"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Wednesday, July 16, 2008

Blog Shabery Hilang...

Internal Server Error

The server encountered an internal error or misconfiguration and was unable to complete your request.

Please contact the server administrator, webmaster@notashabery.com and inform them of the time the error occurred, and anything you might have done that may have caused the error.

More information about this error may be available in the server error log.

Additionally, a 500 Internal Server Error error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request.


Apache/1.3.41 Server at notashabery.com Port 80

Itulah paparan yang akan keluar di screan PC korang kalau korang cuba mengaccess blog http://notashabery.com/shabery/ milik menteri penerangan kita Datuk Ahmad Shabery Cheek...

Apa dah jadi YB? kene hacke ke saje-saje hacke?

Kalau dah blog sendiri pun tiba-tiba tak boleh diaccess orang ramai macam selalu, maknanya dah terang la yang YB dah kalah dalam debat semalam...mustahil ada masalah dengan server...blog che'det yang hitnya tertinggi di Malaysia pun x de masalah ni tak kan blog YB boleh jadi gini pulak?

Tak pe lah YB...saya bersangka baiklah pada YB...saya andaikan yang YB sedang sibuk menaip surat perletakan jawatan YB macam yang YB janjikan tempohari...

Oleh kerana YB dah janji macam tu maka saya andaikan blog rasmi YB pun dah YB delete sebab mungkin YB dah tak memegang jawatan menteri penerangan lagi...ada kemungkinan ke YB?

Kata mesti dikota...

2 comments:

AnakMerdeka said...

Memang sepatutnya kita kena berbaik sangka kepada semua. Kenapa pulak bila blog dia tak boleh bukak, terus kita kata dia kalahlah, tak memegang jawatan menteri lagi lah..

Apa semua ni? Adakah ini menggambar pemikiran kesemua penyokong PKR. Aku harap tidak..

Anonymous said...

laman notashabery dah kembali www.notashabery.com