"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Saturday, July 05, 2008

Gambar Sekitar Stadium MBPJ Menjelang Himpunan Sejuta Rakyat.

Assalamu'alaikum...

Baru balik dari Stadium MBPJ sekejap tadi...seperti yang aku janjiukan petang tadi.korang tataplah sedikit gambar-gambar sekitar Stadium MBPJ dimana persiapan untuk Perhimpunan Sejuta Rakyat sedang giat dijalankan...

Kebetulan tak sampai 5 minit lepas aku sampai Che'gu Bard pun sampai...sempat la anak bini aku bergambar dengan orang kuat PKR tu...senyum sakan bini aku...Che'gu Bard pulak siap dukung anak aku...hehehe...

Ni kira macam suntikan semangat la untuk bekal korang esok...ok...selamat menatap...korang tengok la dulu gambar-gambar ni sementara aku tambah apa-apa yang patut...

adios...

deretan gerai-gerai sedang giat membuat persediaan ( gerai buat persediaan??? )

brader ni tangah bz bungkus kacang rebus.

gerai menjual T.Shirt Protes milik Pemuda Paroi...khabarnya dalam masa tak sampai sebulan dah terjual hampir 6000 helai T.Shirt Protes.Tahniah..!

agak-agak menjelang pagi esok sempat cecah 10ribu helai kot...

Che'gu Bard pun ada...

Bertuah anak bini aku...dapat gambar dengan Che'gu Bard...selama ni depa tengok gambar je...hari ni dapat bergambar...mekasih che bard.

macam-macam ada...bak kata pakcik astro.

siap la tu...bini aku bukak citer sembang dah tu...jap gi ada la yang sambar baju tu...

tak ramai sangat yang datang...gerai-gerai ada la dalam 10 biji baru...khabarnya rakan-rakan dari terengganu pun dah selamat sampai dekat 10 biji bas...Alhamdulillah...

nah kau...makan jamu dulu...kot-kot esok kene perambat...ada la jugak tenaga tambahan!

akak ni datang nu dari Muar...semangat bro..."akak" ngko boleh datang jauh-jauh...yang jantan-jantan tu takat menyalak dalam weblog tapi tak datang tak yah bising la...

brader ni baru sampai...tak sempat tanya dari mana...










No comments: