"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Friday, June 26, 2009

Manek Urai: Laporan Langsung Dari Lokasi.

Petang ni aku dan Pink Turtle akan bertolak ke Manek Urai Baru iaitu lokasi Majlis Perisytiharan Calon PAS bagi Pilihanraya Kecil Manek Urai.

Kalau tak ada aral melintang, seperti yang dimaklumkan dalam post sebelum ini, TGNA selaku Mursyidul Am PAS dan juga Menteri Besar Kelantan akan mengisytiharkan calon PAS bagi Pilihanraya Kecil DUN Manek Urai selepas jam 10:00 malam ini.

Jadi kita tunggu perkembangan seterusnya selepas ini. harap dapat bantuan streamyx disana.

2 comments:

Anonymous said...

bro tp
mintak tolong publishkan si durjana parpu kari punya identiti.. lihat di link bawah ni.. inilah rupa sebenar parpu kari

http://leecopperten.blogspot.com/2009/06/parpukari-telah-ditemui.html

-perisik ampang-

zali said...

tahniah le...
wah...sket lagi glamour le parpukari.
publish jangan tak publish...