"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Monday, June 01, 2009

Penanti Dah Lepas, Manek Urai La Pulak...

5 pilihanraya kecil dah lepas... Permatang Pauh, coverage dari Perisik Rakyat ok... Kuala Terengganu pun ok, Bukit Gantang ok... Batang Ai dan jugak Bukit Selambau KO sebab aku tak boleh berada di 3 tempat dalam satu masa...

Korang ingat aku ni hantu raya ke..?

Penanti, coverage dari Perisik Rakyat KO, sebab aku dah kesempitan... jammed. tak leh nak buat kerja sebab aku tak mungkin boleh sampai Penanti dengan modal RM10... kalau Ipoh, Perak memang aku boleh sampai dengan modal RM10... hahaha...

Jadi untuk Pilihanraya Kecil Manek Urai, aku akan berada di sana lebih awal... banyak yang nak kena prepare disana... aku tak nak apa yang berlaku di Bukit Gantang berulang lagi di Manek Urai... jadi aku akan pergi awal untuk selesaikan banyak hal yang aku fikir perlu supaya kita dapat sampaikan segala maklumat dan info dengan lancar.

Bantuan kewangan amat-amat diperlukan... untuk membuat sumbangan, aku dah tepek dekat atas tu no akaun. kalau nak sumbang, boleh... kalau tak mau sumbang pun tak de masalah... mekasih.

5 comments:

Anonymous said...

insyallah..kawe bankin nanti utk demo sebelum pilihan raya

i'm no king

Kamal Sanusi said...

Insya-Allah... dengan kemajuan perbankkan internet, perkara ini mudah sahaja.

Janjinya sentiasa sajikan dengan berita-berita yg tidak disiarkan oleh media lain.

Kah kah kah...

Anonymous said...

perisik rakyat kaki pit
minta derma dgn orang ramai untuk beli ganja

pengliporlari said...

kaki je pit,badan dan anggota lain tak....sebab tu TP kuat jalan...bravo TP!

pengliporlari said...

ngok!kaki pit tak pernah minta derma,cuma pau dan ragut!tak pun pecah rumah.