"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Friday, March 12, 2010

Tulang Besi Akan Bertemu SU Agung PAS Berkaitan Aduan Salah Laku

Tulang Besi telah dihubungi Pejabat Agung PAS dan telah diberitahu bahawa SU Agung PAS akan bertemu dengan Tulang Besi di Pejabat Agung PAS pada 15 March 2010 jam 1400 hrs. Topik perbincangan tersebut adalah berkaitan dengan 4 aduan salah laku yang telah dibuat oleh Tulang Besi tempohari.

Untuk membaca aduan-aduan tersebut, sila klik di sini dan sini.

Tulang Besi juga bercadang mengadakan sidang akhbar sejurus selepas perjumpaan dengan SU Agung itu di tingkat bawah, Pejabat Agung PAS.

Tulang Besi dengan rendah hati menjemput sekelian blogger dan wakil media untuk menghadiri sidang akhbar tersebut yang dijangka akan diadakan kira-kira jam 3 petang.

Tulang Besi juga meminta semua pembaca Malaysiawaves mendoakan keselamatan serta kejayaan Tulang Besi dalam usaha Tulang Besi membersihkan PAS dari anasir-anasir UMNO ini.

Wallahua'lam bissawab

Tulang Besi

16 comments:

Anonymous said...

teruskan usaha bro.. gua doakan dari jauh agar usaha bro berjaya.. gua sokong perjuangan membersihkan PAS dari anasir2 UMNO nie....

Anonymous said...

Tulang besi..
Ko letak jawatan je ler...
Gaya penulisan ko byk mendatangkan keburukan drp kebaikan...

al-khattab said...

insyaallah, kami akn kesana utk moral support!!!
Allah mengiringimu kesana...

Awang Dogol said...

APANYA NYA BERSIHKAN....
HANG PI MOB & CUCI TANDAS KAT TANDAS DBKL TU LAGI BAGUIH LA TB WOIIIIII...

Anonymous said...

buat sidang media supaya glamour dan boleh jd calon PAS. Pegi mampus lah ko, kalau ko lah calonnya tobat aku keluar PAS!!

dewatawanberapi said...

kahkahkah...
sampah macam lu pun nak buat sidang akhbar...

lu ingat lu sapa...

jinchi said...

gud luck ya akhie

Anonymous said...

Tule Babi ni nok gapo sebenanyo?? Awe putuh waya ni nok wat rosok PAS je. Demo ni raso demo tu betul segalo. Pandange de pikire orhe lain demo tok se nok denga..demo ingak orhe semo sokong mu Tule Babi? Demo jange dok perase la..Haji Hade dok kecek sepatoh hare tapi awe putuh waya ni doh nok lawe toke gak... Ambo sedih sungguh puok-puok ni nok rosok ke parti. Puok-puok ni saye cium DAP hare tu. hok orhe kito demo caci hino kalu buleh nok bunuh terruh. Takpo la. Kito pakat pakoh hok lain pulok..

Anonymous said...

TGHH dan TITM pun bagi wala' kat SU. Apa yang diharapkan dengan TB.

Anonymous said...

Undur TB Undur...
TB letak jawatan...
Perjuangan TB sudah tersasar..
Yg tak bersependapat dgn TB dihentamyer... walaupun berada dlm satu jemaah. TB jgn ko nak melemahkan PAS dgn mendesak ramai pimpinan PAS letak jawatan.
Harun Din, Hasan Ali, Ust Nasha, Ust Hadi, Tuan Ibrahim, Mustafa Ali, Abu Bakar Chik, kalau boleh TB nak suruh letak jawatan. TB ko laa yg patut letak jawatan..

Anonymous said...

Alamak lupa lak TB ni ada jawatan ker dlm PAS. Kalau ada eloklah undur segera. Kalau tak de, hentikan shj blog ini. Buat laa blog mengenai keindahan perjuangan Islam yg boleh merapatkan lagi ukhuwah sesama ahli PAS. Jgn buat blog yg boleh merenganggkan pejuang2 ISLAM dlm PAS.

Anonymous said...

kau tak tau ke...

jawatan tb dlm pas tu jilat jubor husam...

Anonymous said...

Saya menyokong TB sepenuhnya... dah jumpa SU Agung tu nanti jgn lupa minta supaya PAS ambil tindakan tegas terhadap Geng UG haprak tu terutama sekali Nasa yg tak ada karisma tu...

Contohilah bagaimana PKR ambil tindakan terhadap Zul Nordin...

Lenyapkan Geng UG sebelum tibanya PRU akan datang...

Anonymous said...

Anon 12.04AM..

Buat apa contohi PKR..
PKR umpama kapal yg sedang karam...
Perjuangan PKR tidak berlandaskan Islam & tidak akan kemana.
Contohilah Rasulullah. Rasulullah adalah pemimpin Islam yg terbaik. Tgk bagaimana baginda menyatupadukan penduduk Madinah yg terdiri dari pelbagai suku bangsa atas nama Islam.
TB ko sepatutyer.. memperkuatkan lagi jemaah PAS ini. Terus terang aku katakan perbalahan dlm PAS sekarang bukanlah sebab UG tetapi adalah disebabkan tidak mengikut ISLAM yg sebenar. Mcmana perjuangan ISLAM nak tertegak dlm PAKATAN RAKYAT sekiranya dasar perjuangan PAKATAN RAKYAT tidak betul. Aku akan sokong PAKATAN RAKYAT sekiranya PAKATAN RAKYAT berlandaskan ISLAM. Ingatlah perjuangan yg tidak bersandarkan kpd ISLAM tidak akan berjaya. Perjuangan atas nama Nasionalis, Rakyat & Bangsa adalah perjuangan yg tidak betul.

Anonymous said...

blog http://tulangbesi.wordpress.com/ mesti baca, baru kita kenal dan tahu apa yg TB nok.. baca ah

klu kat blog TB dia dah banned blog ni dlm komen2

kelabu asap said...

KERJA BUDAK2 BODOH...
IKUT LA PERANGAI TU TB TU.
DIA SORANG SAJA RASA YG BETOL...