"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Friday, November 20, 2009

UMNO Kulai: MeLAYU "Bacul"..!

Tindakan UMNO kulai mendesak pihak polis agar menyekat permit ceramah Dato' Seri Anwar adalah 1 tindakan melayu bacul yg tidak berpegang pada prinsip demokrasi. Kerana takut dengan gelombang yang di bawa oleh manusia yang bernama ANWAR IBRAHIM, parti yang bacul ini akan melakukan apa saja, serta menggunakan sepenuhnya kuasa mereka untuk menghalang segala berita, kisah dan pekong mereka daripada disebarkan kepada pengetahuan rakyat jelata.

Sesungguhnya mereka sedang berada di dalam keadaan ketakutan. Walau apa pun kami bertekad akan terus berusaha membenam mereka biar apa pun yang datang, kami tetap dengan pendirian berjuang menegakkan kebenaran dan keadilan di bumi Malaysia yg bertuah ini.

Kepada UMNO bahagian Kulai...Kalu benar kamu berjiwa Pahlawan Melayu... mari kita berentap dengan adat dan tatasusila politik..!

Apabila pengisytiharan perang dilaungkan, kami akan LAWAN, bila kami LAWAN, kami akan LAWAN sampai MENANG...!!!

"LAWAN TETAP LAWAN!!!"

Ketua Penerangan AMK Cabang Batu Pahat

9 comments:

Anonymous said...

kecut telor la camtu... - Neo

Anonymous said...

Ramai dah sedar sapa dia Bang Anwar Bin Ibrahim tu. Alhamdulillah!! Dah 11 tahun ramai Melayu kena tipu. Kamu tak sedar lagi yop atau memang kamu golongan seangkatannya?? Saya doakan saudara cepat sembuh.

Sape PR/UMNO/BN yg nak panjangkan zakar? said...

xpela..munglin bunti bising tu menggangu ketenteraman awm kot...

cekodokmasin said...

Kalau ceramah banyak memfitnah, memburukkan, menghina, memporak-perandakan keamanan, memang patut ler ditegah. Oh ya... kalau tak ada isu macam ni, siapa yang nak dengar kan????

Anonymous said...

Biarkan ceramah itu tak jadi asalkan pengaruh Pakatan Rakyat/PKR merasap dan menjadi darah daging penduduk Kulai.

Nak menyebarkan maklumat bukan hanya dengan ceramah saja tetapi ada berbagai jenis cara yang boleh disalurkan.

Walau bagaimana pun ahli dan penyokong PKR Negeri Johor jangan mengalah cuba lagi adakan ceramah itu. Tak lulus cuba lagi... tak lulus cuba lagi dan cuba lagi sehingga kubu kuat Barisan Nasional roboh.

Apa yang nak dirisaukan sangat... Negeri Selangor yang dulu begitu hebat dengan UMNO akhirnya terpaksa menyerahkan negeri itu ketangan Pakatan Rakyat.

Anonymous said...

kata serang bila jumpe senyum memanjang...pandai betoi berlakon

Doktor Biasa Kawan TED said...

Kalau takut orang politik berceramah...jangan hidup dalam ZAMAN MAJU..seperti yang dipekik terlolong oleh pemimpin BN Umngok siang malan dalam TVtiga suku tu..

Pergi cari negara yang tak ada parti politik...atau hiduplah kat NEGARA ZAMAN BATU...kau hidup dalam gua pakai tombak pisau daripada batu kih kah kuh. BODOH...

Anonymous said...

aahh...bang anwar..tengah watpe tu

Anonymous said...

ermm bngokk kee. melayu ngn melayuu nak berbalahh.. marii kte bersatuu,,,,, menguatkan agama islam dan bangsa melayu,,,,, xkn sedara sesama islam nak bergaduh