"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Wednesday, March 10, 2010

“Hari Wanita” Adalah Agenda Komunis Untuk Menghancurkan “Keluarga”

(TERJEMAHAN: 1932 Poster Soviet yang bermaksud: 8 March adalah hari pemberontakan oleh wanita bekerja terhadap "perhambaan dapur". Katakan “TIDAK” kepada kekerasan dan penindasan kerja-kerja rumah”)

Mengikut pengkajian saya, sejarah "Hari Wanita" telah dimulakan oleh Parti Komunis Russia (Bolshevik) selepas mereka menjatuhkan Czar di Russia. Ia telah dimulakan oleh SU Agung Parti Komunis Russia yang pertama, Vladimir Lenin, bagi tujuan yang amat jahat dan seperti dirasuk syaitan. Yakni, menghancurkan institusi keluarga di Russia.

SAMBUTAN 8 MARCH DIMULAKAN PARTI KOMUNIS RUSSIA

Dari poster di bawah, ia menjelaskan kepada kita sambutan 8 March sempena “Hari Wanita” adalah ciptaan Parti Komunis Russia dan bersumber dari ideology Komunis.
Tujuannya tidak lain dan tidak bukan adalah untuk mengeluarkan para wanita dari peranan sebagai ibu dan surirumah kepada peranan sebagai pekerja untuk mengkayakan negara.

Dalam konteks kapitalisma pula, para wanita digalakkan bekerja sendiri kerana mereka bakal digunakan untuk mengkayakan para korporat-korporat yang senantiasa tamak dan haloba untuk mencari wang. Tidak pernah mereka cukup dengan wang yang ada, mereka mahu wang mereka sentiasa bertambah.

Tujuan Parti Komunis menyuruh wanita keluar rumah dan bekerja adalah supaya anak-anak mereka kelak akan dibesarkan dan diindoktrinisasi oleh negara. Ertinya, tugas ibu bapa hanya memberi sokongan material sahaja tetapi dari segi pemikiran dan cara bertindak,semuanya akan ditentukan oleh negara (dalam kes ini negara yang diperintah Komunis).

Dalam kontek kita sekarang ini, apabila wanita bekerja, anak-anak akan diracuni pemikiran mereka oleh media yang mempromosikan budaya konsumerisma, hedonisma dan berpeleceran serta keduniaan yang melampau.

Tidak hairanlah semenjak wanita-wanita bekerja dengan ramai, masaalah sosial dalam masyarakat umat Melayu semakin serius dan membarah. Apa yang berlaku adalah tugas membangun keluarga sudah menjadi tugas “separuh masa” manakala tugas sepenuh masa adalah mengkayakan para korporat yang sentiasa tamak haloba.

Apabila makin ramai wanita bekerja, maka kos “labor” (tenaga kerja) semakin menurun kerana bilangan pekerja dalam pasaran semakin bertambah. Di kala wanita 90% duduk di rumah dan menjadi surirumah, kos pekerja berada di tahap yang agak tinggi. Apabila para wanita mula bekerja di luar, maka kos pekerja menjadi murah kerana secara tiba-tiba bilangan pekerja bertambah.

KEMPEN KOMUNIS SECARA SENYAP-SENYAP

Kita semua tahu Gerakan Bolshevik adalah gerakan yang dipimpin oleh Zionist antarabanga. Leon Trostsky adalah dari keturunan Yahudi berasal dari New York. Begitu juga Vladimir Lenin yang mempunyai keturunan Yahudi dan begitu juga Stalin. Kebanyakan pembesar-pembesar Parti Komunis Russia sewaktu Revolusi Bolshevik adalah dari bangsa Yahudi termasuk director pertama “Polis Rahsia” Parti Boshevik (Cheka) yang bernama Felix Edmundovich Dzerzhinsky. Beliau ini telah bertanggungjawab terhadap pembunuhan berjuta-juta nyawa yang tidak berdosa selepas Revolusi Oktober yang menjatuhkan Czar Nikolas Romanov dari takhta beliau.

Agenda komunis ini diteruskan oleh agen-agen mereka di Amerika. Dalam hal berkaitan pembebasan wanita, dua nama yang sering dikaitkan adalah Betty Friedan dan Gloria Steinem. Kedua-dua wanita ini dianggap sebagai pengasas kepada gerakan Hak Kesaksamaan Wanita di zaman moden ini. Kedua-dua wanita ini juga dalah dari bangsa Yahudi berfahaman Zionis.

Maka yang selama ini dulaungkan sebagai “Hak Wanita” adalah sebenarnya kempen senyap untuk mengkehadapankan agenda Komunis kepada manusia seluruh dunia. Mereka berkata kononnya wanita ditindas kerana terpaksa duduk di rumah sahaja dan menjaga keluarga.
Hakikatnya, kita lihat sekarang ini, wanita-wanita dari keluarga yang kaya kesemuanya tidak bekerja dan duduk di rumah. Wanita-wanita dari keluarga tidak berada terpaksa bekerja sepenuh masa demi untuk mengkayakan sejemput wanita-wanita dari keluarga kaya ini dan membolehkan mereka tidak bekerja.

AGENDA SEBENAR KOMUNISMA

Agenda Komunis adalah untuk menukar peranan masing-masing dalam masyarakat kepada peranan yang dikehendaki oleh ideology komunis, yakni menjadi pekerja.
Institusi keluarga dianggap hina dalam ideology Komunis kerana ia menyebabkan 50% dari rakyat sesebuah negara itu tidak menjadi pekerja.

Bagi saya, pertubuhan-pertubuhan seperti WAO, Sisters in Islam etc adalah anak beranak Pol Pot kerana mereka ini berjasa menghancurkan institusi keluarga dalam masyarakat.

Mereka juga menamppakan sikap hipokrit mereka yang tinggi terutamanya dalam kes sebatan syariah. Kalau mereka benar2 mahu meperjuangkan kesaksamaaan, mengapa marah Kartika disebat? Bukankah kesaksamaan menjamin bahawa wanita dan lelaki dilayan sama rata?

AGENDA SEBENAR GERAKAN HAK KESAKSAMAAN WANITA

MEreka mahu menghancurkan institusi keluarga. Secara turun temurun, kaum lelaki adalah ketua di dalam keluarga. Mereka bertanggungjawab menjaga serta memberi nafkah kepada wanita dan kanak kanak.

Kita tidak nafi memang ada lelaki yang tidak berguna dan tidak boleh diharap sebagai bapa, tetapi majoriti lelaki yang menjadi bapa bertanggungjawab menjaga keluarga mereka. Namun, dengan bantuan media yang dipunyai Yahudi, kes-kes terpencil ini diperbesarkan menjadikan tugas lelaki memimpin keluarga dipandang serong oleh masyarakat.

Hakikatnya, kempen “Hak Kesaksamaan” ini adalah kempen yang menguntungkan segelintir kecil masyarakat sahaja. Dalam negara komunis yang untung adalah ahli-ahli Politburo Parti Komunis. Dalam negara “Kapitalisma” ia menguntungkan tuan punya syarikat yang besar-besar sahaja.

Majoriti rakyat akan menderita dan tersiksa di bawah polisi-polisi yang mendukung “Hak Kesaksamaan”. Masyarakat akan menjadi hancur dan berkecai. MAsalaah sosial akan menjadi lumrah hidup kerana tugas menjaga keluarga sudah menjadi tugas separuh masa.
Zina, minum arak, judi, rogol dsbnya akan meningkat dan terus meningkat.

PEnyalahgunaan dadah akan menjadi lumrah hidup. Semuanya demi mengkayakan dan memberi kesenangan kepada segelintir orang kaya dan berkuasa di dalam masyarakat.
Seharusnya syarikat membayar gaji yang lebih kepada seorang bapa berbanding dengan seorang wanita kerana bapa menggunakan wang yang beliau dapat untuk menyara keluarga. Wanita tidak diwajibkan menyara keluarga, maka apa salahnya mereka dibayar lebih rendah dari lelaki?

Tulang Besi

19 comments:

dino.yp@gmail.com said...

karpal singh: 'langkah mayat saya dulu'... ada ingat ? tulang B._.B_

irfan mohd nor said...

I like this piece. Totally agree. Tuhan menciptakan kita ni lelaki dan perempuan dengan natural talent masing2 mengikut jantina. Memang kelebihan lelaki adalah untuk bekerja, dan kelebihan wanita itu mendidik anak2 dan menguruskan rumahtangga. Ini kelebihan yang Tuhan bagi, jadi kenapa pula wanita sibuk nak jadi lelaki? Semua yg lelaki buat wanita pun nak buat. Wanita ni tak sedar diri bahawa matlamat utama adalah ke syurga, dan wanita yg menggunakan kelebihan semulajadi mereka utk melaksanakan tanggungjawab sbgai ibu yg mendidik anak dan isteri yg mengurus rumah itu sudah tentu akan lebih senang ke syurga.

Sisters in Islam ni memang tak layak utk buat apa2 statement, hampir semua leadershipnya andartu atau divorcee..so faham2 lah

Pemuda PAS Kelantan said...

hari bapa - agenda yahudi?
hari guru - agenda kapitalis?
hari ibu - agenda sosialis?
oiiii berape byk agenda daaaa.........

Anonymous said...

PAS+DAP+PKR+tulang babi/tong busuk = KOMUNIS!

Anonymous said...

umno bABI

karpal said...

dulu langkah mayat aku... sekarang bulan di dadaku... ada faham...

Anonymous said...

semua benda2 yg yahudi start mesti ader agenda
tk pelik pon benda2 camnie
kes nama lagi yahudi laknatullah

mankeldai said...

benda-benda macam ini terpulang kepada diri masaing-masing untuk terlibat didalamnya asalkan tidak menyalahi akidah.

Sape BN/Pakatan Rakyat yang nak besar dan panjangkan zakar? said...

takbirrrrr!

djambu said...

tak payah sambutan hari wanita pun, masyarakat hanyut jugak. berapa kerat la sangat kat malaysia yang tahu 8 mac tu hari wanita...

zaman sekarang ni, ada hari wanita pun, wanita tetap jadi objek...malangnya...

adrina said...

aku rasa tak payah kot ko nak mempersoalkan hari wanita ke hari apa ke. yg beranakkan ko, mak ko jugak. takde wanita, takde lah kau pada hari ni. ko takyah kot, sibuk nak cakap semua ada agenda lah apa bala lah. tak payah nak percaya benda2 tu ada agenda sendiri, semua pun ada hidden agenda sendiri.

kalau wanita ni tak pening, kau takyah kawen lah bai. cara kau cakap, macam wanita tu tak penting langsung.

setakat luah perasaan kt blog buatpe bro? takyah sibuk cakap orang. kena kat diri sendiri balik, baru padan muka. kalau tak kena kat dunia, kena kt akhirat.

Unscientific Malaysia said...

Comments on Unscientific Malaysia about this idiot post:

(http://www.facebook.com/posted.php?id=168415122635&share_id=353197882195&comments=1#s353197882195)

"btw who the fuck is this guy? tak payah lah nak layan orang yang bodoh macamni....nanti kita pun jadi lebih bodoh."

"look at the positive comment he gets below his article xD more orang gila"

"If Khadijah (the Prophet's first wife) read this... He kena from her lor..."

"That idiot author should go read wikipedia and find out the truth behind International Women's Day. It is misguided to say that all western events are bad, totally irrational (Prophet Muhammad will likely agree with me on this one).
What's wrong with women empowerment? Are their egos THAT fragile?
Why the lack of filial feelings towards his mother... See more? No recognition for her care and love for him (Maybe his rotten attitude was due to a lack of love during childhood?) throughout the years? DOSA BESAR!!!"

"Did anyone pick up that bit about Gloria Steinem being a zionist and thus all this women at work thing is communist and thus women should need to be paid so much because manly pants should get more to feed the family?

Actually, heck, google zionism and communism.. this dude is recycling ideas!"

"What planet is this idiot from?"

"*rolls eyes* Of course it's easier to blame the women, Jews and Communists (did this guy roll out of a time machine or something...communists...really?) rather than admit ones own failings."

Kesimpulannya: apa ke bodoh la artikel (dan penulis) ni!

Ash said...

Mekasih Untuk Komen Korang... Korang Nak Maki Ke, Nak Puji Ke, Itu Korang Punya Pasal... Dosa, Pahala Sendiri Tanggung..! Paham..?

Lol, ayat disclaimer nak pancing rasa guilt. Dosa pahala sendiri tanggung? Ye keee? Baru I tahu sekarang. Selama ni ingat mamak kat restoran seberang jalan yang tanggung dosa/pahala I.

Dosa/Pahala is just some bullshit system to make religious people behave.

Anonymous said...

pergi mampos ko ash ateis

Anonymous said...

nampaknya kena lah orang pas komen tentang penulisan ini kerana muslimat pas pun apa kurang hebatnya dalam pentas politik serta pelbagai bidang didunia ini.yang lebih elok jika ketiga-tiga ketua dalam pakatan rakyat komen.saya pasti mereka tidak akan menyokong penulisan ini.

Anonymous said...

apa sebenarnya berlaku boleh baca di sini, di sini dan juga di sini

En. Ganas said...

Apa hal korank ni...

Anonymous said...

ramai x letak nama termasuk aku..appa hal...

Cik Kacong said...

Wei...wel...wel...kajidol