"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Saturday, July 19, 2008

Cara-Cara Meliwat

ciplak dari tranungkite


Ekoran kes liwat melibatkan DSAI semakin menjadi topik hangat masakini saya memaksa diri mencari teori bagaimana lojik ianya boleh dilakukan. Walaupun saya yakin banyak pihak yang kurang senang membaca artikel ini, namun cubalah berfikiran positif sama-sama mengkaji fakta lojiknya.


Pertama - Mangsa yang akan di liwat harus membuka atau melondeh seluar dan bersedia untuk diliwat dalam keadaan menonggeng. Iaitu membelakangkan si peliwat. Manakala si peliwat mengadap dubur si mangsa. Jika mangsa dalam keadaan melentang sudah pasti lebih sukar untuk dilakukan kerana mangsa harus melipat atau menarik kaki rapat ke dada untuk meninggikan duburnya.


KeduaAlat kelamin si peliwat harus cukup keras untuk menikam/merodok lubang dubur mangsa. Minyak pelincir harus digunakan pada dubur mangsa kerana lubang dubur tidak mengeluarkan air mazi (pelincir) sepertimana faraj.


Ketiga - Mangsa harus tahu membuka rongga lubang duburnya dengan cara meneran sepertimana kita meneran najis untuk dikeluarkan dari dubur kita. Jika dalam keadaan takut atau terpaksa tak mungkin rongga dubur boleh terbuka begitu saja. (Kalau tak percaya cuba anda mencangkung dan jolok lubang dubur anda dengan jari boleh masuk tak jika tanpa membuka rongga dubur kita. Jika dijolok juga pasti rasa perit dan mengakibatkan luka)


ULASAN SAYA :


Liwat boleh dilakukan jika ada kerjasama penuh dua pihak yang sudah biasa melakukannya. Dalam keadaan dipaksa atau terpaksa ianya tak mungkin boleh dilakukan. Sedangkan orang yang sudah lama berkahwin masih boleh ‘tersesat’ mencari lubang faraj isteri mereka jika sang isteri tak bersedia membuka rongga farajnya. Itu pun jika pelincir ori dah keluar.


Jika lelaki sudah berusia (60 keatas) saya yakin alatnya tak akan cukup keras bagi membolehkannya untuk merodok lubang dubur lelaki atau wanita yang tak pernah dirodok dubur mereka sebelumnya.

Jadi mengikut kajian saya dalam kes SaiFool dan DSAI peratusan ianya boleh berlaku adalah 0.000001 peratus saja, kecuali kedua mereka sudah biasa menjalankan aktiviti liwat-meliwat tersebut.


TP - ulasan aku pulak...si sepul ni bakal mendapat penghinaan seumur hidupnya...

1 comment:

Akukah Lelaki Itu said...

aku setuju tu... kedua2 mmg dah biasa melakukanya