"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Sunday, July 26, 2009

N-41 Manek Urai: Projek Kencing Rakyat 1..!

Kah kah kah kah kah kah kah...!!! Aku dah cakap dah..!

Baca dekat sini - N-41 Manek Urai: Projek Kencing Rakyat MU Oleh TPM.

Fasa pertama dah siap... tunggu fasa seterusnya..!

8 comments:

Anonymous said...

Projek Kencing Rakyat, singkatannya PKR lah bodoh. memang PKR parti kencing rakyat kerana nak membela peliwat. Yang masuk pkr adalah cina, hindu, dan melayu yang tak sedar diri.

nik ajiz nak berbaik dengan kerajaan pusat. cakap aje la nak berbaik dengan umno sebab umno tu pegang kuasa mengatasi mca dan mic. jangan lah korner sana sini.

kenapa nik ajiz nak berbaik dengan umno. sebab di manik urai pas sebenarnya KALAH. orang kelantan nakkan pembaharuan dan mereka tahu Dato Pa adalah orang terbaik bagi rakyat kelantan. susah sangat nak pikir ? kecuali adalah seorang yang jumud dan taghut.

CUPING MERAH said...

kerja kencing mengencing ni dah jadi lumrah bagi umngok,seluruh dunia pon tahu..

masa nk pilihanraya lagi laa banyak kencingnya..

sesama sendiri pun dia kencing apatah lagi ngan orang lain.

tapi tk kisah sangat la pasal orang kena kencing ngan umngok sebab apa..
yang kena kencing tu pun orang dia gak.

*kesian tungaklangit ngan zali kena kencing.

Anonymous said...

standard umngok tu, so jgn pelik la

Anonymous said...

Untuk Mengencing Number One!!!!

zamri black said...

Ya.. dulu,kini dan selamanya umnbongok asyik kencing dan berak rakyat.

habibRMC@yahoo.com.my said...

projek kencing rakyat..

UMNO memang kaki kencing wa cakap sama lu

habis harta rakyat di kebasnya
lihat 11 hadiah yang diberi oleh najib al-tantoya baru2 ni hak kita dia kata hadiah
hasil2 dalam negara ni adalah hak kita bersama, kita lantik dia orang dalam pilihanraya untuk uruskan harta kita tapi dirompaknya

umno dulu kini dan selama2nya
kaki kencing

Anonymous said...

Puji...2 hari lps gua balik kpg lalu la kat kg lepan jenak manik urai niat nk beli lemang utk org kg tp x jadi..mu tau bakpe?..sbb ada 4 org jah hak dok jual lemang..kebetule pulak 'pet pet' anak gua penuh..semetara bini gua dok urus anak kat surau situ..gua g la minum kat kdai kopi area situ..gua tanya la pokcik kdai kopi tu..bakpo x rama orghe jual lemang nih..tau pokcik 2 kata bgapo.."nok jual wat namo..bare dapor semua penoh doh..tunggu abih dulu la.." ooo pahe la gua bakpo x rama orghe jual hari 2..agak2 drp mano sumber hak gi sumbat kat dapor orghe situh..umnono ko pas..kalo sewa rumah x bayar gak pitih abih wat beli hamper la tuh..

Anonymous said...

boloh ponya olang umnogok
mahu kencing pon jgn la nampak sangatt
skg kan susahh semua olangg sudah tahu maa
aiyaa hali2 mahu kencinggg