"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Friday, November 20, 2009

Projek Kencing Rakyat Bernilai RM30juta...!!!

Salam... Semoga sihat semuanya. Dah lama kan Naruto tak beraksi dalam blog ni. Maklumlah Naruto sibuk sikit dengan pelbagai misi-misi yang akan menggegarkan tidak lama lagi dengan pendedahan mengenai berbagai teori mengenai Mahkamah, pakatan Polis dan Kerajaan BN untuk menumbangkan dan melingkupkan Pakatan Rakyat, juga teori tentang kita telah kembali ke-era Mahazalim Mahathir dan tahukah anda bijaknya politik Auta Mahathir..? serta satu pertanyaan adakah Najib atau Mahathir yang memerintah Malaysia sekarang..?

Yang tu harap bersabar semua, sebab masih ada point-point yang perlu disiapkan terlebih dahulu. Jangan dirisaukan sebab semuanya dalam perancangan Naruto untuk tatapan pembaca blog era Pasca ini . Harap-harap korang semua bersabarlah ye.

Untuk Isu di atas Naruto sendiri telah membuat research berkenaan janji PM Najib untuk membaiki hentian Puduraya dengan berkoskan RM 30 juta. Naruto dah selidik sendiri tiada apa perubahan langsung pun berkaitan pembaikpulih Puduraya. Nak lebih detail korang tengok lah gambar ni sendiri... Macam ni punya Projek UMNO dan BN menipu kita, kemana agaknya hilang duit 30 juta tu kan..? saksikan gambar di bawah.

Yang anda di kelentongkan... ( Fantasi BN )
Ini lah tempat yang diubah suaikan dan dikecohkan oleh Media dulu. Memang cantik tapi berbaloikah kos nya.. Nanti kita masuk dalam ok..!
Memang selesa tetapi tak padan...takkan kosnya sampai RM 30 juta..?
Walaupun nampak cantik hakikatnya orang tak mahu guna pun. Ruangan menunggu yang jauh dari Platform bas . Siapa nak tunggu jauh dari Platform Bas..? Projek membazir dan menipu.
Yang paling banyak Naruto nampak poster apanamanyee..! kat belakang tu

Yang Pasti Ini Hakikat sebenarnya di Pudu Raya ( Realitinya )
Ha ha Ni kat depan sekali takkan rm 30 juta takleh baiki tempat buang sampah ni..?

Seterusnya, baca disini...

4 comments:

Anonymous said...

rilex r geng projet belum siap ko da nk menggelabah kenape........

Sape PR/UMNO/BN yg nak panjangkan zakar? said...

ntah...gelabah je

hisyam R said...

bodoh gak ko ni..kaki spin lebih...

kan dia kate berfasa, la ni baru siap fasa 1..aku suka baca ko punye blog ni..tapi tulis beretika la skit..

ini tak kaji, main tulis je..tulis la fasa 1, bape juta baru tul..

abg aji said...

haha..tu la buat malu pakatan jer..