"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Thursday, August 21, 2008

Anwar, UMNO & Israel

2 - 3 hari ni ade beberapa ekor puaka-puaka UMNO/BN terjerlus masuk ke blog aku.bukan terjerlus sebenarnya & yang tu aku sedia maklum...

Depa pun nak cari maklumat jugak & yang tu jugak aku sedia maklum bahawa ekor puaka-puaka UMNO/BN ni pun tak berapa harap dekat mainstream media depa...

Depa pun tau jugak media pujaan depa tu 100% tak boleh dipercayai laporannya kecuali laporan keputusan judi haram.yang tu depa memang percaya habis.

Tu cerita dalam blog aku ni...yang ni cerita dekat luar blog pulak & cerita dalam cerita...nak tau baca...tak nak tau...tak payah baca...aku tak paksa...

Dah lama aku dengar ekor puaka-puaka UMNO/BN ni dok bercerita kununnya kalau Pakatan Rakyat dapat bentuk Kerajaan & DSAI dilantik jadi Menteri Perdana makanya negara Malaysia akan tergadai dek julat-julat Amerika berplatformkan DSAI sebagai broker...

Na...ku tak faham macam mana yang dikata DSAI ni ejen Amerika Yahudi...apa ke bodoh sangat ke Amerika ni nak ambik DSAI yang bukan dalam kerajaan untuk nak jadi ejen dia?sungguh kelakar hujah depa...aku penah tanya apa la buktinya DSAI tu ejen Amerika?

Depa soh aku perati balik gerak-geri DSAI.tengok kengkawan dia kat luar negara.oOo...tengok kawan...dah aku pun seram jugak la kalau lagu tu...aku pun ada jugak kengkawan kat negara Amerika Yahudi tu.dah aku ni kira ejen Amerika jugak ke?

Menteri-menteri dalam Almari UMNO/BN pun selalu jugak keluar negara jumpa mat-mat saleh yahudi...depa pun ejen ke?

Kalau nak jawab bab ejen ni aku tak reti nak ulas panjang-panjang...aku cuma ada 1 soalan je.soalan aku ni jarang ekor puaka-puaka UMNO/BN jawab...ops...bukan jarang...tapi tak pernah pun depa jawab...selalunya rapar meter la depa pecut bila aku tanya soalan ni...

Soalan ni senang je...

Gambar bendera apakah yang berkibar didalam gambar diatas & bangunan apakah yang ada didalam gambar tersebut?

Soalan cepumas...UMNO ni ejen Israel ke?kenapa kibar bendera Israel dekat bangunan UMNO?

*baik terbalikkan bendera Malaysia dari kibar bendera Israel...ada betoi dak cakap aku ni?

2 comments:

Anonymous said...

btol2..gambar tuh dh lama aku tgk..skang ni ada lg ke x aku x tahu la...diorang dok mai baca blog hang..amik isi mana yg patut..lepas tuh kasi flag..tp skang diorang xleh flag dah...muahhahahahahhaa

alifstyle said...

terbalikkan bendera Malaysia tak bagus.
Kibar bendera isreal pun tak bagus.

2-2 tak bagus!