"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Monday, June 09, 2008

Syabas Terus Halang Pemberian Air Percuma.

diciplak dari : no2umno

Selepas BPR, Syabas turut menekan Kerajaan negeri selangor di dalam usaha memberikan air percuma kepada rakyat negeri ini. Sudah kubilang, bukan mudah untuk meneraju negeri selagi Kerajaan Pusat tidak bertukar tangan. Yang salah dihentam ... itu biasa. Tapi yang baik pun di halang.
Selepas tiga hari Menteri Besar Selangor menjamin air percuma mula bulan ini, Syarikat Bekalan Air Selangor Sdn Bhd (Syabas) hari ini menolak terma-terma dan syarat-syarat pembayaran yang dijanjikan oleh Kumpulan Darul Ehsan Berhad (KDEB) bagi pihak kerajaan negeri Selangor - Mystar
Kita kena berfikiran positif. Dengan tersebarnya berita seperti ini, rakyat perlu bijak menilai. Bukan Pakatan Rakyat yang tidak mahu, tapi Syabas yang masih berdolak dalik. Selepas ini ... anda tahu memilih siapa yang betul dan siapa yang salah. Pasti .... selepas ini, Bekas Menteri besar Selangor, akan terus menekan kerajaan baru untuk melaksanakan manifesto. Sedangkan dalang nya masih berkeliaran.

Anwar ...... seterusnya tanggungjawab kamu.

No comments: