"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Tuesday, July 01, 2008

Fakta Pelik Lembu Liwat.

email dari : ahmad zamri

Yang lagi pelik, cuba perhatikan kronologi kes budak ni :-

1) Dia ni drop out dari UNITEN, exam fail giler, score 1.0 CGPA je sebab menurut member-member sekampus, dia ni giler glamour, kaki perempuan dan tak belajar langsung, sebab tu kantoi exam. Dia kata kalau nak sambung balik belajar pun kena repeat banyak paper dan makan banyak tahun lagi baru nak grad (itupun kalau pass) So, dia pilih utk keluar U dan cari kerja.

2) So, dia landed kat head office PKR about 8 months ago (menurut Dr Wan Azizah) utk bantu kerja-kerja pilihanraya dan lepas tu jadi pembantu Anwar, pemimpin idola dia sejak dari kampus.

3) Najib kata semalam, gambar budak tu dgn pegawai kanan dia di opis TPM diambil 3 bulan lepas dan dia datang pejabat TPM sebab nak mohon biasiswa (pleaselahh...,takde alasan lain ke). So, yang menjadi persoalan dan misterinya ialah :-

i) Dia kan drop out dari U, dah tak nak belajar lagi, sebab tu dia cari kerja, SO apakejadahnya dia nak mohon BIASISWA plak...nak masuk U mana? Bila nak sambung belajar?. Pejabat TPM ada keluar biasiswa ke selama ni? Tak tahu pun...

ii) Masa dia pegi pejabat TPM tu, dia MASIH lagi bekerja di pejabat PKR !! Apa dia buat kat situ? 3 bulan lepas (kata Najib) bukan ke tengah sibuk PRU 12. Wahh..time tengah sibuk-sibuk Pilihanraya, kau pegi lawatan sambil belajar ke pejabat Timbalan Pengerusi Barisan Nasional yg merupakan seteru ketat bos di tempat kerja kau i.e Ketua Umum PKR, utk kau mohon Biasiswa !!! Pleaselahhhh......org Malaysia bukannnya bodoh sangat kau nak tipu mcm tu!.

iii) Menurut sumber rapat yg amat dipercayai, si pegawai kanan Najib yg bergambar dengan budak liwat tu, dia memang org kanan/rapat sungguh dgn Najib, budak lulusan UIA dan jadi speechwriter Najib. So, boleh mintak biasiswa kat dia ke, dia boleh bagi recommendation ke, macam mana kau boleh kenal dia sebelum ni, kau drop out UNITEN baru je lagi, dia grad UIA dah lebih sepuluh tahun!

Jadi, apa sebab sebenarnya budak liwat ni ada kat situ, masa (timing) kejadian tu tengah sibuk pilihanraya dan motif sebenar dia kat pejabat TPM tu ??? Sama-sama kita tunggu laporan siasatan POLIS DIRAJA MALAYSIA yang sangat-sangat kita cintai dan boleh dipercayai !!!

No comments: