"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Monday, May 31, 2010

LL4G: Video Laporan Dari Gaza

8 comments:

Anonymous said...

1.Wartawan astro avani!aswad!!macammana!!tiap hari tenguk live 7.45 dari dia!!semoga semuanya selamat!!
2.uak latnatullah tu hanya berani dengan puak yang tak bersenjata !!kalau tak besenjata depa beranila tunjuk garang!!
3.Pergi jahanam yahudi dan puak Mesir!!yang dok sama-sama sembelih puak islam!!

matkambing said...

akan bertambah rakyat dunia yang membenci zionis!

Anonymous said...

mmg dah lebih dah ni..kalau obama senyap je..alamat bankrap la moral kat dunia ni.. ish3..obama pun bukan boleh pakai...menng undi sbb jaja pak dia orng Islam...ahahahaha

Anonymous said...

xpe...kite judi dulu. world cup dh nk dekat ni

teratailiar said...

yang benci zionist bertambah...
yang jadi tukang puja zionist pun makin ramai...
jadi penasihat lagi

john said...

hehehe..che det anto global perdana bg bantuan kat gaza..tok jib pula guna penasihat yahudi?..dalam umno..semua bolle!

Anonymous said...

Umco dakde kata apa2 pun? Malah sengap sunyi. Itulah wajah umco sebenarnya. Sebelah kanan umco mendakwa membantu orang palestine dengan bantuan makanan dan ubatan, tapi tangan kiri sanggup sembelih mereka.
Tengoklah apa yang telah berlaku di Bosnia. Same juge. Perkara tu tak mustahil berlaku di Malaysia. Inilah akibatnya bile terlalu banyak bangsa paria melayu yang dah jadi munafiq. Mengaku saja islam, tapi sekongkol dengan yahudi laknat. Malaysia adalah negara yang menjadi target yahudi, seperti mana palestin. Oleh itu bagi menggelakkan benda ini dari berlaku di negara ini, patut umat islam di Malaysia menolak parti umco.
Kerana di dalam hadis hadis rasullulah telah menyatakan dengan terang lagi bersuluh bahawa perjuangan atas nama kaum dan puak2 itu bukanlah dari umatnya dan dipandang hina. Marilah berjuang atas nama islam kerana bukti sudah nyata apabila sesuatu kaum berjuang atas nama bangsanya mereka akan di hina oleh Allah s.w.t di muka bumi ini seperti yang berlaku di palestin. Adakah palestin berjuang atas nama islam atau berjuang atas nama penduduk bangsa palestin?Ini adalah bukti nyata yang kaum palestin dan melayu akan menerima padah yang sama.

Anonymous said...

tok ajis lak duk gotel pelir kat rmh....kecek jah berapi2...wakakakakakak