"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Tuesday, January 06, 2009

Datuk Zahar Tunai Janji Di P-036 - malaysiakini

Kemaskini 10.46 mlm – Selepas membuat kejutan dengan menyertai PAS, Datuk Zahar Hashim yang juga merupakan bekas Ketua Bahagian Umno Bahagian Petaling Jaya Selatan telah mengotakan janjinya sebelum ini untuk membantu calon PAS pada PRK P036 Kuala Terengganu.

Datuk Zahar dengan penuh semangat dan ikhlas telah turut sama menyertai Ceramah Mega Pengenalan Calon PAS yang diadakan di tepi pantai berdekatan Kampung Paya Bunga.

-PPK1

4 comments:

Abu Amirul said...

tak ada video ke?
teruskan perjuangan sehingga berjaya.

Anonymous said...

datuk Zahar ni sertai PAS kerana betul terpaku dengan perjuangan PAS ataupun kerana merajuk dengan UMNO sebab tak dapat apa yang diinginkan?hehehe.

Anonymous said...

Datuk Zahar masuk PAS bukan ikhlas pun. Beliau masuk PAS sebab merajuk dengan UMNO la tu. Macam fecto cakap, tak dapat apa yang diinginkan...

Anonymous said...

sbb dia ada tanah kat area uitm yg sepatutnya dimajukan...bila selangor dh diambik pakatan...tangguh lah sekejap.agak2 macam mano ehh caronyo...hehe.korang paham2 lah...banyak lagi....yg pasti kalau BN gam dio pun tak apo...dh kayooo dia ni....orang kiri dan kanan dio masih berhati BN lagi....terpakso....nk cari makan banggg....kalau x cayo tanyo!!!