"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Wednesday, June 03, 2009

PC Di Bangunan DUN Kelantan Jam 11:00 Pagi - malaysiakini

Jam 11:00 pagi ni akan ada 1 sidang media di Bangunan Dewan Undangan Negeri Kelantan.

Sidang Media apa..? tunggu laporan seterusnya dari sahabat-sahabat kita di Kelantan.

Nak cakap gempar tu, tak de la gempar sangat... tapi aku rasa elok kalau MSO pergi jugak dekat sana. bawak lah apa yang patut. kalau perlu bawak kotak, bawak sekali.

Elok jugak kalau MSO pun ambik tindakan yang sama dengan apa yang dibuat oleh ADUN Paloh... tapi yang sepatutnya MSO lah yang lebih-lebih WAJIB, mohon maaf kepada Dato' Husam sebab semua tuduhan dan fitnah yang timbul adalah bermula dari MSO sendiri.

Kalau MSO tak mulakan tuduhan-tuduhan, mereka-reka cerita dan mengadu domba, semua ni tak kan jadi macam ni.

Disebabkan otak singkat dan dendam MSO terhadap Husam lah maka semua kekalutan ni berlaku. aku malas nak bantai banyak-banyak orang tua ni tapi sekadar nak bagi sipi-sipi tu ok lagi.

Bukan apa, lama dah aku dok perati tulisan MSO ni dan jugak amik tau lebih kurang sape-sape MSO ni... ikut pada apa yang aku dapat, MSO ni adalah seorang penulis yang ada masalah mental.

Kalau korang memang ikut artikel-artikel dia, korang akan perasan yang dia ni jenis tak de pendirian. kejap-kejap kutuk, kejap-kejap puji, hari ni mintak maaf, esok kutuk balik tah hape-hape...

Aku rasa elok la sape-sape tolong bawak MSO pergi jumpa doktor pakar... mungkin dia ni ada masalah komplikasi dalam sel-sel otak dia. mental rusak...

Tanya sikit MSO, dulu dia penah amik duit dengan sorang ADUN di Kelantan (kalau tak salah aku, nanti aku kemaskan balik info ni). MSO jumpa ADUN ni pastu mintak rm500 dan MSO janji akan menulis dalam blog dia untuk bantu ADUN ni (apa kes aku tak pasti) tapi sampai ke sudah kerja tak jalan... duit, kapooorrr terus...

Kalau tak caye... tunggu je... aku ingat sebelum petang ni atau pagi esok akan dapat confirmation atas info ni... tak salah kalau ada yang labelkan MSO sebagai penulis@blogger upahan...

Lu ni mental la MSO...

5 comments:

syed hisham said...

bos, umur ambe dah dekat 50 tahun, masa ambe tingkatan 6 (rasa-dah nak lupa) ambe dah dengar pasal mso ni, pas tu kat kampus lagi le kencang dengar pasal mso yang dikenali sebagai penulis upahan. setiap ada persidangan umno akan ada hal yang dia buat. sayang sekali dah tua gini pun perangai tak ubah. cuba tengok tag line blog dia, dah tinggal satu dot hitan je. nak sorok muka? takut gaknya. insaflah mso, dunia nak kiamat dah. mintak maaf banyak kalau salah cakap.

Anonymous said...

Yes..yes..gado lagi...Tumbuk..jangan tak tumbuk...

Tuduh,,jangan tak tuduh..kan Islam suruh kita buat lagu tu..??&^%@#

Anonymous said...

Penulisan macam ni nak bagi aku percaya dan respek kat hang Topeng Perak?

Kritik orang guna bahasa pasar, lepas tu main tuduh tanpa bukti itu yang ko nak tunjukkan sebagai jaguh "Pahlawan Keyboard"?

Korang yang ada akal, bandingkan penulisan sahabat kita ni dengan MSO, jika korang masih berakal.

Anonymous said...

setelah dibandingkan, penulisan MSO memang macam haram...lebih kurang macam Zam midin pulak

Anonymous said...

mso? sekejap istihar perang sekejap berdamai selepas berdamai tup tup perang balik ... cantik dah artikel ni untuk mso !!!