"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Tuesday, December 08, 2009

Pendedahan Kesah Pembohongan Songkok Putih/Tranung Kite Online

Saya telah membaca artikel terbaru yang diluluskan oleh Songkok Putih di TKO. Saya tak marah sebab artikel nya lebih menampakkan ketidak cerdikan penulis dari merosakkan imej saya.

Misalnya, penulis tu berkata :
  • “Apabila PAS bersama Pakatan Rakyat memerintah Selangor dia memohon untuk menjadi CEO sebuah anak syarikat kerajaan Negeri Selangor. Dato' Hassan Ali tidak memberikan kepada beliau, lagipun dalam hal ini mesti berbincang dahulu bersama dengan parti-parti lain dalam Pakatan Rakyat. Dia merajuk dan pergi keluar negara sambung kontraknya........”
Kahkahkah. Berita fitnah macam ni si Songkok Putih ni benarkan penerbitannya. Apalah bodohnya si Songkok Putih ni. Padahal, waktu saya hantar resume saya itu, kontrak saya dengan syarikat luar negeri tu dah bertanda tangan dan tiket penerbangan saya sudah pun diberi kepada saya.

Gaji CEO tu pun LEBIH RENDAH dari apa yang saya dapat di luar negara. Saya ingatkan hendak berkhidmat kepada PAS dan perjuangan Islam dan saya sanggup mengambil gaji yang lebih rendah dari apa yang telah saya dapat.

Tapi, nak buat macamana, Dato Hasan lebih suka syarikat tersebut duduk di bawah pengawasan Ketua UMNO Bahagian Petaling Jaya Utara dari dijaga oleh saya. Tak heranlah beliau dan Ketua Bahagian tersebut selalu berjumpa di Eastin Hotel. UMNO lebih utama pada Dato’ Hasan berbanding dengan ahli dan aktivis parti sendiri untuk menjaga syarikat2 dalam Selangor ini. Nak buat macamana.

PEMBOHONGAN SONGKOK PUTIH

Saya tak terkejut Songkok Putih bersubahat dengan orang2 macam Batu Api ni. Kemungkinan, dia adalah penulis yang sama.

1.0 Ini kerana dalam email saya yang terbaru dengan Songkok Putih, saya bertanya bagaimana beliau masih menjadi Webmaster kepada Tranung Kite sedangkan dahulu beliau mengisytiharkan letak jawatan sebagai webmaster.

Beliau menjawab :
  • “mung kena bodoh di aku aje.. yang ganti tu aku jugak”
(Email tersebut saya lampirkan di bawah artikel ini.)

Ertinya beliau telah berbohong dengan keseluruhan pembaca Tranung Kite Online. Beliau menyamar kononnya telah letak jawatan sebagai Webmaster tapi hakikatnya beliau masih lagi memegang tampuk pemerintahan Tranung Kite Online. Saya mempunyai email terus dari beliau yang mengakui penipuan ini.

Email ini juga membuktikan beliau telah berbohong kepada pembaca2 TranungKite Online.

2.0 Dalam artikel2 saya yang sebelum ini satu masa dahulu pun saya sudah beri bukti betapa pembohongnya si Songkok Putih ini. Sila rujuk artikel saya yang sebelum ini di sini.

Songkok Putih pernah berjanji kepada saya dalam satu email pribadi beliau kepada saya. Saya nukil janji Songkok Putih itu:
Namun selepas itu Songkok Putih telah mendedahkan email itu kepada umum sekaligus mengkhianati janji beliau kepada saya.

Untuk maklumat lanjut tentang isu ini, sila klik di sini.

Songkok Putih telah mengkhianati janji beliau untuk tidak mendedahkan email pribadi saya dengan beliau kepada umum. Beliau sendiri berjanji dan beliau sendiri khianati janji beliau.

Bagi saya Songkok Putih telah membuktikan kepada kita beliau adalah seorang pembohong dan pengkhianat janji walaupun beliau ni pakai kopiah putih.

Kita tahu empat sifat orang munafik, maka Songkok Putih membuktikan beliau telah melakukan dua dari empat sifat tersebut.

Inilah dia tanda-tanda hasil tarbiyyah PAS Terengganu yang begitu hebat dan berakhlak tinggi. Mereka yang ditarbiyyah oleh PAS Terengganu seperti Songkok Putih ni agaknya diajar bahawa mereka diizinkan berbohong dan mengkhianati janji.

Jadi, kita dapat tengok pada hari ini siapa yang sesat dan siapa yang tidak sesat.

Tak heranlah dia benarkan artikel yang penulis nya tidak tahu membezakan antara unta dan kambing.
Tulang Besi

ps Email Terbaru dari Songkok Putih:

“Re: [Tranungkite Online v10]: Tranungkite Online Versi 10 telah beroperasi
Friday, November 20, 2009 5:00 AM
From:
This sender is DomainKeys verified
"Ali @ Kamarudin"
View contact details
To:
"Abdul Rahman Abdul Talib" cabearth4@yahoo.ca

mung kena bodoh di aku aje.. yang ganti tu aku jugak

--- On Fri, 20/11/09, Abdul Rahman Abdul Talib wrote:

From: Abdul Rahman Abdul Talib
Subject: Re: [Tranungkite Online v10]: Tranungkite Online Versi 10 telah beroperasi
To: "Tranungkite Online v10"
Date: Friday, 20 November, 2009, 1:26 AM
KAta hari tu SOngkok Putih dah tarik diri? Ni apasal datang balik?

Betul auta la korang ni
________________________________________
From: Tranungkite Online v10
To: cabearth4@yahoo.ca
Sent: Thu, November 19, 2009 8:36:24 PM
Subject: [Tranungkite Online v10]: Tranungkite Online Versi 10 telah beroperasi

From: Tranungkite Online v10 Tranungkite Online Versi 10 telah beroperasi mulai 1 November 2009. Oleh itu anda dijemput hadir semula. Songkok Putih Webmaster - Tranungkite Online v10 Staff ========================================================= You're receiving this email because you're a registered user of . We hope that this email didn't disturbed you and in some manner contributes to improve our services.

Artikel yang diluluskan oleh Songkok Putih

Menyanggah pemikiran-pemikiran sesat dalam blog - Siri 13
Oleh : Batu-api

"Isu Ariffahmi telah menjadikan Tok Guru berduka cita, sehingga berdiam diri. isu ini timbul kerana seorang blogger yang bernama pena kickdefella telah membuat pendedahan yang cukup trajis.

Sebelum pendedahan ini kickdefella telah pergi berjumpa dan mencim tangan Tok Guru, hormat dan dulu antara juga orang yang pernah memberikan padangan dan nasihat kepada Tok Guru.
Cium tangan hormat adalah biasa bagi mereka yang tidak ada perbalahan dan dengki ataupun sakit hati.

Kicdefella nama sebenarnya ialah Syed Azidi
Blognya ialah http://kickdefella.wordpress.com/

Bacalah di sini semua tertulis http://kickdefella.wordpress.com/2009/11/10/penamatan-kontrak-serta-merta/

Kickdefella ada menulis
"Setelah melafazkan apa yang ingin saya lafazkan, saya mengucup tangan YAB Menteri Besar dan meminta maaf sekiranya ada kesilapan di pihak saya sepanjang perkhidmatan saya dan meminta dihalalkan makan minum dan gaji yang saya terima selama ini."

Cerita pertama ini ialah seorang yang memengang jawatan tinggi dan pernah minta gaji melebihi CEO syarikat berkenaan telah ditamatkan kontraknya.

Dia berubah 360 darjah selepas itu.

Cerita kedua pula.
Seorang penulis lain yang menggunakan nama pena Tulang Besi. Dia adalah orang kanan kepada Dato' Hassan Ali. Beberapa tahun bersama Dato' Hassan Ali. Hanya dia tak cium sahaja tangan Dato' Hassan Ali sebagaimana Kickdefella. Peluk Dato' Hassan Ali, eh ehhh banyak kali tak boleh bilang!

Apabila PAS bersama Pakatan Rakyat memerintah Selangor dia memohon untuk menjadi CEO sebuah anak syarikat kerajaan Negeri Selangor. Dato' Hassan Ali tidak memberikan kepada beliau, lagipun dalam hal ini mesti berbincang dahulu bersama dengan parti-parti lain dalam Pakatan Rakyat. Dia merajuk dan pergi keluar negara sambung kontraknya........

Nama sebenar Tulang Besi pula ialah Abdul Rahman bin Talib
blognya pula ialah http://www.malaysiawaves.com/

Betul ke cerita saya ini?
Tulang Besi telah memaklumkan kesahan perkara ini. Sila lihat di sini
http://macamoranggila.blogspot.com/2009/12/kenapa-tulang-besi-jadi-gila.html (lihat pada komen jawapan TB)

Dia juga telah 360 darjah menyerang Dato' Hassan Ali.

Dato' Hasssan Ali ilmu dan waraknya tidak sama seperti Tok Guru Nik Aziz yang semua orang kenal "kalis akhbar dan media". Semua keburukan Dato' Hassan Ali didedahkan jangan ada sedikitpun kesilapan maka seluruh dunia akan tahu. Tok Guru juga menerima nasib hampir sama, kebaikan membawa Islam 20 tahun di bumi Kelantan hampir lenyap kerana dengki dan dendam kesumat seorang blogger.

Manusia bila dah berdengki dan berdendam semuanya boleh jadi, agama sendiri boleh dipijak-pijak.

p/s - Gambar di atas itu adalah gambar Tulang Besi dengan projek kambing di luar negara setelah frust dengan Dato' Hassan Ali.

Note: Ok juga tulis seperti ini, daripada menggunakan bahasa kasar. Saya juga bersedia untuk melulus terbitkannya. - SP"

42 comments:

Anonymous said...

blog macamoranggila adalah anak kelahiran tko. kenapa? kerana dalam tko tak boleh cakap tak elok... mesti paparkan imej tarbiyah...bla...bla. kalau dalam blog macamoranggilaboleh cakap macam gila babi. tak ke gitu? (babi pun tak gila macam mereka.

Anonymous said...

Bro TB,
Ko marah TB.
Jangan marah-marah tak elok.

Bukankah ko suka buat pendedahan ttg org lain.
Apa tak boleh ke org buat pendedahan ttg ko pulak.

Itu pun sikit aje...tak banyak pun.

Anonymous said...

Kahkahkah. Berita fitnah macam ni si Songkok Putih ni benarkan penerbitannya. Apalah bodohnya si Songkok Putih ni. Padahal, waktu saya hantar resume saya itu, kontrak saya dengan syarikat luar negeri tu dah bertanda tangan dan tiket penerbangan saya sudah pun diberi kepada saya.

Gaji CEO tu pun LEBIH RENDAH dari apa yang saya dapat di luar negara. Saya ingatkan hendak berkhidmat kepada PAS dan perjuangan Islam dan saya sanggup mengambil gaji yang lebih rendah dari apa yang telah saya dapat.

HAH MENGAKU PUN TULANG BESI NI....
YA PENGAKUAN DARIPADA TULANG BESI YG INGANKAN JAWATAN CEO TU....

Telok Bakong said...

TKO tu saje ditutup sementara sebab strategi mereka tersendiri bukan kene attack atau pun DDOS ke hape ke

Anonymous said...

boring la lu duk hentam sesama sendiri..udah la..SP pun geng kite jugak..

dulu gaduh blogger dgn blogger, ni blogger dgn webmaster plak..

nak je aku sekolahkan korang berdua ni..

Anonymous said...

Kenapa engkau bodoh sangat tulisan itu bukannya tulisan Songkok Putih. Kalau semua tulisan webmaster yang kena hentam, TKO ada berpuluh-puluh artikel satu hari takkan ini pun engkau orang tak boleh fikir.

Pakai otaklah..

Biol engkau orang ini.
Tulang Besi Biul
Perisik Rakyat pun bioi sama

Anonymous said...

songkokputih ni dasyat orgnya. munafiq kelas tertinggi. guna nickname batu-api untuk menghalalkan caci-maki.

BatuApi said...

Tulang Besi (Abdul Rahman)
& Perisik Rakyat (Mohd Fauzi)

Jangan bodoh sangat
Aku yang tulis. Nanti akan aku dedahkan lebih lagi!!!

Takut ke?

Unknown said...

xpe la....mereke jujo....brani kalw sala....kalw amngok???

Anonymous said...

TB berangan nak jadi CEO...
Kickdeffela pula nak tuntut gaji lebih dpd CEOnya....

Bila tak dapat....frust...lepas tu berdendam dan hentam kawan dan bosnya kiri-kanan...

Apa punya mangkok la kau orang ni....

Anonymous said...

AH TB NI X HBS2 NAK CARI SALAH ORANG, TU LA AKIBATNYA JIKA SELALU MEMBUKA AIB SESAMA JEMAAH, AKHIRNYA AIB SENDIRI TERLONDEH.

Anonymous said...

Kerja2 bodoh TB yg gila kuasa....
Dr Hassan Ali betul dgn tindakannya...kerana..walaupun CEO itu seorang UMNO, tapi jika beliau dapat menjalankan tugas dgn jujur...apa salahnya. Kerja biar kerja la...jangan nak terbawa2 pasal politik...tolong professional sikit la TB...!!!

Anonymous said...

aku quote ketawa TB:
"Kahkahkah. Berita fitnah ......

AKHIRNYA ALLAH MAKBULKAN PERMINTAAN ANON-ANON BERDOA BIAK TB PECAH PERUT ......(AMIN)

NAK TENGOK KENGKAWAN....TB KETAWA KAH-KAH-KAH-KAH....

Anonymous said...

AKHIRNYA ALLAH MAKBULKAN PERMINTAAN ANON-ANON BERDOA BIAK SONGKOKPUTIH PECAH PERUT DAN PECAH KEPALA ......(AMIN)

NAK TENGOK KENGKAWAN....SP KETAWA KAH-KAH-KAH-KAH....

Anonymous said...

gaduh gaduh jgn tak gaduh...nanti yg buruknya PAS bukan TB or PR.

Anonymous said...

Batu-Api dah jawap fitnah Tulang Besi di TKO

http://www.tranungkite.net/v10/modules.php?name=News&file=article&sid=914&mode=&order=0&thold=0

Tulang Besi said...

BatuApi said...

Tulang Besi (Abdul Rahman)
& Perisik Rakyat (Mohd Fauzi)

Jangan bodoh sangat
Aku yang tulis. Nanti akan aku dedahkan lebih lagi!!!

Takut ke?
.
.

NAk takut apa? Unta dengan kambing pun kau tak tau beza . Hahahahaha.
Lepas tu kao ada hati nak dedah pasal aku? Hahahahaha
Kelakar la kau ni Batu Api. Kao punya amaran tak makan la. Hahahahahaha
Setakat yang kao dedah semuanya fitnah.

Kalau kau dedah lagi, ertinya kau menabur fitnah lagi.

Memang bangsa kao ni bangsa kuat sebar fitnah, betul tak?

Anonymous said...

Lagi dedah, lagi byk SP punya rahsia Allah dedahkan.

hukum alam berjalan.... kita perolehi kembali apa yg kita lakukan

Anonymous said...

"Tapi, nak buat macamana, Dato Hasan lebih suka syarikat tersebut duduk di bawah pengawasan Ketua UMNO Bahagian Petaling Jaya Utara dari dijaga oleh saya. Tak heranlah beliau dan Ketua Bahagian tersebut selalu berjumpa di Eastin Hotel. UMNO lebih utama pada Dato' Hasan berbanding dengan ahli dan aktivis parti sendiri untuk menjaga syarikat2 dalam Selangor ini. Nak buat macamana."

Ayat yg penghabisan tu SP amik utk tunjukkan TV frust.

Bukan saja TB yang frust, kebykn ahli PAS pun mesti frust sebab tindakan PJ PAS, Hassan Ali bergelumang dgn UMNO berbanding dengan ahli dan aktivis parti sendiri.

Agaknya SP sukaler bila UMNO yang menguasai semuanya malah menguasai Selangor sekalipun dengan proksi Hassan Ali dari PAS?

Bebal dan bangan SP!

Anonymous said...

aku tak mahu ckp banyak. apa yg aku tahu, tko lebih tinggi hits dari perisik rakyat dan tulang besi.

tb, kau nagku ja lah yg kau dah malu bila tko dedahkan yang kau gilakan jawatan ceo di slgr. apa punya bangang kau ni.

zemi

panglimasdk said...

BATU API NI PANDAI SGT KE? CKP ORG BODOH...

KNP BATU API NI SUKA SGT DGN HASAN ALI?
ADE APE2 NI! HEHEHEHEHEHEH.........
AKU TAUUUUUUUUUUUU!!!!!!

Anonymous said...

Tolong professional la TB...kerja tu kerja la...politik biar politik.

Kau tengok kat company yg aku kerja...walaupun aku and boss berlainan fahaman politik....tapi...kami masih boleh bekerja dgn baik dan meningkat maju dari tahun ke tahun prestasinya. Sbabnya kami mempunyai falsafah di atas.

So, takkan kerana tak dapat jadi CEO kau orang nak hentam Dr Hasan Ali pulak dgn mengatakan dia berkompromi dgn UMNO.

Cetek betol la fikiran you orang...

Tulang Besi said...


So, takkan kerana tak dapat jadi CEO kau orang nak hentam Dr Hasan Ali pulak dgn mengatakan dia berkompromi dgn UMNO.
.
Errr sejak bila pulak aku dedah pasal Hasan Ali ni sebab aku tak dapat jadi CEO.

Memang lah kao ni jenis manusia yang aku doakan supaya dilaknat Allah SWT.

Anonymous said...

KEPADA MC SHAHRUL<---Kalau betul2 sokong untuk tegakan syiar islam...islam kan diri dulu brother....jgn setakat nak menulis konon2nya sokong islam,tapi menjadi asbab yg memecah belahkan org islam.Kalau mcm penampilan HANG tu kalau aku jumpa di Thailand..aku tak tau sama ada hang org islam ke bukan..sebab takde penampilan org islam dari diri hang..ISLAM yg NABI saw ajar,dari hujung kepala sampai hujung kaki,amalan dari bangun tidur sampai lah tidur semula..muamalat,muasyarat,imaniat,aqidah dan akhlak.
Kesimpulannya,jgn menulis merapu,kalau sekadar nak pecah belahkan org islam.Kalau betul2 sayang agama ISLAM sayang NABI saw,belajar dan ikut cara NABI saw yg sebenarnya,jgn sekadar nak menulis mcm org jahil..Wallahu `Alam

YALA

Anonymous said...

Pasai ni lah org islam lemah,sebab pecah belah sesama islam,lebih buruk lagi sampai tahap caci mencaci sesama islam.Sedangkan apabila org islam itu caci mencaci,maka Allah swt tak akan pandang mereka lagi.Ustaz2 dlm PAS dan UMNO tak pernah terangkan perkara mcm ni ke?tak pernah dakwahkan org islam supaya bersatu?Kenapa lebih banyak kita mencari keburukan dan mengaibkan saudara seagama kita sendiri?Sekarang ni Mengata-mencaci, mencari aib mcm dah jadi benda yg syok pulak buat penyokong2 PAS dan UMNO ni.Umat islam akan hancur jika perkara mcm ni berterusan.Sama2 lah kita muhasabah diri kita masing2 dan menyeru seluruh umat islam kearah penyatuan.Wallahu `Alam

chot said...



batu api tak puas main longkang...

bangang...

Anonymous said...

to anon @ zemi

saya rasa baik awak masuk UMNO kerana hitz UMNO lagi tinggi dari PAS.

TB ngaku dia minta jawatan tu, apa salahnya kalau dia nak bantu. kalau hasan ali tolak, takpelah. dia punya hak.

TB dedahkan kerja fraksi UMNO dalam PAS adalah satu kerja yang baik. tuduhannya diserta bukti.

saya tengok sbhgn pengikutTKO hanya sembang kosong aje. hujahnya tak ubah macam cyber troopers UMNO.

kalau nak bunuh watak orang pun, wahai batu api, biarlah cerdik sikit.

Anonymous said...

tulang besi dan batu api hangpa dua2 sama saja

Anonymous said...

Woi.....akupun berkawan dgn MIC...tapi...aku tak sokong MIC
Apa..hangpa ingat bila aku berkawan dgn MIC maka aku sokong MIC...????

Sempit betoi la fikiran hampa ni...
Sesempit fikiran pemimpin umno...

Anonymous said...

Untuk sokong mana2 parti POLITIK itu adalah hak individu masing2,samaada yg beragama ISLAM atau bukan.Tapi jgn lah sampai kita sebagai seorang MUSLIM berpecah belah,caci mencaci,maki memaki,kafir mengkafir sesama kita.Biarkan kita berbeza ideologi politik,tetapi jgn sampai perbezaan ideologi ini menyebabkan kita berpecah dari ukhwah islamiah.Seorang muslim itu adalah saudara kepada muslim yg lain didunia dan akhirat.Mari lah kita hentikan fitnah,caci mencaci dan maki memaki sesama kita.Mari lah kita sama2 fikirkan bagaimana seluruh umat islam dapat disatukan,kerana kekuatan sebenar islam itu akan datang apabila umat ini bersatu.Wallahu`Alam

Anonymous said...

TB KATA,...
Memang lah kao ni jenis manusia yang aku doakan supaya dilaknat Allah SWT.

Hello TB,
Sebelum ko doa laknat melaknat...kami dah doakan supaya ko yang pertama sekali dilaknat ALLAH SWT di atas semua fitnah-fitnah yang kau buat dan kau yang menyebabkan pecah belahnya ahli jemaah PAS kita serta ko lah punca nak melaga-lagakan TGNA dan TGHD.

Ko memang macam tu...bila buat dan fitnah orang, kau tak pernah nampak...Macam org tua-tua kata...GAJAH DEPAN MATA TAK NAMPAK, TAPI KUMAN DI SEBERANG LAUT KAU NAMPAK.

Satu lagi ko umpama semua kesalahan ko, ko sapu under the carpet. masalah org yg ko benci..ko telanjang bogelkan dgn tujuan nak buat mereka malu dan menjatuhkan depa.

Nah sekarang Allah dah tunjukkan sedikit saje kesilapan ko.
Nah ambik ko rasakanlah bagaimana sedihnya org yg ko fitnah....@$%&&%%$#

Anonymous said...

Kwa, kwa...kwa...
TB ketawa lagi...
cuba u all tengok reply dia kat bawah ni...

"Hahahahaha.
Lepas tu kao ada hati nak dedah pasal aku? Hahahahaha
Kelakar la kau ni Batu Api. Kao punya amaran tak makan la. Hahahahahaha
Setakat yang kao dedah semuanya fitnah."

kan Allah dah makbulkan doa you all. TB dah pecah perut ...kerana ketawa byk sgt. Amin doa you all ye.

Aku nak tanya?*&^!!@@##
Betul ke semuanya tu FITNAH atau kau yg cuba tutup malu kau?

Tulang Besi said...


Betul ke semuanya tu FITNAH atau kau yg cuba tutup malu kau?
.

Betul semuanya fitnah

Anonymous said...

Kerja si TB ni nampak sama mcm si Khalid Jeffery utk jatuhkan DSAI.
Penuh dengan dendam kesumat pada Dr, Hassan Ali.

zam nitra slovakia said...

Apa nak takut TB kalau berada di tmpat yg benar..TB cuma dedah ada pemimpin dlm pas yg bersungguh2 nak kepada UG dan berkomplot dgn umno..apa yg salahnya.tak kira la hassan ali ngok ke..nasib la

sidekickbatuapi said...

Inilah dia tanda-tanda hasil tarbiyyah PAS Terengganu yang begitu hebat dan berakhlak tinggi. Mereka yang ditarbiyyah oleh PAS Terengganu seperti Songkok Putih ni agaknya diajar bahawa mereka diizinkan berbohong dan mengkhianati janji.
kalau org lain mesti dapat tarbiyah dari pas terengganu tak ok kalu dari tarbiyah kitab mastika hadeth mesti ok punya mintak keja sebagai ceo lak tu, merajuk hassan ali tak bagi tak merasa le gaji 4 angka mcm kickthefail, makan gaji buta lepas tu tuduh org rasuah, ni mesti dapat tarbiyah mcm tulang besi le, tamak dengan harta dunia rupanya. sebab tu duk kutuk pas terengganu kerana pas terengganu tak bagi gak jadi ceo kerana sikap tamak haloba, lepas ni khalid berahim lak kena kutuk, stop le poji, hang dah menyimpang dari niat asal

Anonymous said...

Tahniah TB, dedahkan lagi agenda SP yang seterusnya,biar semua orang tahu siapa SP sebenarnya.
Webmaster upahan geng UG rupanya, biar ALLAH Taa'la turunkan bala kepada SP dan geng UG supaya ahli dan penyokong PAS tidak dapat ditipu oleh fraksi Umngok berbulu Pas

Anonymous said...

wak man was ere...
TB,,,KO MEMANG SUKA PUBLISITI MURAHAN LA.
KO FRAKSI UMNO,,KO NAK JAWATAN SEBENRNYA...BLOG KO DAH MCM HAMPEH...BNYK KUTUK TG HADI...PEMECAH BELAH KO...KO SEKARANG DAH SAMA MCM PK HOUSA a.k.a PARPUKARI...NGKO SIAR KOMEN AKU NI,KALAU TAK SIAR TAKYAH NGAKU JD PEMBELA...

Anonymous said...

sidekickbatuapi said...
tak bagi gak jadi ceo kerana sikap tamak haloba

la..sidekichbatuapi...
apa la yg lu merepek ni..
lu salah tuju ...
lu patut tuju pada TULANG BESI

Anonymous said...

Anon 3.37
apa yg saudara kata....
kalau nak bunuh watak orang pun, wahai batu api, biarlah cerdik sikit.

SEBENARNYA SIAPA YANG NAK BUNUH SIAPA. SEFAHAM AKU TULANG BESI NI YANG CUBA NAK BUNUH KERIER SESEORANG, BUKAN SEBALIKNYA.

APA LAH LU...ADA SAKIT KA

Anonymous said...

Balik la ke pangkal jalan. Naper nak gaduh2. Yang untuk UMNO.

Template Blogger disini!
Latest Blogger Template

Unknown said...

Artikel yang sama telah dikeluarkan iaitu di 5 portal (pasal ada 5 sahaja, kalau ada banyak, banyak lagi aku post)

http://www.tranungkite.net/v10/modules.php?name=News&file=article&sid=894&mode=&order=0&thold=0
(Nick yang hantar artikel : Batu-Api Nick yang lulus: SongkokPutih)

http://www.detikdaily.net/v5/modules.php?name=News&file=article&sid=5139&mode=&order=0&thold=0

http://www.detikdaily.net/v5/modules.php?name=News&file=article&sid=5147&mode=&order=0&thold=0
(Nick yang hantar artikel: BatuApi Nick yang lulus reformis & tokdalang)

http://www.tkodaily.net/v2/modules.php?name=News&file=article&sid=2309

http://www.tkodaily.net/v2/modules.php?name=News&file=article&sid=2312 (Nick yang hantar BatuApi Nick yang lulus : Nabila dan Aya)

http://www.utaraonline.net/v3/modules.php?name=News&file=article&sid=3075&mode=&order=0&thold=0

http://www.utaraonline.net/v3/modules.php?name=News&file=article&sid=3078&mode=&order=0&thold=0
(Nick yang hantar BatuApi nick yang lulus munir dan kedahlanie)

Dilaman yang pro UMNO juga saya hantar artikel

http://www.mindarakyat.com/v1/modules.php?name=News&file=article&sid=520&mode=&order=0&thold=0

http://www.mindarakyat.com/v1/modules.php?name=News&file=article&sid=525&mode=&order=0&thold=0
(Nick Hantar artikel BatuApi nick yang lulus artikel ialah Admin dan ismet_ulamraja)

Kalaulah mengikut pendapat bodoh Tulang Besi dan Perisik Rakyat bahawa yang melulus terbit artikel adalah orang yang menghantar artikel. Seperti dia anggap saya (Batu-Api) adalah Songkok Putih. Ini bermakna Songkok Putih juga mempunyai nama-nama seperti Reformis, Tokdalang, Munir, KedahLanie, Aya, Nabila, Admin dan Ismet_ulamraja.