"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Saturday, December 13, 2008

Untuk Rujukan Reformis (18sx) - malaysiakini

Untuk rujukan Presiden Reformis, saudara Ramlan. dibawah ni aku bagi sikit contoh majlis bogelling yang pernah dianjurkan disebuah negara di Asia.

Geng-geng dekat atas ni depa tak ambik full package macam yang aku tawarkan (package no 3 & 4 depa ambik TANPA MAKE-UP) tu pasai depa pakai topeng... kalau tak silap aku ketua depa dulu nama dia Lam Ran.

Kira happening gila la masa tu pasai package no 5 tu memang kami plan baik punya... Al-Jazeera memang kita sponsor & kita bagi VIP pas sekali dengan Utusan Meloya, Berita Hairan & jugak TV3 suku.

Jadi kalau Encik Ramlan berminat, jangan malu dan jangan segan.hubungi pihak kami dengan segera dan kami menjanjikan perkhidmatan terbaik untuk pelanggan kami terutama yang rasa kulit muka depa macam kulit babi.

5 comments:

Asrol said...

wkahakhkhkahkaa

punggung ado kurap tuu weiiiii


takpo, jie demo bui ubat cap kaki 3
kwhahkahakahka

ISA said...

Ganas...ganas... ha..ha..ha..

yeols said...

Ezam & Saiful x ikut skali ke....?Buntut 2 ekor ni rasanya lagi menggoda bro.....

Unknown said...

Salam saudara,

Saya cabar Ramlan supaya kalau nak bogel jangan bertopeng dan jangan makeup. Biar free style punya barulah kaw.

Saya pun nak tumpang sekaki ambil vedio.

Anonymous said...

Bayangkan... Gitulah rupanya kalau reformis bogel tu jadi. Buruk sungguh rupanya... Yang pompuan-pompuan tu pun dok gatai menghela dok tengok **** reformis... Siap gelak-gelak lagi... Eiyy! Tak malu ka yang dok bgel tu...