"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Sunday, July 13, 2008

Anwar nafi terbabit dalam perhimpunan

diciplak dari : malaysiakini

Jul 13, 08 10:28pm
Ketua Umum PKR, Datuk Seri Anwar Ibrahim berkata, beliau dan Pakatan Rakyat tidak terlibat untuk menganjurkan perhimpunan di Parlimen esok.

"Saya kesal kerana pihak polis sengaja mengaitkan nama saya dan Pakatan Rakyat dalam satu perintah mahkamah Majistret yang diperolehi secara ex parte oleh Ketua Polis Daerah Sentul bertarikh 13 Julai 2008 (hari ini)," katanya.

anwar ibrahim 02 060207Beliau menganggap perintah mahkamah itu adalah satu fitnah dan menyalahguna proses undang-undang.

Katanya beliau akan mengarahkan peguam Pakatan Rakyat untuk memulakan proses undang-undang untuk mengetepikan perintah tersebut.

Polis mendapat perintah mahkamah untuk melarang orang ramai daripada menyertai perhimpunan tersebut.

TP - entahlah...aku pun tak tau mana datang cerita demo-demo nih...tapi aku rasa la...mat Nazri yang anjurkan demo ni sebab dari semalam dia dah berkokok dah pasal demo nih...misti mat Nazri yang plan...demo UMNO berwajah PR...khak ptuih!!!

baca selanjutnya di [ sini ]

No comments: