"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Friday, November 20, 2009

1Malaysia: Kenapa Diam Membisu..?

Hasil dari maklumat dalaman 'bank negara' dan soalan YB Tian Chua di parlimen telah membawa ke arah terdedahnya maklumat mengenai penglibatan Menteri Besar Negeri Sembilan dalam isu 'penyeludupan' wang bernilai RM10 juta ke luar negara. Namun media seperti diarahkan senyap.

Saya telah menghantar surat terbuka kepada Menteri Besar Negeri Sembilan (sila klik sini untuk baca surat terbuka dedah isu ini).

Terbaru ialah pendedahan bagaimana adik Najib Nizar Razak boleh punya saham nilai RM30 juta dalam CIMB (sila klik sini untuk baca pendedahan adik ipar rosmah dan isteri ada RM30 juta dari CIMB).

Che'gu Bard

7 comments:

Anonymous said...

tulang besi.
u boleh memohon utk tukar status rak yat malaysia,u jadi rak yat india lah senang...

Anonymous said...

buang masa layan orng macam tulang besi/tian chua tu...

Mr Joker said...

Ni mana punya komentar buduh dah masuk website aku nih..?

Buta kayu ke buta plastik..?

Tak nampak sape yang publish artikle tu..?

Posted by Alfa200...

Buduh...!!!

Kecik2 tak nak mampos... dah besar tak reti membaca..!

Unknown said...

ha ha ha...nasib baik kena maki buduh nak mampus...kalau kena rembat muka tu dengan penyapusial ...hah malang selalu lah nampak gayanya....!!!!

Anak Bugis said...

T.P
Sejak akhir-akhir ni, isu/topik yang dibangkitkan kurang isinya dan lebih bersikap peribadi.. harap kembali kepada pendekatan asas yang membantu PR cemerlang di PRU ke 12 dulu.
Sekadar pandangan..bukan kritikan

Sape PR/UMNO/BN yg nak panjangkan zakar? said...

xpe la..yang kaya melayu jugak kn?

CYTINTOC said...

MELAYU KAYO ??