"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Wednesday, April 07, 2010

Yahudi Dapat Masuk Bukit Aman Pula.....

NOTA EDITOR: Tak cukup masuk Jabatan Perdana Menteri, sekarang ni terdedah pula bahawa agen Yahudi telah dapat masuk ke Bukit Aman. Saya teringat waktu saya bekerja di Malaysia dahulu, ada seorang pegawai kanan kerajaan Malaysia memberitahu bahawa Polis Di Raja Malaysia sering membeli barangan buatan Israel. Pada waktu itu saya bertegas tidak mahu pegawai itu membeli barangan dari satu syarikat yang saya tahu barangan itu buatan Israel. Nah, sekarang ini terbukti apa yang diberitahu kepada saya oleh pegawai kerajaan tersebut.

Maklumat yang saya dapat, DSAI memang mendapat laporan terus dari mereka-mereka yang menjadi keluarga PDRM yang tidak sanggup melihat perkara ini berterusan. Segala dokumen serta maklumat bertulis ada dalam tangan DSAI tapi tidak boleh didedah keluar kerana OSA. Saya menyebut ini kerana Ketua Polis Negara telah meminta bukti bertulis dari DSAI di atas dakwaan beliau. Namun DSAI tidak boleh mendedahkannya kepada umum kerana status OSA dokumen-dokumen tersebut. Jadi lepas ni mudah sahaja mereka kata Anwar Ibrahim berbohong sebab tiada dokumen.

Saya juga tidak tahu, apakah rahsia negara selamat dari pengtahuan Israel dan Mossad. Mustahil mereka ini tidak membuat salinan rahsia-rahsia negara dan menyerahkannya kepada MOSSAD dan Singapura.

Soalnya, tiadakah syarikat Malaysia yang mampu berbuat apa yang syarikat Yahudi itu boleh buat? Apa gunanya ada Multimedia Supercorridor?

Sekian.
Anwar: Bukit Aman ada perisik Israel

Ketua pembangkang, Datuk Seri Anwar hari ini mendedahkan kewujudan perisik Israel dalam pasukan Polis Diraja Diraja Malaysia (PDRM).

Katanya, perkara berkenaan sebelum ini telah disahkan sendiri oleh cawangan khas Bukit Aman.

Bercakap ketika membahaskan bajet tambahan Kementerian Dalam Negeri di Dewan Rakyat hari ini, Datuk Seri Anwar turut mengemukakan beberapa dokumen bagi menyokong dakwaannya itu.

Beliau yang juga MP Permatang Pauh menamakan sebuah syarikat yang terbabit dan dikatakan berpengkalan di Israel.

Katanya lagi ini membuktikan maklumat negara telahpun dijual kepada ejen asing.

Katanya lagi ini juga menunjukkan sikap kerajaan yang bermuka-muka.

"Tak iktiraf Israel tapi bersekongkol dengan rejim Zionis yang kejam," katanya.
Bercakap dalam sidang media selepas itu, Anwar berkata penglibatan syarikat berkenaan adalah melalui subkontrak daripada sebuah syarikat tempatan untuk menaiktaraf sistem komunikasi analog PDRM kepada sistem digital.

Katanya lagi, kontrak yang dikenali dengan nama APCO 425 itu disubkontrakkan kepada syarikat bernama Asiasoft Malaysia pada tahun 2008.

Katanya, dua pemegang saham dalam syarikat berkenaan ialah B System Sdn Bhd dan Asiasoft PLC.

"Asiasoft PLC didaftar di Singapura, dikuasai oleh Asiasoft Global PLC (dan) berpengkalan di Israel," katanya lagi.

Tambahnya, KDN juga telah dimaklumkan mengenai penglibatan ejen Israel melalui syarikat tersebut.

Jelasnya, menteri dalam negeri pada masa itu telah dimaklumkan mengenai kehadiran ejen Israel di bilik server komputer di ibu pejabat PDRM, katanya.

"Ogos 2008, disahkan dalam siasatan cawangan khas PDRM tentang penglibatan Israel melalui syarikat Asiasoft selaku subkontraktor.

"Tapi yang berkaitan di sini ialah surat kepada pengarah logistik (PDRM) Datuk Mahsuri Zainal kepada BPR bertarikh 1 Disember mengenai projek ini yang diserah kepada Masterplan Consultancy Sdn Bhd kemudian subkontrak kepada Asiasoft tanpa mengikut prosedur biasa.

Katanya lagi, perkara itu juga dikesan melalui satu laporan polis yang dibuat oleh seorang pegawai pasukan tersebut pada tahun sama.

Polis telah menjalankan siasatan ke atas kes berkenaan, namun beliau mendakwa pegawai penyiasat berkenaan kemudiannya ditukarkan.

"Bila ada sedikit kemajuan ASP Saerah dipindah ke Taiping, kes pun jadi perlahan," katanya.

Katanya lagi, satu laporan juga telah dibuat kepada SPRM (yang dikenali sebagai Badan Pencegah Rasuah pada masa itu) oleh seorang ahli Yayasan Pencegah Rasuah Malaysia Tan Sri Robert Pang berkenaan kes berkenaan.

27 comments:

joehan said...

sudah la nuar berahi oi..xabis2 sebar fitnah..mcm ko je baik cm malaikat..rakyat makin muak dgn perangai ko..pastu prk ni korang sebar kate ade pengudi hantu plak 2000 lbh..dh tau xde harapan mng..korang ckp cmtu plak..mmg bijak main startegi..kes ko kt mahkmh pon xsetel2..mp wangsa maju bakal kuar PKR..yg tu kalo korang ckp umno rasuah jgk xtau aa aku..mmg cm badut la PKR ni..skrng pas pon jd badut sm..hahaha.pasti kucar kacir ade hati nk pimpin negara.
"anwar harus bertaubat"-kate karpal sigh.

gapodio said...

OSA??
it is merely a reason..

bukti bakar gereja..
bukti altantuya..
kena tetak tapi tak luka..
bukti nu, bukti ni..
tapi apa pun takde..
"bukti" yang paling bukti pun cuma gambar altantuya,tgah dinner ngan najib yang mana gamba tu superimpose dan dibuat oleh Tian Chua dan dijaja merata-rata.Tian Chua pun ngaku dia superimpose.

lawan tetap lawan dan tangguh tetap tangguh...
kalau takut menanggung risiko jangan bicara pasal perjuangan..

Anonymous said...

Anwar pakai taktik lama. Zaman 1998 pun pakai taktik sama. Kononnya ada 16 kotak document bukti untuk di dedahkan. Tapi habok pun tarakk. Hampeh.

Anwar pun ada kata 30 MP BN nak lompat. Tapi habok pun tarakk. Hampeh.

Anwar kata akan kuasai kerajaan pada 16 Sept. Tapi habok pun tarakk. Lagi hampeh.

Apa yang Anwar boleh buat? Hanyalah suruh Azizah resign sbg MP supaya dia boleh bertanding. Kononnya political maneuver. Alahaiii... Anwarizah.

Anonymous said...

PENCACAI2 UMNO TETAP TOLOL.!!

Anonymous said...

ahahahahaha cerita pasal PdRM dan Israel..yang PENCACAI MELAYU ni sume cerita pasal 16 september la..superimpose lah...berahi lah..
ahahahaa...

korang jangn buat sampai Najib tergelak kalau baca komen korang kat tajuk ni.. ahahaha

Anonymous said...

Pendedahan ANWAR ini menarik untuk didengar tapi pahit untuk percaya. Setakat keluar kenyataan macam ni semua orang boleh buat kenyataan. Cara atau taktik ANWAR ini dilihat sengaja dibuat demi pilihanraya kecil Hulu Selangor. Nanti kalo ada pilihanraya umum akan datang apa pulak yang hendak ditimbulkan oleh ANWAR. Baik ANWAR simpan cerita untuk PRU 13 akan datang.

Anonymous said...

TB jugak ade bukti yg Anwar tidak melakukan liwat ke atas Saiful cuma tidak boleh didedahkan kerana OSA..

Bukti2 itu menunjukkan Anwar berada ditempat lain diwaktu kejadian kerana beliau di restoran sbuah hotel yg lain tgh lunch date ngan Shamsidar.

antara bukti2 lain:

(1) Akuan Bersumpah dari Pak Guard Kondo tu bhw anwar tidak pernah pegi ke kondo tersebut..tp akuan bersumpah itu telah ditarik balik satu hari selepasnya, dan pak guard tersebut dikatakan telah disorok oleh PDRM;

(2) Rakaman CCTV dimana anwar dilihat masuk ke panggung wayang, dgn seorg pompuan yg tidak dikenali sekitar waktu kejadian.

(3) Surat MP2 australia yg mengatakan anwar tidak pernah kena sodomy..tp saiful yg kena sodomy..

(4) Fukwa dalam bentuk CD dari ulama terknal di tanah Arab dari Sheikh Abuya nIK Ajis Al acici yg menyatakan kes sodomy Anwar adalah fitnah dari kerajaan zalim BN..

(5) Fukwa2 dalam CD di atas juga menyebut lafaz sumpah laknat Saiful adalah haram dan tidak mengikut nas dan hadis2 gereja khalid samad..

(6)Laporan perubatan dari Pusrawi bahawa "anu" anwar takde tanda penetration, tidak melecet dan tiada luka..tiada sampel pelincir ky jelly dikesan, tp pelincir jenama lain iaitu Jelly YOS..

Bukti2 akan dikemukakan ke mahkamah utk menghentam si saiful..itu sbb mahkamah najib sengaja melewat2kan perbicaraan atas sbb sesi2 parlimen dan memberi masa lawyer2 najib utk mengatur strategy fitnah2 yg lain..

bukti da ade, tapi tak boleh didedahkan lagi, mungkin 20 tahun lagi kot..sementara itu anwar juga telah menerima tawaran bilik nyorok khas dari duta amerika, duta turki sekiranya pihak polis mengancam keselamatannye..

anti-firaun..

p/s: "ini bukan omong2 kosong, ini betul2 kejadian..' - anwar..

mankeldai said...

ape nak diherankan mereka bukan meyusup masuk tetapi dipanggil masuk!
kerajaan umno sememangnya PENGKHIANAT NEGARA!

fiona said...

kenyataan ini memang ada udang sebalik batu. Pendedahan demi pendedahan dilakukan beliau, tetapi beliau sendiri pembohong. Berbohong:
1) Bohongkan ahli-ahli PR tentang 16 September 2008;
2) Fitnah pasal Altantuya sampai sanggup minta Zulkifli tuduh PM terlibat;
3)Beliau sendiri guna pelobi Yahudi untuk angkat imejnya di luar negara. Orang-orang seperti James Wolfensen, Martin Indyk, dan Strobe Talbott rakan2 beliau yang rapat, dan semua mereka ini orang Yahudi.

takda salah pun nak geng ngn orang yahudi..tapi, anwar guna benda ni untuk mengecam BN...ini yang salah..

Anonymous said...

TB jugak ade bukti yg Anwar tidak melakukan liwat ke atas Saiful cuma tidak boleh didedahkan kerana OSA..

Bukti2 itu menunjukkan Anwar berada ditempat lain diwaktu kejadian kerana beliau di restoran sbuah hotel yg lain tgh lunch date ngan Shamsidar.

antara bukti2 lain:

(1) Akuan Bersumpah dari Pak Guard Kondo tu bhw anwar tidak pernah pegi ke kondo tersebut..tp akuan bersumpah itu telah ditarik balik satu hari selepasnya, dan pak guard tersebut dikatakan telah disorok oleh PDRM;

(2) Rakaman CCTV dimana anwar dilihat masuk ke panggung wayang, dgn seorg pompuan yg tidak dikenali sekitar waktu kejadian.

(3) Surat MP2 australia yg mengatakan anwar tidak pernah kena sodomy..tp saiful yg kena sodomy..

(4) Fukwa dalam bentuk CD dari ulama terknal di tanah Arab dari Sheikh Abuya nIK Ajis Al acici yg menyatakan kes sodomy Anwar adalah fitnah dari kerajaan zalim BN..

(5) Fukwa2 dalam CD di atas juga menyebut lafaz sumpah laknat Saiful adalah haram dan tidak mengikut nas dan hadis2 gereja khalid samad..

(6)Laporan perubatan dari Pusrawi bahawa "anu" anwar takde tanda penetration, tidak melecet dan tiada luka..tiada sampel pelincir ky jelly dikesan, tp pelincir jenama lain iaitu Jelly YOS..

Bukti2 akan dikemukakan ke mahkamah utk menghentam si saiful..itu sbb mahkamah najib sengaja melewat2kan perbicaraan atas sbb sesi2 parlimen dan memberi masa lawyer2 najib utk mengatur strategy fitnah2 yg lain..

bukti da ade, tapi tak boleh didedahkan lagi, mungkin 20 tahun lagi kot..sementara itu anwar juga telah menerima tawaran bilik nyorok khas dari duta amerika, duta turki sekiranya pihak polis mengancam keselamatannye..

anti-firaun..

p/s: "ini omong2 kosong, ini betul2 kejadian..'yang aku reka2 nak tipu korang..aku berdosakan??biarlah! korang yang kena tipu....- anti-firaun..

fiona said...

takda salah pun nak geng ngn orang yahudi.dia bunuh orang palestin..bukan bunuh atau rogol dan liwat mak bapak aku dan aku.tapi, anwar guna benda ni untuk mengecam BN...ini yang salah..sbb kena guna taktik yang lebih UMPH!

Anonymous said...

kpd anon yg suka menyamar..

hahahahahahaaaa...apelagi, CONVERTLA comment2 aku tu mcm yg sblm2 ni yg ko buat..

hahahaa...takkan tang ni je?

p/s: "ini omong2 kosong, ini betul2 kejadian..'yang aku reka2 nak tipu korang..aku berdosakan??biarlah! korang yang kena tipu....- anti-firaun.."

anti-firaun..

gapodio said...

orang cerita pasal kesahihan bukti yang dikatakan bukti tu...
betulke adanya bukti tu??
kalau betul kenapa tak keluarkan??
tu semua bola tanggung, apsal tak libas??
komen bagila ilmiah sikit, ni takde lain, tak habis2 pencacai sana2,pencacai sini..

Anonymous said...

kpd anon yg suka menyamar..

hahahahahahaaaa(juba aku kena liwat ngn GOMO tu yang aku gelak)...apelagi,aku nak CONVERT agama LA aku nak jadi cina mcm yg sblm2 ni yg aku buat..

hahahaa aku nak batang ko...takkan batang gomo je?


p/s: "ini omong2 kosong, ini betul2 kejadian..'yang aku reka2 nak tipu korang..aku berdosakan??biarlah! korang yang kena tipu....- anti-firaun.."

anti-firaun..

Anonymous said...

Betul ke Anuar Ibrahim mengatakan bahawa Yahudi dah menyerap dalam PDRM..?

Bila baca komen dari pencacai dari:

joehan said...
April 7, 2010 9:39 AM

gapodio said...
April 7, 2010 9:41 AM

Anonymous said...
April 7, 2010 10:08 AM

Anonymous said...
April 7, 2010 11:31 AM

fiona said...
April 7, 2010 11:41 AM

semuanya tak boleh pakai... hujah apa yang kau pakai beb..? Pengundi Hulu Selangor nakkan hujah yang bernas. Bukan merapu macam keling minum todi.

Hei pencacai puk*mak... kau orang nak UMNO/BN menang di Hulu Selangor ke atau kau orang nak calon UMNO/BN kalah..?

Kau tahu atau tidak... pengundi di Hulu Selangor tu sekarang ni susah nak dibodoh-bodohkan seperti pengundi negeri Johor..?

Kalau kau orang nak calon UMNO/BN menang di Hulu Selangor... tolong beri komen yang lebih lojik supaya pengundi disitu terus percaya pada UMNO/BN...

Sekarang ni SPR telah menyingkirkan MAFREL, apa komen korang bagi menyakinkan pengundi Hulu Selangor bahawa SPR bukan keldai tonggangan UMNO..?

bolos501 said...

.....sepatutunya najib kena jawap tuduhan anwar tu...bukannya mengheret dia ke jawatasnkuasa sekian2..kenapa xnak jawap...??takut??Berani kerana benar takut kerana salah..jgn la sampai salah guna kuasa terhadap anwar...jawap jgn tak jawap!!!

1malaysia = oneISRAEL!

joehan said...

to bolos501...btul kate ko..'brani kerana bnr..tkut kerana slh'..so anwar takut angkt sumpah n bicara kt mhkmh..dh 2thn tangguh..ko rs anwar btul ke slh..JAWAPAN DIE..NUAR BERAHI SLH..sudahla PR..hipokrit paling besar slps yahudi kt dunia ni..time kne kt korang..bg mcm2 alasan..time kne kt gov..suh buat suruhanjy la..siasatan bebas la..jap lg msti ade org menyamar jd aku bg komen..bodo..bdk2 PR da xde idea..cam badut la korang..pakar fitnah kt malaysia adalah anwar ibrahim!!

matkambing said...

sudah tiba masanya rakyat menolak bn dari memerintah negara.

joehan said...

to bolos501...btul kate ko..'brani kerana bnr..tkut kerana slh'..so najib dah angkt sumpah tapi tak bebicara kt mhkmh..dh 2thn tangguh..ko rs anwar btul ke slh..JAWAPAN DIE..NAJIB BURIT KECOT..sudahla BN..hipokrit paling besar slps yahudi kt APCO ni..time kne kt korang..bg mcm2 alasan..time kne kt gov bapak aku tu..suh buat suruhanjy la..siasatan bebas la..jap lg msti ade org menyamar jd aku bg komen..sbb au bagi komen yang bodo..bdk2 BN da xde idea..cam badut hingusan la kitorang..pakar fitnah kt malaysia adalah aku joehan!!

storm62 said...

ha ha ha melayu umno, mamak kerala dah mengaku dia khianati DSAI pd 1998 kes liwat 1.

aku hairan knp melayu2 umno sanggup menjilat mamak kerala yg menkhianati seorang Melayu berAgama Islam?

aku nak lihat, bila mamak kerala itu mampuih, adakah Ibrahim Ali yg berkata dia akan jadi orang pertama yg kencing diatas kuburnya.....kah kah kah...kalo tidak pencacai2 melayu umno komfen telah diTIPU oleh puak Rejin Ganas Yahudi umno ini....kah kah kah kah kah.

joehan said...

kn dh ckp..msti ade mangkuk PR yg xde idea copy2 komen org lain pastu tambah2..korang da xde idea ke..sian btul..tu la korang..otk korang pon dh kne liwat dgn nuar berahi agaknya..
to nuar berahi..xabis2 dgn pendedahan ko..yg org dedahkn psl ko xnk plak ko jwb..lari g london la..bahrain la..kedutaan turki la..dlu kate kne arsenik la..suntik dgn virus hiv la..tp idup lg ko ek..siap liwat2 org lagi..
'anwar harus bertaubat'-karpal sink

KLON the joehan the FUCK said...

ha..ha..ha...kesian joehan ni..

merengek kat perisik-rakyat.blogspot.com..

kenapa ko tak merengek kat PAPA the GOMO the BONTOT tu??

ha..ha..ha...

cerita ko buat orang2 tua..yang faham politik tu tergelak2 terbahak2..klon ko sengal dan bodo..

ha..ha..ha...

joehan harus bertaubat..

ha..ha..ha..

joehan said...

Ni ayt ko "cerita ko buat orang2 tua..yang faham politik tu tergelak2 terbahak2..klon ko sengal dan bodo.."
EHHH..KO SENDRI NGAKU BODO YE..HAHAHAHAH...LAWAK BTUL LA BDK2 pr NI..XPAYH SUSAH2 AKU CKP KORANG BODO..SENDRI NGAKU..BAGUS2..
BEST BG KOMEN KT CNI..BR ADE THRILL..BLH NMPK TRUE COLOUR KORANG..SUME BG KOMEN MERAPU..MENCARUT2..FAKTA XBTUL..
EHH..EN3 PON XBTULL..CMNE KORANG NK BG KOMEN YG BTUL...HAHAHA..
KLON AKU DH NGAKU DIE SENGAL N BODO..PEMIMPIN AGUNG KORANG BILE LG.HAHAAH
'ANWAR AL JUBURI HARUS BERTAUBAT'-KAPAL SINK

joehan said...

memang aku bodo..nama aku Abdul Joehan bin Muhammad Najib..bapak aku tu lagi bodoh..dia la PM kat Malaysia skang..aku lah joehan yang slalu komen dan kutuk2 toppeng perak,tulang besi aka babi tu..

Anonymous said...

Bukan ke Gomo dah beritahu Joehan tu pun dia jugak... Kadang2 aku rasa macam blog ni Gomo punya pulak...dia sentiasa ada kat blog ni bila aku masuk...

I help you, you help me wakakaka... said...

woii...kasi najib jawab la dulu kat parlimen betul ke tak. Dah jawap mintak bukti kat anwar baru gentle macam ni.

najib belum jawap pencacai umno dah meroyan kat sini mintak bukti. apa barang mau bukti...lu sapa mau bukti

saiful tengah praktis kemut jubo dia sebagai latihan kecut jubo masa hari dia disoal balas.

pencacai umno boleh tolong bagi tunjuk ajar dan sokongan kat saiful.

Anonymous said...

I personally think that MOSSAD Intelligence is behind all of this dirty tactics. They simply want to provoke hatred and at the same time to leak information about the Malaysia Government Security & Defense for the betterment of the opposition party.