"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Saturday, September 27, 2008

Media asing mula ragui Anwar

KUCHING 26 Sept. – Akhbar dan majalah luar negara sudah mula meragui kewibawaan Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim yang gemar berdrama dan berbohong untuk kepentingan politiknya sendiri.

Menteri Penerangan, Datuk Ahmad Shabery Cheek berkata, setelah kegagalan menubuhkan kerajaan baru pada 16 September lalu, masyarakat luar mula meragui kredibiliti Anwar.

Menurutnya, sandiwara Penasihat Parti Keadilan Rakyat (PKR) itu membunuh kredibilitinya sendiri pada pandangan masyarakat antarabangsa.

-Utusan Malaysia Online

TP - Maklumat ni Mat Strawberry dapat dengan menggunakan sistem penyampaian "AUTOMATIK".

Mat Strawberry tak perlu menghantar mana-mana penyiasat untuk mendapatkan maklumat diluar negara kerana sistem "AUTOMATIK" yang digunakan oleh Mat Strawberry dapat menyampaikan segala maklumat secara "AUTOMATIK".

Bila Mat Strawberry bercakap, "AUTOMATIK" air liur akan memenuhi hujung bibirnya...

1 comment:

Anonymous said...

Akhbar dari luar negara meragui kewibawaan Dato seri Anuar Ibrahim tidak menjadi masaalah. Apa yang paling penting adalah rakyat PR tetap bersatu dan sentiasa menyokong DSAI untuk mengambil alih kerajaan BN