"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Friday, June 26, 2009

Siri Ceramah Perdana -Malaysiakini

MEMPERKASAKAN PAKATAN RAKYAT

YB.SDR AZMIN ALI
(Naib Presiden PKR)

Y.BHG.UST.HJ.HASSAN RAZAK
(Pegawai Khas MB Kedah)

Y.BHG UST.MOHD KHAIRUL EKHWAN ZAKI
(Mudir Maahad Tahfiz,Pengkalan Chepa)

Tarikh
29hb Jun 2009
Masa
9.00 Malam
Tempat
Dewan Ustaz Wahab Noor,
Masid Tinggi.Bagan Serai Perak.

SEMUA DIJEMPUT HADIR

7 comments:

DR 1221 said...

Apakah TGNA sudah berumur atau merasakan dirinya melampaui ulama', banyak kenyataannya kebelakangan ini yang seolah2 meletakkan dirinya seperti seseorang yang melebihi segala2nya. spt tuhan mencarut, boleh ambil rasuah, menyamakan saudara seagama yg berlainan politik sebagai komunis dll. Kesan drpd terlalu mendewa2kan TGNA boleh menyebabkan beliau merasakan dirinya agong. Perkara sebeginilah yg dilalui oleh Ayah Pin, Abuya dll. Kita bimbang beliau akan terjerumus dan mati dalam keadaan sesat, sebagaimana kisah seseorang yg banyak beramal dan mati dalam keadaan sesat akibat daripada perbuatannya di saat dia menghembuskan nafasnya. Nauzubillah. TGNA hanyalah insan biasa.

Fisabilillah said...

Salam.

Wah..serang TGNA npk. Aku nak tanya sket la, bila masa plak TGNA ckp boleh terima rasuah? Bagi la fakta @ bukti sket, jgn la tuduh2 jer. Ko fhm ker maksud TGNA tu? Setahu aku, TGNA cuma ckp, klau org bg apa2, ambil la. Rezeki jgn ditolak. Tapi mengundi, pangkah PAS jugak. Itu jer. Asalkan jgn jadikan pemberian tu sebagai pendorong melakukan perkara yang tidak sepatutnya dah la. Jangan putar belitkan apa yang dia ckp. Fhm la dlu maksud yang tersirat tu. Jangan main hentam jer.

Hentam ajelah labuuuu...

zali said...

KOTA BAHARU 26 Jun - Mursyidul Am Pas, Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat berkata, kenyataannya pada 21 Jun lepas mengaitkan UMNO dengan komunis dan ajaran sesat hanyalah satu kiasan atau perumpamaan.

biasa la tu nike lajis...kitaorang tak kisah pun.

biasa la bila dah hujung-hujung nih...wayar pun dah banyak putus...

berkias la sepuasnya nike lajis!

tengala said...

puak2 UMNO mana boleh bagi bukti Bro Fisabilillah..
Semua bukti mereka lupuskan..Altantuya masuk Msiapun tak ada rekod...
Bukti yang paling jelas UMNO dah kalah TKO 3 PRK dan Manek Urai satu lagi pukulan TKO yang kita akan cuba beri...

Fisabilillah said...

Salam,

Mmg pun bro. Diorg ni nak serang nik aziz pun agak2 la. Tau ckp jer, tu pun dgr member2 seangkatan diorg gak yang dok putar belit tu. Pas tu mai dok gebang kat sini mcm2. Aku tak pernah plak dgr nik aziz ckp leh terima rasuah. Sumber dari mana plak yang diorg dpt ni. Hebat tul. Mengalahkan paparazi.huhuh

Klau betul dakwaan diorg, tunjukkan la bukti, bagi video ke, mp3 ke bg org2 PAS dgr. Baru leh layan...Ni asyik menyalak je sorg2 apa barangggg.....

Salam perjuangan!

CUPING MERAH said...

pencacai umngok mana ada bukti nk tunjuk hanya bercakap ikut sedap mulut je..

cakap la apa nk cakap xde sorang pon yang termakan hasutan kamu tu kecuali geng umngok dan spesis kamu je percaya..

kluar lah kamu dari bawah tempurung lihatlah dunia yang indah ini...

Anonymous said...

sian nik aziz..

dia tu dah tua..usah marah-marah kat dia..sebab nanti kita pun akan tua juga..jika Allah menghendaki demikian..

cuma tiap hari baiklah kita berdoa supaya..kalau umur panjang, biarlah sehat dan diperingkatkan iman dan tidak jadi merapu kerana kenyanyukan..