"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Tuesday, July 01, 2008

Jom Siasat Siapa Saiful!

Assalamu'alaikum...

Tahniah pada Saiful Bukhari kerana berjaya meng"lembu"kan diri engkau & juga berjaya menjadi tokoh "mangsa sodom" yang tersohor di Malaysia.dengar khabarnya rate lembu ni pun dah naik mengatasi Rosmah c4 & Najib Sukhoi pada waktu artikel ini ditaip.

Tak lupa juga antara tokoh yang tercicir dalam ranking manusia tanpa akal fikiran ialah KJ yang nampak nya semakin menurun rankingnya & usaha menjulang nama KJ kecarta teratas manusia tanpa akal sedang giat dijalankan dengan strategi utamanya setakat ini ialah mendakwa kemungkinan DSAI sendiri mengarahkan lembu sodom melapor untuk meraih simpati...

Satu usaha yang baik & satu kenyataan yang cukup sifatnya untuk meletakkan seseorang itu dikalangan manusia tanpa akal...bagus KJ...engkau memang tak de akal.

Tapi buat rakan-rakan Pakatan Rakyat...ini bukan masanya untuk kita mengundi SMS untuk carta manusia tanpa akal.ini masanya untuk mencari lebih ramai lembu-lembu yang menyusup masuk kedalam struktur pentadbiran Pakatan Rakyat.baik PKR,PAS maupun DAP mesti buat sesuatu supaya lembu-lembu ini tidak akan berak lagi dimerata-rata kawasan Pakatan Rakyat.

Pakatan Rakyat tak kira PKR,PAS atau DAP kena siasat semua kakitangan yang baru yang menyertai parti masing-masing selepas PRU12 tempohari.aku percaya banyak lembu-lembu menyusup masuk kedalam pagar Pakatan Rakyat untuk mendapatkan rumput-rumput hijau yang segar bagi mengisi tembolok masing-masing,meninggalkan tahinya yang hangat dimerata-rata ceruk kawasan Pakatan Rakyat & kembali kepada tuan-tuan lembu dalam kekenyangan...

PKR,PAS & DAP kena siasat balik latar belakang semua kakitangan-kakitangan parti masing-masing tanpa memilih bulu.kita tak mau kerajaan yang baru dibentuk tak sampai setahun dirosakkan dari dalam oleh mereka-mereka yang bertaraf lembu ragut sahaja.Pakatan Rakyat kena ingat...lembu-lembu ni depa tak reti kenyang...selagi depa boleh meragut,depa akan ragut sampai cerah padang tu.

Kalau tak percaya,korang tunggu la lembu seterusnya......a ni ha...cerita pasal lembu...setakat ni info pasal lembu kene liwat ni tak banyak yang didedahkan...mungkin tak banyak info lagi kot.tak pe...aku yakin lembu kene liwat ni mesti ada ramai kawan-kawan dari spisis "manusia yang berakal".

Ni nak pesan pada lembu kene liwat...kengkawan engkau yang bertaraf "manusia yang berakal" akan dedahkan siapa engkau dalam masa terdekat ni...nasib engkau akan jadi macam 2 orang sahabat engkau sebelum ni.tak kan engkau tak ingat 2 orang teman sepadang ragut engkau tu???alahai...si anu la...ape namenye...rem & hir...ha...yang tu la...tak lama lagi boleh la engkau duduk sekandang dengan depa!!!

Kat sini jugak aku mintak kengkawan lembu ni atau sesape yang kenal lembu ni untuk sampaikan info & latar belakang lembu ni kat sini untuk kita dedahkan...tapi ingat...kita nak info dari spisis "manusia yang berakal" SAHAJA!!!maklumat dari lembu tidak akan dilayan...

Meh kita siasat & dedah siapa Saiful sebenarnya!!!

Hantarkan maklumat & gambar ( kalau ada ) ke email : PerisikRakyatPR@gmail.com

No comments: