"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Friday, November 06, 2009

Apakah Azalina Wanita Terkaya Di 1Malaysia..?

Saya tidak mahu memberi sebarang komen kerana gambar dibawah ini boleh mencerita seribu bahasa, gambar-gambar ini di ambil di ruang letak kereta di rumah Azalina , bukan saya yang ambil , saya menerima e-mail dari seseorang dan meminta saya menyiarkan gambar ini.

Saya tahu gambar kereta ini adalah koleksi Azalina. Porche, Mercedes, Smart Car, Land Rover, Alphard dan banyak lagi yang entah disimpan tak tahu di mana. Di Pengerang juga ada lagi dalam simpanan. Mana datang wang untuk membeli kereta ini..?

Untuk anda membuat penilaian dan memikirkannya.

Bayangkan betapa susah atelit kita mahu berlatih kerana tidak cukup kewangan, betapa susahnya kita membayar cukai dan yang paling hinanya ialah wang yang digunakan untuk semua kemewahan ini pasti adalah wang rakyat.

Bukan kami menipu, Anda pernah tengok nombor pendaftaran WLV 3 ketika Azalina menjadi menteri di KBS dan Pelancongan. Ini nombor kereta rasminya.

Ini sebahagian dari duit yang digunakan untuk beli kereta, untuk joli , hadiah kekasih dll.Fikirkanlah tidak sampai dua penggal menjadi menteri , habis duit MSN , Habis duit kem pelancongan. Nasib baik tidak disenaraikan lagi.

Nanti kita dedahkan pembaziran duit rakyat lagi. Dahsyat kan...??? habis duit rakyat, Kira sajalah berapa kos kesemuanya. Belum lagi yang dia joli untuk kereta yang dia beli untuk janda pensyarah Uitm itu dll.

Wahai penduduk Pengerang , inilah wakil Parlimen kamu, kamu bersyukur kerana dapat ahli Parlimen terkaya. Mungkin kereta ini tidak menggunakan nama Azalina, tapi sendiri fahamlah. Lepas ini kita siarkan gambar senarai rumah Azalina. Apakah dia wanita terkaya di Malaysia..?

DIA KATA -
  • "I TIDAK ROMPAK DUIT RAKYAT...!!!, I TIDAK TIPU MELAYU...!!!".
MANA DATANG DUIT INI, INI DUIT SEBAHAGIAN MELAYU..! INI DUIT RAKYAT..! KENAPA GUNA UNTUK KEMEWAHAN DIRI..?

KAMI BUKAN BODOH LAH AZALINA, KAMI BUKAN PAK ANGGUK...!!!

12 comments:

Anonymous said...

demmm... keta dalam gambor tu aje rega lebih 2 juta..

asas said...

bhai...

gua rasa si azalina tu tak kawin lagi...tul tak..??

kalu tak kawin lagi, keta tu semua dia punya ke..??

ataupun adik beradik mak pak dia punya...

tapi tak kiralah pun...bior sape pun punye...tu lah resam umno...

alahai orang melayu penggerang...kesiannya la aku tengok korang...

bodoh sangat kenapa...??? weeiii orang johor semua...KENAPA BODOH SANGAT HAAA>....?????

kot la keta mewah tu orang2 penggerang bleh pinjam nak merasa naik ke...

hahahaha...padan muka korang..pangkah la umno sangat...

Anonymous said...

wowww...

tapi kalau x silap aku ini kedai used car kat Johor ni... mana mungkin satu umah ada macam ni punya banyak keta!

mengarut lahhhh....
uhhuk... uhhukk... uuhhhuukk....

pengliporlari said...

Macam Used Car..keluarga 63 da...

MK IV said...

tak de kaya mane pun, semua orang tau kereta lepas lima tahun nilainya drop, tapi kalau yang ini memang kaya

http://darulehsantoday.blogspot.com/2009/10/harta-harta-ismet-ajis-di-dalam-negara.html

Anonymous said...

biasa la melayu busuk hati tengok melayu kaya. mula la nak tuduh bukan2. Islam x prnah ajar umat nya berburuk sangka. kaji dan dptkan bukti2 nya dulu. org PAS mmg suka menuduh bukan2. terlebih dengar ceramah politik dari ceramah agama....

jit_tontoya said...

haluuuuuuuuuuuuuuuuu

Rasa2 ...kalo dapat kawen gn zalina ni ok gak....body dapat keta pun leh balun...agk2 Tulang besi si lina ni masih dra x? tulong siasat bro....!!!

broooo... said...

hoi anon Melayu 5:31AM...

ISLAM tk pernah ajaq umat dia mencuri, menindas, mencuri & makan rasuah... bodoh....
lu pikir la macam mana seorang mentri boleh dapat kekayaan macam tu, kalau bukan mencuri namanya!!!! ada ka logik masa dia jadi menteri belia dulu, beli skru dryver 1 set sampai 300 lebih...
jangan nak jadi barua cyber trooper umno, dibayar 2-3 ringgit keja nya menyebatr propaganda murahan........

lu pikir la sendiri!!!!!!!!
pirahhhhh mabooookkk!!!!!!!!!!!!!!

Pengundi Rabun said...

Jangan dengki bila orang MELAYU jadi kaya....kau orang tak tahu...SATU kereta hasil dari AZLINA Supermarket Sdn BHD...kat tepi sungai...DUA kereta hasil Azlina LADANG LEMBU Sdn BHD kat hulu sungai...TIGA hasil dari KILANG SELUAR DALAM azlina sdn BHD...Empat hasil dari GALI KUBUR Sdn Bhd dekat kuala sungai...LIMA hasil Super KACIP Fatimah Sdn BHd..

Pecacai Awam kerja 30 tahun baru dapat sebiji kereta tu ooooiiii...jangan harap nak beli rumah pulak...duduk tidur dalam kereta tu laaaah..

Jadi SIAPA patut bersyukur dan siapa patut terima kasih pada siapa...

Anonymous said...

aku xtahu la korang,.tapi aku bangga tgk org melayu kaya,.

50 tahun dulu klu kereta mewah lalu kt ataih jlnraya,..confrm cina punya

tpi skrg ni ramai melayu yg mampu memiliki kreta mewah,..

Perangai org melayu plak mmg pelik@busuk hati,.

Klu cina bwak merc ke,. bmw ke,.. depa terdeguk-deguk telan air liur kagum,.

tapi klu kaum sndiri,.mulut muncung mula tuduh bukan2.. rasuah la,.kroni la,.

hai bangsa ku,.bila nak berubah

Anonymous said...

mcm2 cerita manusia ni boleh buat klu
nak jatuhkan seseorg, harap dato seri azalina kembali semula ke kabinet, susah nak cari seorg menteri wanita mcm dato sri.

Anonymous said...

betul tu, kalau kita jadi pembangkang, kerja mencari salah, mencari keburukan, kelemahan semua itu tugas org tiada prinsip hidup. senang kan kerja mengutuk orang aje. orang senang dikutuk, susah kata malas kerja. sampai bila orang melayu kita nak maju.
cubalah berbangga dengan pemimpin muda yang mempunyai semangat mcm azalina ni. adatlah politik turun dan naik. yang penting semangat dia untuk berjuang mempertahan agama bangsa dan negara tidak pernah tergelincir dari prinsip asalnya. dia jatuh tak pernah pun terlintas untuk dia loncat mana2 parti. aku tengok dia gagahkan diri juga untuk berjuang walaupun macam2 fitnah melanda atas, bawah, kanan dan kiri. rakyat pengerang bertuah dpt pemimpin mcm dato azalna ni. mcm2 perubahan berlaku di PENGERANF.