"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Wednesday, August 27, 2008

Botak: Nazar Tertunai Di Parit Buntar...

Tepat jam 2:00pm bertempat di sebuah kedai gunting di Parit Buntar, Perak, majlis cukur kepala aku diadakan sebagai menunaikan nazar aku...

Sebelum aku ke Permatang Pauh aku dah niat nazar, kalau Pakatan Rakyat menang dalam Pilihanraya Kecil P-044, aku akan balik ke Selangor dengan kepala botak...

Majlis dihadiri oleh aku, malaysiabiz-aloha, cucumatkilau & matcomot.

Korang tengok la gambar-gambar exclusive ni...bukan senang nak tengok kepala aku oi..!

2:17pm

2:18pm
2:21pm
2:26pm
2:26pm
2:30pm
2:33pm

Ini aku yang baru... wajah je baru geng,,,jiwa aku tetap jiwa berontak, jiwa re4ma-c.
Aku dah sampai Kolumpo dah jam 3:30am tadi.ni aku lepak hotel murah jap...nak lelap mata sat ni.

Karang bermula hari ke-2 era baru kearah Malaysia baru.
Perjuangan fasa ke-2 bermula kini.apa yang bakal datang?

6 comments:

Anonymous said...

Dah boleh jadi RPK Jr.

~♥ UmmiAnni ♥~ said...

salam,

Tahniah kerana botak..hehehe

tu kalau pakai baju serba hitam tu boleh jadi agen MIB tu...hahaha

cute..cute..!

Stone525i said...

Salam TP,

Samalah kita tapi aku memang da lama botak. Maaf tak sempat nak cari masa d pmtg pauh ari tu.

Hijat Panjang... said...

salam bro...

Tahniah..!!! Botak sebab nak bayaq nazar, baguih2...kalau pi mana2 lepaih ni boh sut baju hitam, jaket kulit hitam..ray-ban hitam lak cam dalam gambaq hang boh tu, kompom la sapa2 tengok..paling2 kurang depa nanti agak tak bonzer atau body-guard sapa2 kaa...
Hang pi tanya DSAI nak jadi Body-Guard aku rasa dia kata okkk jerrr...Sunggohhh..!!!

Lata Ulu Lawin, Kenering 33300 Gerik said...

Fuiiiyooo!

Anonymous said...

uishhh...mengerikan proses pembotakkan itu....
nway,lu tunaikan lu nyer nazar...baguih2