS yg dulu dr yg sekarang...
Sekarang nih PAS agak malu2 nak berceramah dlm bab2 Islam...

mamu said...

BETUL LA AKU KATA....ADA ANJING YG KACAU.

Anonymous said...

mamu said.. ko ni tak habis-habis dgn "anjing ko tuh". mcm bagus jer ko nih. Cuba laa guna ayat yg elok sikit. Contohilah Rasulullah.