"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Thursday, August 21, 2008

Dari Mahakamah Majistret Ipoh

(kemaskini 9:50am)Sekarang ni diperkarangan Mahkamah Majistret Ipoh, 1 perhimpunan Solidariti untuk YB Jamaluddin & YB Osman sedang diadakan.lebih kurang 300 orang menyertai perhimpunan ini & sedang memenuhi perkarangan Mahkamah Majistret Ipoh.

8:55am - YB Jamaluddin tiba di Mahkamah Majistret Ipoh.

9:15am - Ketibaan YB Ngeh Koo Han

Untuk pengetahuan anda juga, pada pagi ini pihak BPR akan mengemukakan permohonan tahanan reman bagi YB Jamaluddin manakala pada sebelah petang pula pihak Kerajaan Pakatan Rakyat Perak akan mengemukakan permohonan mengenepikan perintah tahanan reman YB Jamaluddin & YB Osman di Mahkamah Tinggi Ipoh.

9:30am - YB Jamaluddin dikenakan tahan reman selama 2 hari untuk membantu sisatan.tuduhan terhadap baliau ialah : meminta RM5000 sebagai balasan meluluskan projek.

9:45am - YB Jamaluddin dibawa ke BPR

9:50am - Orang ramai mula bersurai

*Satu kenyataan penuh tentang konspirasi ini akan disiarkan di blog PerakExpress.com petang ini.

1 comment:

Anonymous said...

bagus gak derang kena tangkap..lepas ni tangkap la pula kes2 yang lim guan eng dedahkan malam tadi rasuah ke sogok jer atau cuma duit kopi..atau memang betul..