"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Monday, December 14, 2009

Konvensyen Blogger turut dibuka kepada penyokong PAS

Kenyataan Media

Berikutan begitu banyak permintaan kalangan Blogger yang menyokong PAS bagi menyertai Konvensyen Blogger PAS 2009, maka Parti Islam SeMalaysia (PAS) dengan ini membuka penyertaan yang sebelum ini dihadkan kepada Blogger kalangan ahli PAS sahaja kepada semua blogger-blogger pro-PAS yang berminat.

Bagi yang berminat menyertai konvensyen pada 20 Disember ini bolehlah mendaftar kepada penerangan.paspusat@yahoo.com dengan menyertakan Nama Sebenar, No. Kad Pengenalan, Alamat Blog, Email dan No. Telefon Bimbit.

Hanya peserta yang mendaftar awal, iaitu sebelum 18 Disember 2009 sahaja yang akan dibenarkan masuk ke Dewan Dat’ Fadhil Noor, Markaz Tarbiyyah PAS Taman Melewar.

Program akan dirasmikan oleh Presiden PAS, YB Tuan Guru Dato’ Hj Abd Hadi Awang dan Kelab Blogger PAS akan turut dilancarkan pada hari berkenaan.

Ketua dan Setiausaha Penerangan PAS disemua peringkat yang bukan Blogger diwajibkan hadir bagi mendapatkan informasi terkini perkembangan dunia siber bagi membantu gerak kerja parti dimasa akan datang.

Ust Idris Ahmad
Ketua Penerangan PAS Pusat

10 comments:

wirautama said...

maka ada lah (baca TB) wak nok kata kekgi.. "bakpe TGNA dok berucap.. ni mesti puok2 UG, panggil blogger PAS untuk menjatuhkan TGNA"

BOND 0134331159 said...

tak jugak wira,

ingat.....
asal nama blogger pakatan jer tak kire PKR ker DAP ker PAS ker perjuangan kita yang paling utama menjatuhkan BARUA NERAKA BN in any way n any cause....
depa ni macam barah dalam malaysia...

tugas kita merawat barah yang menyerang malaysia....

cari jalan penyatuan sesama ahli pas bukan cari pasai untuk menjatuhkan sesama ahli

barulah ALLAH BERSAMA KITA

MUSUH KITA SEBENAR ADALAH DAJJAL LAKNATULLAH DAN BN ADALAH SEKUTUNYA

Anonymous said...

PAS mengambil tindakan bebal dgn penganjuran seminar blogger ini.

Ia mendedahkan blogger-blogger PAS dikenali oleh golongan yg anti-PAS terutama dari golongan Bukit Aman.

Difahami, ramai SB-SB akan menyamar sebagai blogger yang kononnya simpati kpd PAS akan menyertai seminar ini.

Tujuan mereka untuk mengenalpasti blogger-blogger PAS dan mudah bagi SB-SB ini nanti hendak melakukan kerja-kerja jahat mereka seperti mencekup, menggelidah dan sebagainya bila tiba waktunya.

Berhati-hati.

Anonymous said...

Ramai di antara kita ni cuma Islam sbb keturunan. Bukan Islam tulen. Cakap pandai, suka pandang rendah kpd org lain, merasa diri lebih hebat drp org lain. Riak dgn ilmu yg ada dan perasan dgn amalan yg menunjuk2. Nasihat aku kpd semua...kalau kita kenal Allah, kita pasti akan menitis air mata bila bersolat atau bertasbih kpdNya. Kalau niat kita ikhlas dan tawadduk, pahala amalan kita akan sampai ke langit ke tujuh.
Saudara ku seagama...betulkan solat anda terlebih dulu sebelum kita mencari kesilapan saudara kita yg lain. Fikir-fikirkanlah...

Anonymous said...

BOND 0134331159 said...
tak jugak wira,

ingat.....
asal nama blogger pakatan jer tak kire PKR ker DAP ker PAS ker perjuangan kita yang paling utama menjatuhkan BARUA NERAKA BN in any way n any cause....
depa ni macam barah dalam malaysia...

tugas kita merawat barah yang menyerang malaysia....

cari jalan penyatuan sesama ahli pas bukan cari pasai untuk menjatuhkan sesama ahli

barulah ALLAH BERSAMA KITA

MUSUH KITA SEBENAR ADALAH DAJJAL LAKNATULLAH DAN BN ADALAH SEKUTUNYA

<<===JAHILNYA HANG NI BOND.KALAU JAHIL SEKALIPUN..JGN LAH TUNJUK PADA ORG KEJAHILAN HANG.BUAT MALU HANG DAN KELUARGA HANG JE.Musuh kita sebenar bukan saudara seagama kita.Musuh anak cucu Adam adalah syaitan laknaktullah.Bahaya mentaliti hangpa ni..ISLAM tak ajar kita terus pi pancung org,Nabi saw ajar kita suruh kita jumpa org yg jauh dari Allah untuk pujuk rayu dia dgn kasih sayang,bawa dia dekat pada Allah.Hangpa kira nak pancung org..habis lari org yg baru nak belajaq2 kenai dgn agama bila jumpa puak2 mcm hangpa ni..

Anonymous said...

Jgn lupa,yg Allah itu MAHA mengetahui,apa yg nyata dan apa yg tersembunyi.Sebenarnya kalau Allah swt nak beri kuasa pemerintahan pada parti PAS,seudah lama ALLAh swt berikan,tapi dgn sifat ALLAH swt itu maha mengetahui,apa yg baik dan apa yg buruk,maka ALLAH swt masih lagi belum buat keputusan utk memberikan pemerintahan dan kuasa pada PAS.Jika kita lihat sesetengah individu dalam PAS sudah memadai.Antaranya dulu begitu bersungguh utk menegak syiar islam(mungkin masa tu NIAT masih betul)tapi kini,dalam diri sendiri,islam itu sudah luput.Sebagai contoh,kalau dulunya tidak malu utk memakai pakaian yg melambangkan dirinya itu seorang islam,pakaian sunnah,iaitu kepiah dan sarban di kepala,jubah di badan,tapi kini semua itu sudah hilang,yg tinggal hanya lah pakaian cara yahudi dan nasrani,yg membuat mereka menjadi bongkak dan takbur bila memakainya.Malah kepiah diatas kepala sudah hilang dan tidak Istiqamah lagi memakainya.Nah,cuba kita bayangkan dan lihat,ini belum lagi diberi izin oleh ALLAh swt untk memerintah seluruh negara,sunnah nabi sudah diabaikan malah ditinggalkan terus,apa lagi jika diberi kuasa dan kedudukan yg besar,maka sudah tentu lagi perkara yg lebih mungkar akan dilakukan.Maka mari lah kita sama2 bermuhasabah diri kita sebagai org islam dan umat nabi saw.Mari lah kita sama2 kembali kepada islam yg sebenarnya,dan kembali membetulkan niat utk menegakan kalimah ALLAH swt diatas muka bumi ini,bukan sekadar perjuangan politik di bumi Malaysia ini.MAri lah kita sama2 fikir diatas seluruh umat manusia yg rata2nya yg islam sudah jauh dari amalan islam yg sebenarnya,dan begitu ramai manusia yg masih belum kenal pada islam yg dahagakan agama yg benar ini,tapi panduan dan contoh dari org islam sendiri tidak mengambarkan kebaikan dan kesucian islam itu sendiri.Apa yg terjadi hari ini,ada diantara pemimpin2 yg mengunakan nama ISLAM(demi kepentingan peribadi)itu sendiri mungkir janji,mengkhianati perjanjian,berbohong,mementingkan jawatan dan kuasa peribadi dari kepentingan agama islam itu sendiri.Semoga ALLAh swt ampunkan saya yg hina ini diatas tulisan dan pandangan saya ini,semoga ALLAH swt ampunkan kita semua diatas kejahilan dan kesilapan yg telah kita lakukan,dan semoga ALLAH swt sebarkan hidayat dan pentunjuk utk menerangi seluruh perusuk bumi inia agar manusia kembali menyembah ROB nya yg sebenar iaitu yg maha esa,Tuhan yg satu,Tuhan yg mengusai segala sesuatu,Tuhan yg menghidupkan dan mematikan.AMIN...

Anonymous said...

Ustaz Idris ni jenis wayang kuat..bila org tegur dia sikit,mula lah dia nak melenting..dia rasa dia saja yg betul..

Anonymous said...

sebut jer nama idris, nasruddin dan tuan ibrahim tu wa jadi loya semacam.... geng ug yg berlakon macam lalang. kejap ug kejap dok.

Anonymous said...

hhhhhmmmmm

DARI ATURCARA, ADA JUGAK PEMIMPIN PAS YANG NAK PECAH PERUT SEBAB CUBA NAK BERLAKU ZALIM DAN TIDAK ADIL, MENGGUNAKAN PLATFORM KONVENSYEN BLOGGER UNTUK TEGAKKAN BENANG BASAH DAN PROMOT AGENDA TERSENDIRI.

THESE THREE STOOGES SHOULD BE THROWN AWAY FROM PAS LEADERSHIP.

THEY ARE, SIMILAR WITH THE PRESIDENT, GOOD-FOR-NOTHING EXCEPT A PAK LAH'S REPLICA OF PAS. THAT'S IT.

Anonymous said...

blogger tahap novice jer yg datang, depa lom tahu selok-belok perjuangan dan tak tahu bgmana SB-SB wat keje utk memerangkap mereka.