"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Thursday, May 14, 2009

Hamidah Kepala Samseng Sungai Rapat - malaysiakini

Satu kenyataan media dan laporan polis telah dibuat oleh Ketua PKR Bahagian Ipoh Barat berhubung salah laku ADUN Sg. Rapat, Hamidah Othman yang dikatakan terlibat dengan kumpulan samseng Melayu.

Hamidah didakwa mengarahkan laporan polis yang dibuat oleh mangsa ditarik balik dan kes berkenaan ditutup. Berkaitan dengan arahan itu, 4 laporan polis juga telah dibuat membantah salah laku ADUN berkenaan dan juga pegawai penyiasat yang ditugaskan menyiasat kes ini.

Disertakan kenyataan media dan laporan polis berkaitan kes semalam di bawah ini untuk pengetahuan anda.

-Budak Ipoh Timur

41 comments:

Abu said...

http://parpukari.blogspot.com/2009/05/aku-cabar-kau-nizar.html

Yang pertama sekali saya nak jelaskan tentang kekeliruan yang berlaku mengenai tuduhan pembangkang terhadap YB HEE, apa yang anda saksikan dalam gambar tu adalah sesuatu yang telah dirancang dengan begitu licik oleh pakatan pembangkang!

Begini ceritanya, apabila Yb dari Aulong pergi menerpa Yb Hee beliau telah baling sesuatu kepada YB Hee, selepas itu beliau terus memaki hamun YB Hee, sementara itu YB Hee telah mengambil objek tersebut dan beliau terkejut melihat 'pepper spray' tersebut lalu YB Hee bertanya kepada YB Aulong, "Apa benda ni? Apa kamu cuba buat ni?" sambil beliau menunjukkan kepada si tempang dari Aulong tu, masa itulah gambar ini telah diambil dan disebarkan fitnah menangatakan YB Hee sembur sesuatu ke dalam mata YB tempang dari Aulong(tak padan dengan tempang, jahat pulak tu).

Anda lihatlah sendiri bagaimana pembangkang memutar-belit segala cerita untuk kepentingan mereka sendiri, mujrlah kami berada di situ, kalau tidak mau dikatakannya kita yang pukul mereka! Apa nak jadi ni, sebentar tadi saya dah ulas pasal senjata yang di bawa masuk ke dalam Dewan yang mulia itu!


Komen aku : Aku bkannya nk menidakkan artikel itu...aku x mahu jd peminat politik yg hanya mmpercayai sumber dari parti sendiri dan menganggap sumber dri parti lain sbgai fitnah...Tp, mengikut pendapat aku, Yb Hee mmg benar2 menyembur bnda tu ke arah YB aulong...MENGAPA SAYA BERKATA DEMIKIAN???

1- DARI RIAK WAJAHNYA - dari riak wajah seseorg, kita dpt tahu hatinya (walaupon x 100% btul).. riak wajahnya lgsung x nmpak 'innocent' (tidak bersalah atau tidak tahu apa2)...riak wajahnya jelas nmpak seperti sedang aim (menyasarkan) bnda tue kt YB aulong...dan riak wajahnya juga seperti sedang "berusaha" untuk sesuatu (akan dijelaskan di bawah)...Riak wajahnya lgsung x menampakkan dia tertanya2 mengenai motif bnda itu dibalingkan kepadanya seperti dakwaan PARPUKARIMAMAKPENANG....

2- DARI POSISI JARINYA - Sila lihat posisi jari tgn kanannya...lihat ibu jarinya yang jelas sdg "berusaha" untuk memicit punat pd alat tersebut...sdgkan klu dia "innocent", takkan dia nk saja2 meletakkan ibu jari nya disitu...klu dia x berniat nk memicit punat itu, dia akan menggenggam alat tersebut..klu diperhatikan lg, bnda tue menghala(dihalakan) btul2 ke muka yb aulong..klu dia bnar2 innocent seperti dakwaan PARPUKARIMAMAKPENANG, dia x akan menghalakan + muka yg rakus + ibujari di atas punat.....

3- Kesimpulannya menghalakan + muka yg rakus + ibujari di atas punat = berniat jahat (ingin/telah/sedang menyembur pemedih mata) dan bukanlah innocent seperti yg didakwa...

P/S: dh tiga kali aku pos kt blog parpu tp x diapprove...

sapien said...

Macamana parpukari nak approve. Nanti marah mama bik dia ni. Orang kalau dah kasih takkan nak cerita hal yang buruk pulak.

sapien said...

Pn Hamidah ni mesti pandai gentel biji. Sebab tu boleh jadi Ibu samseng. Sugar mummy kot. Sebab tu dia boleh pi jamin geng samseng tu.

Anonymous said...

Wahai Hamidah..apabila datang kepadamu malaikat yang bertanya...

Siapa yang beli jamal, osman dan hee...?

maka jawablah: teman ler yang membelinyer..

Bila ditanya lagi..

berapekah yang engkau bayar kepada mereka tiap seorang..?

Maka jawablah dengan lidah yang fasih...

5 juta jer seorang..semua sekali 15 juta..

Jika ditanya lagi..

kereta apakah yang digunakan untuk membawa duit itu ke putra jaya?

jawablah: sebuah pajero

ditanya lagi..

siapakah yang tolong angkat duit tu kedalam pajero..

maka jawablah...

err..er.. orang tu duduk kat gopeng..nama dia dah lupa..tapi dia dah lumpuh sebelah badan lepas angkat duit tu...

Maka ketahuilah wahai hamidah..azab Allah menantimu di akhirat...bertaubatlah segera sebelum terlambat...

Tinta Hitam said...

Betul la sangkaan saya.Baru keluar berita Radio 3 Ipoh tadi.Di amnafikan habih habih..Harap sipemberi maklumat dapat beri maklumat lebih detail lagi mengenai samseng samseng tu.

PUnya powerful YB YB UMNO ni sampai boleh arahkan polis hentikan siasatan.Tak ke itu mengganggu tugas polis? DSAI dulu kena penjara 6 tahun sebab korup.Augustine Paul mentafsirkan perbuatan DSAI suruh "gempaq" sikit Ummi Hafilda tu sebagai korup dan disabitkan kesalahannya.

Yg ini halang polis.Patut lagi teruk la.

Lagi satu dia ni la yg mendakwa gangguan seksual kat DUN 7 hb lepas.

Anonymous said...

KENAPA HANYA NIZAR DAN YB2 DAP SJA YG "BERPERANG" DGN YB BN,.SEDANGKAN YB MELAYU PAKATAN PEMBANGKANG DUDUK DI KERUSI MASING2????

Anonymous said...

dengan orang pompuan pun PAS ni ajak gaduh. apa nak jadi?

Anonymous said...

Anonymous said...

dengan orang pompuan pun PAS ni ajak gaduh. apa nak jadi?


BOLEH TEKA SANGAT SIAPA INI? inilah contoh umno bebal...

Anonymous said...

berapa kah harga wanita didalam gambar ini...????

Anonymous said...

bukan pasal pompuan la. ini pasal integriti pemimpin. Klau dia pondan sekali pun, kalau kuasa disalahguna, pasti diperang habis-habisan bukan saja oleh pas malah oleh rakyat dan kamu juga WAJIB menyatakannya.

Unknown said...

Sapa2 saja yg samseng dan gedebe dan kawaq..Sayugia nak beritahu bahawa depa2 ni tak MATI tapi hidup terus...bersama geng2 depa...

Anonymous said...

ada sapa2 tau macam mana nak migrate pi England? aku dah bosan aaa dok malaysia selagi UMNO/BN ni memerintah...

Anonymous said...

Nizar sebenarnya memalukan semua orang yg berdarah cina yg beragama Islam termasuklah diri saya sendiri.

Sebagai bekas rakyat Singapura saya faham akan agenda PAP dan DAP yg sekarang rancak diaturkan pakatan rakyat. Malangnya seperti di Singapura ada pembelot di kalangan Melayu muslim di negara ini. Dan Nizar adalah salah satu daripadanya diketuai Anwar Ibrahim.

Harapan saya Pas sedar akan agenda ini dan keluarlah daripada pakatan pembangkang yg dilihat ada links dengan kerajaan Singapura dan Amerika syarikat.

Di Malaysia berbeza dengan negara islam yg lain, Hak Melayu banyak dikaitkan dengan kedudukan agama Islam. Oleh itu perjuangan Nasionalisme Melayu yg berteraskan Islam merupakan satu cara yg efektif untuk mempertahankan Islam buat masa ini.

Saya syorkan untuk UMNO dan PAS untuk berhenti berbalah dan lihatlah kepentingan kedudukan Islam dlm jangka masa panjang. Janganlah jadi seperti di Singapura dimana Islam dan Melayu dipijak selama 44 tahun selepas republic itu merdeka.

Slogan politik tanpa perkauman pembangkang hanya satu propaganda. Percayalah pada tahun 1965 Lee Kuan Yew telah menggunakan petikan hadis dan firman Allah untuk menarik sokongan orang Melayu dlm kempen PAP untuk merdekakan
Singapura. Selepas 44 tahun anaknya lee shiang loong tetap menyatakan belum tiba masanya PM singapura berbangsa bukan Cina.

Politik tanpa kepentingan bangsa dan agama yg diiklankan Malaysian Malaysia adalah satu propaganda semata2 dan singapura adalah satu contoh terbaik untuk lihat kegagalan slogan ini. Ketika melayu muslim berpecah golongan bukan islam di negara ini terus bersatu siapa yg agaknya akan meraih keuntungan.

CLIXNIAGA said...

Macam-macam hal kat negeri teman ni...apa lak gamaknye kesudahan krisis ni komer..semoga seluruh rakyat negeri teman dan juga seluruh rakyat Malaysia aman sejahtera...amin

Anonymous said...

saya jadi kerisauan jika yang menjadi mangsa pukul adalah anak2 dan saudara mara kita.

Anonymous said...

Pada pendapat saya kebangkitan rakyat skrg adalah disebabkan oleh kelemahan UMNO itu sndiri. Kekuatan UMNO tlh memakan diri dimana golongan muda mendapati tiada apa lagi yg hendak diperjuangkan krn mrk mewarisi UMNO yg mantap dan kukuh.

Ini menyebabkan golongan muda UMNO tersasar matlamat dan mula mengejar projek dan kontrak. 'Harrier' dan 'Mata Belalang' kini jadi ingauan.

Kek Ekonomi yg diperuntukkan oleh Kerajaan Barisan Nasional utk MELAYU adalah cukup besar. Sebenarnya HABUAAN ini adalah utk dikongsi oleh semua org melayu tak kira parti.

Namun oleh krn org melayu pada amnya lebih gila mengejar kerja makan gaji dgn kerajaan dan badan berkanun krn kononnya lebih selamat dan terjamin,menyebabkan peluang ini direbut oleh golongan yg berada dlm 'lingkaran politik'.

Org melayu yg rata-rata tidak pandai berniaga dan bermodal,tiba-tiba disajikan peluang business juta-juta. Maka berlakulah konsep ali-baba. Ali cari projek baba kluar modal/kerja. Untung kita tong-tong. Tapi sekurang-kurangnya lebih baik dari terus bagi pada baba.

sapien said...

anon 11.39

jangan nak jadi ketam nak ajar anak berjalan. UMNO seperti menunjuk telunjuk kelingking berkait. Yang di Pertuan Agong ada. Perlembagaan Malaysia dah ada. Ugama Islam agama rasmi Malaysia. Selama ini Umno yang berpakat dengan Singapura dan Amerika. Bacalah berita semaklah sejarah. Macamana Singapura terlepas dari Malaysia. Angkara siapa? Hubungan Malaysia dengan Amerika siapa yang reka. Perpecahan Melayu ditahap mana. Perpaduan dalam Islam utuh bersama. UMNO sekiranya mengutamakan Islam pasti Melayu bertaut tak bercerai talak tiga. Fikirlah kata Tok Guru. Selagi UMNO tidak menegakkan Islam pada kadar yang sepatutnya Melayu Pas tetap tidak akan bersama.

Anonymous said...

Di Malaysia orang melayu gunakan Islam untuk kepentingan politik mereka. Sepatutnya Islam digunakan untuk menyatukan semua bangsa di Malaysia.

Anonymous said...

Org UMNO gunakan PARTI utk kuatkan ISLAM,.

Org PAS gunakan ISLAM utk kuatkan PARTI,..

Anonymous said...

Selasa, 2009 Mei 05
Lim Guan Eng memperlekeh hukum Islam
Dalam rakaman ucapan Lim Guan Eng di DAP Wanita Workshop 2009 pada pagi tarikh lebih kurang April 25hb, dia telah mengeluarkan satu kenyataan yang telah memperlekehkan hukum dan budaya poligami amalan orang Islam.

Workshop yang bertema "Implement Gender Agenda as a DAP Strategy to the Hearts and Minds of Men and Women" berlangsung di Wisma Winbond, Jalan Yap Kwan Seng, Kuala Lumpur.

Berikut adalah kenyataan beliau:

"We stand together for equal treatment. There should no double standard. We can't understand why a man can have four wives. Why should there be this type of double standard? I am not encouraging men to have four wives or woman to have four husbands but why should there be a double standard of this kind of perception? It is okay for men to have more, but not for women?"

Semasa membuat kenyataan tersebut, Lim Guan Eng bercakap sambil ketawa dan disambut dengan gelak ketawa penonton.

aZRoy said...

Benar, selama mata aku ni memandang, selama telinga aku mendengar, badan kepolisan sudah semakin korup dengan adanya campur tangan dari AMENO tu sendiri.

Golongan seperti aku yg dulunya atas pagar, dah semakin jelas, dan jelik terhadap golongan2 gerombolan ni~!

Anonymous said...

Itu Zambry aka Idi Amin aka yang mengelarkan diri sendiri sebagai Gandhi Mandela, yang mempunyai pingat berikut

1) Conqueror of Berak Empire Awarded
2) Berak Order
3) Distinquish Berak Order
4) Permanent Head Damage Award
5) Dapat Haji dari Uganda
6) Appointed MB for Life

Sekarang ini, Zambry aka Idi Amin dalam ketakutan kerana itu Hamidah that woman suka pukul, katuk orang macam Zambry........Kalau jumpa Ular dengan ahem, pukul........Hahahah.

Hishmuddin,
Tolong penjarakan Zambry di bawah ISA untuk keselamatan dia

looes74

sEmut said...

siapa umno dia sial. fullstop

Anonymous said...

parpukari,
ADUN BN yg ckp "KEPALA BAPAK !" dan "LANCAU!" komen lah!!! ADUN BN SEMUA HAM KA CHAN!!!! jangan tanya sertakan bukti!! youtube banyak bukti!!!! PISTOL? PPEPPER SPRAY? BEGINI KE ADUN KORANG?

Anonymous said...

pok jib dah ngelabah , buat kenyataan nak berbincang dengan pemimpin pr mengenai kemelut di perak. media perdana pun rakyat dah tak percaya berita yang disampaikan. lebeh baik bubar parlimen dan dun satu malaysia. kepimpinan pok jib tiada integriti pada mata rakyat.

yoblebor.

Anonymous said...

Tidak perlu pilihanraya negeri Perak untuk menyelesaikan perebutan kuasa antara Barisan Nasional dengan Pakatan Rakyat, kata mantan perdana menteri.

Jika ia diadakan, kata Tun Dr Mahathir Mohamad, Pakatan akan memenanginya dan sebab itu tidak perlu BN memanggil satu pilihanraya negeri.

Pilihanraya negeri itu, tambahnya, hanya membazirkan wang rakyat.

KAHKKKKKKKKKK PTUIIIIiiiiiiiiiiii PENAKUT RUPA2nya

madkrie said...

Syabas..teruskan lapor kepada polis salah laku pemimpin UMNO.Satu bahan kempen PRU/PRK 13 nanti jika adun tersebut masih lagi nak bertanding nanti....orang kampung mungkin tidak tahu apa yang telah dilakukan oleh adun mereka...

Anonymous said...

Fatah Harun suruh siasat Ketua Dewan Ulama PAS ada amalan beli undi dalam pemilihan parti baru-baru ini.
hahahahahahahhahahaha...
nak kate BN konon, PAS pun sama juga
baik aku sokong PKR!

Anonymous said...

bubarkan sahaja parlimen dan dun seluruh malaysia.... kita ngundi skali lagi... inilah makna sebenar 1-malaysia

bawang said...

betul2... kita adakan pilihanraya ke-13 dalam tahun ini bulan ini juga... yeahhh idup najib monggol.. idup zamry gandhi... idup makcik hamidah

madkrie said...

Fatah Harun suruh siasat Ketua Dewan Ulama PAS ada amalan beli undi dalam pemilihan parti baru-baru ini.
hahahahahahahhahahaha...
nak kate BN konon, PAS pun sama juga
baik aku sokong PKR!

May 14, 2009 1:41 PM

Mana bukti kawan...blok mana yang tulis..kongsi2 la sama..kalau dari blok Agendadaily tu kena siasatla dulu...

Anonymous said...

MIDAH MAN PUNYA GIGOLO KOT..TU YANG DIA RUSH KE PEJABAT POLIS..

NAK WAT CANNE...NANTI MALAM TAK DAPEK...

Bikir Perak said...

IBU AYAM & ULAR sebab tu ULAR jangan di PUKUL..katanya !!!.

~~ Sebab kalau banyak ular dah mampus kena pukul , Ibu Ayam nak makan ape ?? ~~

Anonymous said...

parpukari,

mencarut, maki hamun, menipu adalah kerja berbayar parpukari.

krjaan byr parpus n puak BPN untuk mencarut, maki hamun dan menipu...

dunia dah terbalik!!!

mencarut, maki hamun n menipu dijadikan sebagai sumber pendapatan!!!

ape beza, perompak yg merompak dgn pemimpin b-end yg merompak hak rakyat???

jawapannya sama2 perompak.

tp knp ek, perompak2 nih dipandang mulia oleh penyokong2 b-end.

puak2 b-end bodoh tahap kuali!!!

parpus n juak2 BPN terima lah balasan di akhirat nnt...

joyah_laser said...

puak BN ni bangang nya bertingkat..nak berhujjah pun mcm budak tahun 6..

Anonymous said...

Nizar sebenarnya memalukan semua orang yg berdarah cina yg beragama Islam termasuklah diri saya sendiri.

Sebagai bekas rakyat Singapura saya faham akan agenda PAP dan DAP yg sekarang rancak diaturkan pakatan rakyat. Malangnya seperti di Singapura ada pembelot di kalangan Melayu muslim di negara ini. Dan Nizar adalah salah satu daripadanya diketuai Anwar Ibrahim.

Harapan saya Pas sedar akan agenda ini dan keluarlah daripada pakatan pembangkang yg dilihat ada links dengan kerajaan Singapura dan Amerika syarikat.

Di Malaysia berbeza dengan negara islam yg lain, Hak Melayu banyak dikaitkan dengan kedudukan agama Islam. Oleh itu perjuangan Nasionalisme Melayu yg berteraskan Islam merupakan satu cara yg efektif untuk mempertahankan Islam buat masa ini.

Saya syorkan untuk UMNO dan PAS untuk berhenti berbalah dan lihatlah kepentingan kedudukan Islam dlm jangka masa panjang. Janganlah jadi seperti di Singapura dimana Islam dan Melayu dipijak selama 44 tahun selepas republic itu merdeka.

Slogan politik tanpa perkauman pembangkang hanya satu propaganda. Percayalah pada tahun 1965 Lee Kuan Yew telah menggunakan petikan hadis dan firman Allah untuk menarik sokongan orang Melayu dlm kempen PAP untuk merdekakan
Singapura. Selepas 44 tahun anaknya lee shiang loong tetap menyatakan belum tiba masanya PM singapura berbangsa bukan Cina.

Politik tanpa kepentingan bangsa dan agama yg diiklankan Malaysian Malaysia adalah satu propaganda semata2 dan singapura adalah satu contoh terbaik untuk lihat kegagalan slogan ini. Ketika melayu muslim berpecah golongan bukan islam di negara ini terus bersatu siapa yg agaknya akan meraih keuntungan.

May 14, 2009 11:39 AM

MACAM CIBAI.... BODOH PUNYA ORANG!!! ISLAM BOLEH HIDUPLA TANPA MELAYU PUN... NI MESTI ORANG UMNO NI... MACAM MANGKUK HAYUN... KALAU BANGSA APAPUN JADI PM PUN TAKDA MASALAH LA WOI KALAU DIA ISLAM HAKIKI... LAKSANA HUKUM ISLAM... NI MESTI GENG KAHAR NI... NAK JADI RASUL MELAYU DULU BARU BOLEH PELIHARA ISLAM.. PALA HOTAK HANG...

Anonymous said...

Anon mangkuk,

Singapura, PAP, DAP, Malaysian Malaysia......macam2 lah!

51 tahun UMNO jadi ketua ketuanan Melayu, kami dapat mamak besar, mamak pangkor, midah samseng, toyol Indon, bini toyol anak kecik, rahim tambinye kecik, abooo asannnn, mat tison makan anak sultan, beli undi, jual projek, ali baba, gapar baba, kasim baba......dan jutaan lagi kesah bodoh orang umno.....bukan melayu pun.... tapi nak ngaku melayu!.....

Bila tersepit, cegita raja (bodek je, tapi main gak raja tu, macam najib dan mamak tua tu main azlan), ketuanan melayu (tapi mamak!), cina komunis?, derhaka kat sultan (tapi dia panggil sultan NATANG!).......dan terkini, ngaku MEMERTABATKAN Islam.....

Eh pegi matilah......

The MIND!!!

Unknown said...

KAH KAH KAH...MACAM NI LA AKU SUKA KORANG...PATAHKAN KATA2 JUAK UMNO DENGAN PENUH FAKTA...MENCARUT TU TAK APA...PARPUKARI HALALKAN...ANAK DIA PUN SOKONG....

"BAPAK PUNDEK...AKU ANAK KAU AKAN SOKONG SEGALA HARAM JADAH YANG KAU BUAT...f*** U BAPAK KU YANG TERSAYANG"...KATA ANAK2NYA...

BINI DIA..BAPAK DIA..MAK DIA...SEMUA MCAM TU KOT RASANYA...
SEBAGAI CONTOH..TIME MAKAN...

KEKEKEKEKE

"BAPAK", KATA PARPUR...BAK MAI KARI BABI TU...AKU NAK SENTAL LA BODOH...CEPAT LA...HARAM JADAH BETUL....AKU JUBURI KAU KANG"...


LALU BAPA DIA BERKATA..."WOI ANAK HARAM...NAH AMBIK KARI BABI NIH...AKU DAH TELAN BANYAK SANGAT..DOK ASIK NAK MENCARUT JA...TU AKU TURUNKAN ILMU MENCARUT DEKAT KAU...SEDAP TAK BABI TU ANAK HARAMKU?"...


WAKAKAKAKAKAKAKAKAKA

P/S : KALAU DIA TAU MENCARUT..DIA INGAT ORANG LAIN TAK PANDAI MENCARUT??..AKU INGAT LAGI STATEMENT DIA..."aku mmg suka mencarut, korang peduli hape"..AKU INGAT PARPU HARAM...AKU INGAT...

OH TOPENG..KALAU KAU NAK DELETE POST AKU NIH..TUNGGU DALAM MASA 3 HARI..KEMUDIAN DELETE...AKU NAK TENGOK..APA JUAK2 UMNO BODOH HARAM JADAH DAN PARPUKARI ANAK HARAM BERCAKAP

Unknown said...

KEPADA ANON 11:39...KALAU KAU DAH BEKAS RAKYAT SINGAPURA...KAU RAKYAT APA SEKARANG??..UGANDA??..AFRIKA...RAKYAT MALAYSIA????..KALAU KAU BUKAN RAKYAT MALAYSIA..PERGI BERAMBUS LAA...KAU NAK CERITA PASAL POLITIK BUAT APA...

POLITIK MALAYSIA..MALAYSIA PUNYA LAHH..

POLITIK SINGAPURA...GO TO THE HELL LAH...WHO CARES LA LAHABAU...

DIORANG MASUK CAMPUR..KORANG TEMBAK JE PELURU BERPANDU KITA...HABIS CERITA..PERANG...ITU YANG KORANG NAK...

NAJIB/BN DAH LAMA JADI PROKSI AMERIKA...AWAT KAU TAK PERGI BEBEL DEKAT DIORANG DULU..TU NAMPAK KAU NI BERPIHAK KEPADA PARTI BABI NEGARA...ELOK LA SANGAT...

P/S : AKU SEKARANG SUSAH DAH NAK GUNA BAHASA SOPAN SANTUN...PARPUKARI AJAQ AKU...

SIAPA ITU PARPUKARI...EJEN CIA DAN PARTI BABI NEGARA YANG SANGAT BERKALIBER DAN PAKAR MENCARUT SEDUNIA....

Unknown said...

opsss...AKU TARIK BALIK STATEMENT AKU YANG MENGATAKAN BAHAWA PARPUKARI EJEN CIA...SUSAHH...KANG DEPA REPORT POLIS PULAK...TU JELAH YANG DEPA TAU...

TQ...

Tinta Hitam said...

Korang jgn la heran sgt dgn paprpukari ni.Dia tu sebenonya hanya nak dpt attention aje.masa kecik kecik dulu dia kurang perhatian.Tu sebab skg ni dia menagih perhatian..