"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Wednesday, April 07, 2010

Kesah Zul Nordin Minta Duit

NOTA EDITOR: Kenapalah Anwar Ibrahim pegi ambik manusia nama Zul Nordin ni jadi calon pilihanraya? Lebih baik ambik Puspha reformis jadi calon dari mamat ni. Arwah Tan Botak tu 100x lebih berakhlak Islami dari Zul Nordin haru ni. Kalau nak cerita Zul Nordin mintak duit ni, saya pun ada banyak cerita, tapi cukup lah dengan pendedahan Exco Kedah, Lim Soo Nee di bawah ini.

Ada pun permintaan RM21k tu terlalu tinggi. Biasanya kos akan diminta supaya calon bayar untuk "poster calon". Tapi kalau calon takda duit, boleh merayu pada PAS Kawasan dan mereka akan tolong carikan duit dahulu. Tapi saya tak rasa sampai RM21k. Ishh melampau.

Saya biasa dengar calon2 PAS bertanding duit dalam poket cuma RM100. Mat Sabu bertanding di Kuala Kedah dulu pun, duit dalam tangan tak sampai RM200. Maka, Zul Nordin ni dianggap sebagai sebahagian dari PAS dan tidak mungkin PAS Kawasan akan meminta begitu banyak duit.

Jadi, tak heranlah dia ni jadi duri dalam daging dalam PAS mahupun PKR. Nak berjuang Islam tapi menguntungkan UMNO. Saya dapat maklumat, dia antara perancang kerajaan perpaduang bersama2 geng Fraksi UMNO sewaktu baru menang PRU 2008 dahulu.

Dia berlagak lagi paham Islam dari Yusuf Qardhawi.

Memang dasar lidah bercabang serta talam dua muka. Kenapalah DSAI pegi percaya con man macam Zul Nordin.

Sekian

Berita lanjut disini.

5 comments:

Anonymous said...

Siapa lebuh hensem, Soo Nee ker atau Zul Nordin dengan kopiah dan janggut kambingnya?

Adakala jebon pun boleh sembunyi dalam badan kambing kerana nak makan biri biri yang lain.

Local Fighter said...

Kasihan..inilah standard pemikiran Pas, orang kencing tak basuh punya cakap pun ditelan bulat - bulat!

Biasalah..sebab dah selalu kena mandi 'kencing' dengan Anwar, maka inilah rupa orang Pas dan segelintir PKR.

Ini kalau Iblis menjelma jadi manusia pun mesti ditelan cakapnya kalau ditujukan untuk memfitnah dan menyerang lawan terutama BN!

Tapi bersyukur, orang yang dungu ni bukan majoriti di Malaysia..

Kenapa isu keburukan Zul ni keluar setelah dia dipecat daripada parti, bukannya sejak dari awal..?

Lim Soo Nee ni jangan jadi macam ADUN DAP Sekinchan tu dah lah.. bila dikepung lps langgar budak melayu kat Shah Alam mengaku kawan baik Khir Toyo..hehe..takut kena pukul, jual nama orang UMNO gak! kah..kah..kah..

Nasib baik tak terkencing dalam seluar macam calon favourite P94, Shamsul Kementot kat Melaka dulu! hehehe..

mamatir said...

kan mat ni kturunan hutan bemban kg dia d baling,,,,,tau2 saja la menatang apa yg banyak kt hutan bemban

Anonymous said...

dulu kau bukan main julang lg si zul.

bila dah kuar ko julang ckp si apek tak sunat.

PR dah hilang kreadibiliti laaa...

joe

Anonymous said...

Senangnya pemikiran penyokong UMNOAPCO ni...asal orang kafir cakap semua tak leh percaya...abis kau ingat semua orang Islam Melayu cakap tu gerenti betul...Zul Noordin tu kalau dia tak serang orang dulu, orang tak serang dia baliklah mangkuk APCO!!!...joe kat atas tu Papa Gomo lah tu..takde orang lain dah...