"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Tuesday, January 06, 2009

Husseyn... Mat Taib Tak Tau Kau Ada... - malaysiakini

Aku baru je lepas baca, ciplak dan post artikel [ni] dari blog ALHUSSEYN. baru je tak sampai setengah jam... pas tu aku bukak google reader aku untuk update berita-berita dari sumber lain...

Bukak Utusan Malaysia (Meloya) Online ada tajuk best... - Kerajaan Perak diminta nyatakan pendirian.

Ringkasan - Mengulas mengenai lawatannya hari ini, beliau melahirkan rasa terkejutnya selepas melihat sendiri surat mengosongkan dewan yang dikeluarkan oleh JKKK Kampung Seri Ampang A.

''Pagi tadi, dia (orang JKKK) datang buka balik kunci pintu dan kata nak berdamai tetapi kita ada tengok surat buat keputusan hendak tutup tabika Kemas.

''Saya fikir ini satu perbuatan tidak bertanggungjawab kepada anak-anak kecil, apalah salah mereka hendak disuruh keluar," katanya.

Seterusnya aku serah dekat kau la Husseyn untuk jawab... kau ada dekat sana... kau yang bukak pintu pagar, gambar ada sebagai bukti... aku ada soklan untuk ngko Husseyn...

Kau pergi bawak sughat ko?

Kau gaduh ngan Mat Taib ko (sobab Mat Taib cakap kau nak berdamai) ???

Kau pergi beghapo oghang Husseyn oi???

Kau ado ghaso nak lompang Mat Taib tak Husseyn??? aku ghaso nak pijak yo poghot Mat Mi No Spik Inglish tu...!!! ni seko lagi menteri Kaldai...!!!

Khak Ptuih...!!!®

1 comment:

Anonymous said...

Teman dtg sorang-sorang aje pagi tu.Nampak benor deme tu pembohong yg amat sangat.Teman sat lagi lepas makan malam nanti baghu nak tulis lagi, insya'Allah.