"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Sunday, July 26, 2009

Pilih 1, 2 Atau 3 SAHAJA..!

Jadi apa la pulak pendirian Gerombolan Pemuda UMNgOk korang rasa..?
  1. Sokong Kekalkan ISA.
  2. Sokong Hapuskan ISA.
  3. Tak De Telur.
AMARAN..! Sila pilih 1 dari 3 jawapan diatas... tinggalkan diruangan komen... (sila nyatakan 1, 2 atau 3 SAHAJA..! tidak perlu nyatakan sebarang hujah. sesiapa yang meninggalkan jawapan selain dari 1, 2 atau 3 dianggap BANGANG tak kira anda pro Pakatan Rakyat atau pro BN..!)

44 comments:

ali baba said...

semalam ana mmpi no 2 la.. jadi ana mau tikam no 2 hahaha

tuan-komrad said...

sekarang ni kan semua 1...1Malaysia la,1Dana la,1Pengguna la..macam2 1 la...jadi aku rasa diorang tentu pilih no 1....

p/s-diorang pemuda umno tak bleh pegi..ketua beruk dah bagi arahan,maka beruk2 sekalian kena ikut....

Anonymous said...

no 3...confirm..!pemuda umngok mana ada teluq!!!

Anonymous said...

no.2

Anonymous said...

3

yg faham arahan! said...

2

Anonymous said...

3

Anonymous said...

3

Anonymous said...

3. TAKDE TELUR

Master Yoda said...

kah kah kah....

aku nk gi sebagai pemerhati...yay

Anonymous said...

Tiga - [3]

Anonymous said...

Khairy kan suka no 3. Jadi malas la aku nak komen.faham-faham je la.

Anonymous said...

tigaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Anonymous said...

3 (sam)

Anonymous said...

hahaha!!!depa yang sebenaqnya takdak teloq,kanyaq,mangkaq ubi!!

CUPING MERAH said...

tk dak teloq yee..yee..
tk dak teloq yee..yee..
tk dak teloq yee..yee..
tk dak teloq yee..yee..
tk dak teloq yee..yee..
tk dak teloq yee..yee..
tk dak teloq yee..yee..
tk dak teloq yee..yee..
tk dak teloq yee..yee..
tk dak teloq yee..yee..
tk dak teloq yee..yee..
tk dak teloq yee..yee..

Prof. Era Pasca said...

Tulur Ilang.. hahahahah

zul said...

selak2 tak jumpak...tak dak teluq la

zamri black said...

Aku pilih 3..eh tak dibenarkan ulas ka..appara TP ni..betul gak,nanti jadi bangang cam org umno..

Anonymous said...

Lelaki je ke? Pompuan tak boleh joint ke? Kami memang takdak teloq. So pilih no 3 pun tak per.

Anonymous said...

3

Unknown said...

TIIIIGAAAAA

Anonymous said...

2...

Anonymous said...

umno x de teloq ....lelaki jd pondan .yg puteri umno jd laki.hahahahaha.ak pilih no.2....

Anonymous said...

3=3=3=3=3=3=3=3=3=3=3=3=3=3

Anonymous said...

3-2-1=0

Anonymous said...

3 teloq hangus

Anonymous said...

mee goreng TELOQ GOYANG..kahkahkah

Mohd Kamal Adzrin said...

3,xde telor (Ibrahim katak curi)

Anonymous said...

saya mau pilih No 3 Laaa... Tader Telor laaaa

Anonymous said...

No 4 tolak 1..Ketua pemuda umgok takde telor dan batang.

Anonymous said...

telur mate kubau satu

Anonymous said...

macamana depa tau aku tak dak teloq

Anonymous said...

3.telur pecah daa..

Anonymous said...

sALAM
PECAH TELUR

SAYA TETAP PILIH DUA, 2 ,

Anonymous said...

3

Unknown said...

umnok pentingkan duit dari maruah sebab duit buleh memanupilasikan maruah tetapi ingat umnok duit tetap duit tapi maruah bukan RASUAH akan megatasi segalanya jika seseorang itu mempertahankannya

habibRMC@yahoo.com.my said...

ana pun pilih no 3 lah...

pasal itu berok2 betina mana ada telor

Anonymous said...

1 suara rakyat dah didengar....dari 13juta rakyat malaysia?????..perlaksanaan nya 1 jer yg dah dibuat....1 promosi utk 13 juta rakyat 10 juta dah kena perang saraf kerajaan BN....

Anonymous said...

dey tambi!...teh-o satu,roti telur satu...keh.keh.keh.

i'm no king

zainal abidin bin abu bakar said...

Salam saudara TP, saya menjangkakan Gerombolan Pemuda UMNgOK akan memilih no.1 iaitu mengekalkan ISA.

Anonymous said...

Waaaaaa, Ramainya Balaci2 Pakatan Rasuah takde telur... Rugi la si Al-Juburi.
Hua.. Hua.. Hua..

Anonymous said...

KJ takut jadi BEROK2 sebab dulu dia kata "jangan jadi seperti berok2 tepi jalan".Saya ada tonton rakaman video ucapannya.Saya rasa sahabat2 yang lain ada menontonnya.
Bila ada jemputan demonstrasi ini,dia rasa telonya. Rupanya telonya dah tak ada.Jadi biarlah dia kata telo tak ada daripada jadi BEROK2 BEROK DI TEPI JALAN

Man Perak said...

Katak paling banyak dlm PKR jd lebih baik nama Parti KATAK Rakyat. Tak peraya? Tengoklah si katak2 spt Chua Jui Meng, Zaid Brahim, Subramaniam dan lain2 lagi. Kenapa masuk PKR? Sebab mereka dah takdak jawatan jadi masuk PKR sebab dah dijanjikan jawatan bila PR menang nanti.Kalu duk dlm BN belum tentu dpt jd ahli parlimen. Masuk PKR confirm akan jd calon PRU-13 nanti.

Yang pi buat cerita macam2 ni pun bukan org jugak.Puak2 PR lah.Aku duk tengok geng2 UMNO ni takdak apa2 pun isu yg ditimbulkan.Nak kata tak bermaruah si Anwar lagi la tak bermoralnya pasal sibuk dulu lepas PRU12 dgn isu Kerajaan PR dan dia nak jadi PM...Yang ni hangpa tak kata pun tak bermoral malahan hangpa pi sokong pulak.Time Perak terbalik lingkup hangpa duk sebut macam2 isu kata BN tak bermoral pulak. Pelik bukan...

Pasal isu UMNO berpecah, hangpa jugak yang pi sibuk duk tulih kat blog hangpa. Org2 UMNO buat tak reti jer...

So, hangpalah sebenarnya penyebar fitnah! Aku lepas Anwar istihar diri sbg PM tu terus aku tarik diri daripada jadi penyokong PR..Maaflah, aku taknak jadi mcm hangpa yg berpolitik membabi buta!

Walaupun hidup aku tak senang tapi aku tahu jugak akhirnya beza antara permata dan kaca! Ikhlas aku cakap, aku menyesal pi undi PR masa PRU12 ari tu.Lepas ni tobat dah aku takkan undi hangpa lagi!

Kerana PR, huru hara habis negara kita!