"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Tuesday, July 28, 2009

Khir Toyo SAHkan UMNO Perak Tiada Moral..!

Aku ulang lagi sekali kenyataan Khir Toyo...
  • "Ada perebutan kuasa dalam PKR dan dalam parti dalam Pakatan. Kita tak mahu jadi seperti Perak, kita ada moral," katanya.
Lagi sekali aku ulang kot-kot ada yang tak paham...
  • Kita tak mahu jadi seperti Perak, kita ada moral," katanya.
Lagi sekali...
  • Kita tak mahu jadi seperti Perak, kita ada moral," katanya.
Lagi sekali...
  • Kita tak mahu jadi seperti Perak, kita ada moral," katanya.
Lagi sekali...
  • Kita tak mahu jadi seperti Perak, kita ada moral," katanya.
Kah kah kah kah kah...!

Oi Sape Ketua Perhubungan UMNO Perak..? Tak de MORAL sungguh kau ni..!

24 comments:

Man Perak said...

Hebat cubaan menjahanamkan UMNO. Khi Toyo maksudkan itu Si Nizar al-harami DAP. Hebat, hebat korang punya cerita sehebat korang buat cerita UMNO Perak bergolak yg akhirnya korang sendiri malu...

PR dah tak ada keje lain kasi fitnah dan pecah-belahkan orang..Oh..political animal PR ni memang huru-hara!

Pasal isu UMNO berpecah, hangpa jugak yang pi sibuk duk tulih kat blog hangpa. Org2 UMNO buat tak reti jer...

So, hangpalah sebenarnya penyebar fitnah! Aku lepas Anwar istihar diri sbg PM tu terus aku tarik diri daripada jadi penyokong PR..Maaflah, aku taknak jadi mcm hangpa yg berpolitik membabi buta!

Walaupun hidup aku tak senang tapi aku tahu jugak akhirnya beza antara permata dan kaca! Ikhlas aku cakap, aku menyesal pi undi PR masa PRU12 ari tu.Lepas ni tobat dah aku takkan undi hangpa lagi!

Kerana PR, huru hara habis negara kita!

PISAU said...

Pisau memerhatikan gelagat sebahagian pemimpin baik dari Umno atau pun dari PAS, mereka seolah olah mengharapkan perpaduan,namun selagi Tok Guru hidup,jangan berharap untuk bersatu, atau pun tidak mungkin akan berlaku,kerana legasi tok guru anti perpaduan mungkin sudah berakar didalam pemikiran orang orang PAS.

Ya mereka mereka ini begitu Islamik. Umno kurang Islamik nya, Umno tidak tulen Islam nya,mereka saja yang memperjuangkan Islam.

Pisau rasakan slogan memperjuangkan atas dasar agama cukup berkesan, mereka yang ntah tercari cari panduan hidup,mengangap PAS sebagai salah satu cabang tariq allah. Mereka ini jauh tersasar,menyamakan memperjuangkan Islam melalui PAS adalah jalan jihad yang wajib di ikuti.Ada yang baru berjinak jinak nak "mengenal" terus mengangkat Tok Guru sebagai "mursyid"

Umno usah bermimpi untuk perpaduan, Orang melayu lebih selesa berpecah belah, bak kata Azmin di penanti dulu, "Melayu lebih rela di perintah oleh cina" asalkan bukan umno.

Apa yang hebat sangat dengan perpaduan melayu? cuba anda jawab? adakah PAS terlalu hebat?hingga kenyataan kenyataan angkuh & menghina UMNO seolah mereka ini ibarat anak dara yang mahu di pancing duda.Umno sudah sudah lah,dah orang tak mau jangan terhegeh hegeh,ramai lagi di luar tu selain dari PAS.Yang penting buat kerja cari ahli baru & peny0kong baru.

Buat pembaca,PAS ibarat bohsia, ya barangkali nampak suci ,tetapi ntah daranya di ragut oleh sang DAP atau pun PKR kita tidak pasti.Sebab PAS lebih suka sumbang mahram bersama DAP & PKR.Ntah perkahwinan tanpa "sijil" ini sah atau tidak,yang pasti cinta hakiki sundalan politic animal sanggup melakukan apa saja.

Anonymous said...

tak mau undi, sudah lah.
dok cerita kat orang buat apa !!
khak ptuihh..

sendiri buat sendiri tanggung.
hang undi la sapa pun, kat akhirat nanti jawab lah..!

umNGOok.

KihKihKih said...

hahaha kena kata begini ... kerana PR huruhara habis UMNO tak dapat hentam harta negara !!!

Anak Lenggong said...

"PERGI JAHANAM DENGAN UMNO" Ini lah kata-kata luahan daripada nik ajis didalam tv semalam....

Ehmm..begini kah perangai keperibadian saorang yang mengakui dia tu ulamak.!!!!..tidak kah penyokong PAS berasa malu dengan anak yang melihat TV dan juga bukan islam yang menonton tv semalam...sebab yang menyebut perkataan sebegini saorang tua yang berserban serta berjanggut sejemput yang mengaku pemerintah pewaris nabi...lain lah orang yang mengucapkan itu memincam semuntal daripada karpal singh.

Begini kah cara saorang yang kononnya mengaku dia saorang ulamak untuk mentarbiah ataupun berdakwah kepada orang lain untuk mendekati islam...

Islam itu satu yang suci dan jangan dicemari dengan perbuatan camni..elok laa suruh orang tua yang telah nyanyok tu dok diam sahaja dan banyakkan lah muhasabah diri dan jangan dijadikan umur diperingkat sebegini bertukar menjadi seperti saorang kanak-kanak kecil..memang lumrah fitrah manusia bila dah tua ..akan berperangai seperti kanak-kanak semula..so suruh dia ingat sama diri dia tu rumah dah kata pergi...kubur dah kata mari..jangan laa dok buat sikap melalut dan merapu..

Anonymous said...

Pergi Jahanamla dengan
kau anak lenggong

rhmyee said...

Anak Lenggong... UMNO memang nak ke JAHANAMMM pung!!!!

DurianKampung said...

Anak Lenggong

20 tahun BeeEnd menindas negeri Kelantan dengan menyekat peruntukan yg sepatutnya diberikan kepada setiap kerajaan negeri tanpa mengira parti yg memerintah. Ditambah pula, royalti minyak yg sepatutnya dinikmati oleh rakyat Kelantan dirompak kerajaan yg diterajui BeeEnd.

Jika anda sendiri berada di tempat TGNA, adakah anda akan mengutarakan kata2 pujian kepada mereka yg menindas anda? Tidakkah anda juga mencaci Israel yg menindas rakyat Palestin? Maka sebagai pemimpin sebuah negeri yg ditindas, perkataan yg diutarakan TGNA adalah yg tepat sekali bg penindas mcm BeeEnd. Bukankah lebih hina org yg memutarbelit pandangan TGNA yg kerajaan negeri & pusat sepatutnya bekerjasama kepada PAS & BeeEnd patut bersama??

Tinggi sangat kah ilmu Islam anda sehingga sanggup mengatakan ulamak seperti TGNA sebagai orang tua nyanyuk? Adakah anda seorang yg setiap hari mendengar kuliah2 agama yg disampaikan oleh Tuan Guru? Jika tidak pernah, cubalah datang dan hayati ceramah agamanya kemudian barulah anda boleh menilai beliau.

Anonymous said...

Nate mu anak lenggong,anak bengong,lama tak napok,ingat mapuh dah..tu lah bahasa kengkawan kat sana.Takdak hal pun..memang padan pun kalo dgn perangai jahat umno jahanam tu.

aku PAS said...

umno? desperado?!! hidung x mancung, pipi tersorong2!!! ibarat laila majnun?!!! gila talak???!!!

terhegeh2 la korang....padan muka!!! haramjadah umno penindas rakyat!!!

ibrahim ali yg gersang tu umno tak nak ke??? kah..kah..kah...

PAS tak nak lg tlg umno yg menindas rakyat dan menolak hukum islam yg blh diibaratkan seperti "melepaskan ibrahim ali yg tersepit"....kesian umno.... hu..hu..hu...

ISLAM FOR ALL!!!

Anonymous said...

Pencacai UMNO, bodek jangan tak bodek si Mamak ZAM tu,nanti dapat kelulusan balak satu kompatmen...
Pencacai UMNO jahanam dapat kekayaan SEGERA...

Anonymous said...

zambry ingat leaps ak g umah ang ,blek nanti ang jd camry.bek ang letak jawatan mb perak haram oiiii

Anonymous said...

UMNO dah gila meroyan,lain orang cakap lain pula yang dia hebohkan.Sampai nak buat mesyuarat tergempar pulak tu bincangkan kerjasama pas dan umno.Woi bukan kerjasama antara parti lah woi..sapa lagi yang nak kerjasama dgn parti yang dah lemah tu.Kalau bank pun dia takkan bagi pinjaman kat orang yang dah muflis.Tentulah pas pun takkan mahu mengambil risiko serupa menolong umno tersepit tu.

sasha2020 said...

Oarng yahudi memang tak suka kalau orang melayu bersatu. Mereka takut kerana orang melayu mampu mengoncang dunia. Tengoklah dulu masa Dr Mahathir kutuk yahudi terang-terang dipentas dunia.

Sebab tu, orang yahudi upah ada seorang mamat ni untuk pecahbelahkan orang melayu. Sekor ni pergi jumpa pemimpin PAS bagi tahu jangan bersatu dgn UMNO. Ada Tok Guru yg dah tak boleh nak berfikir, ikut aje...

Fikir-fikirlah...

Anonymous said...

Cik Shasha, Yahudi laknatullah yang dimaksudkan tu Zahid Hamidi ke? Pasal setahu saya dia sorang je pemimpin negara yang kamcing secara terang2an ngan yahudi? Zahid ni pemimpin parti mane ye?

aku PAS said...

selamba jea soalan tu kena tepat kat dahi..... hahahahahahaha.....

hahahahahahahahahahaha..........

lawak2....best betulla soalan tu..

hahahahahahahahahahaha..........

padan muka pencacai umno...

hahahahahahahahaha....

Anonymous said...

Hello cik shasha2020...bongok!

CUPING MERAH said...

itu tok guru yang cakap "pergi jahanam la dengan umno"..kira ok la tk berapa kasar sangat..

kalau aku....

BABIII..!!!KO UMNGOK!!!

habibRMC@yahoo.com.my said...

hey org2 umno, kau org tahu erti perjuangan ke x?




NABI kita x memperjuangkan bangsa dia, kenapa kamu (umno) memperjuangkan bangsa kamu sndiri,

jdi disini saya ingin menegaskan, org2 yg menyokong umno ni ternyata sesat, sbab apa yg umno buat x ikut cara NABI kita yg menegakan agama, bkn bangsa


jdi anak cina mkn pngat,,,,,,,,,
sndiri mau ingatlah....

bodik said...

oii cik shaha 2020...bersatulah menegakkan agama Allah dan bersatu menegakkan islam baru semua berjln lancar. apa nak d banggakan dengan perpaduan melayu???...sedangkan hina hukum Allah, hina nabi...apa punya banganglah.

Anonymous said...

SAH dan SAHIH!!!
BENAR dan SEMEMANGNYA BENAR!!!
Puak2 UMngok memang sah BANGGANG!!!
BAHLOL!!!!!
SIAL!!!!!!!
DAJAL!!!!!!
ANAK HARAM!

sasaudengo said...

Shasha... ko orang UMNO ke?
Sah-sah ko la yang UMNgOk tu...!
Sha-sha UMNO dan UMNgOK = BONGOK berpisah tiada... dekat di hati!

Anonymous said...

Hangpa ingat sipungkok tu ade moral baik ke? Hangpa ingat kebanyakan PaRia-PaRia tu bermoral sangat ke , korang pikir la sendiri.

Anonymous said...

Hangpa ingat pemaki hamun spt diatas tu bermoral ke ? hangpa pikirla dengan kepal otak hangpa yg bergeliga tu.