"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Saturday, August 23, 2008

Jumpa Di Permatang Pauh.

Assalamu'alaikum...

Hari ni aku tak dapat nak update banyak-banyak dekat blog ni sebab aku nak bertolak ke Permatang Pauh...

Jadi mintak maaf banyak-banyak pada korang-korang yang sudi menjengah blog aku ni...insya-Allah sebaik sampai P-044 aku akan update terus dari sana.

Pada rakan-rakan yang jugak akan ke P-044 hari ni harap dapat jumpa disana...aku akan berkampung di P-044 sampai hari penentuan & dalam tempoh tu akan berpusat dibilik gerakan PKR Sama Gagah.

Adios...

Wassalam.

Berjuang.berjuang,berjuang & terus berjuang...!!!

3 comments:

~♥ UmmiAnni ♥~ said...

salam,

semoga selamat dalam perjalanan...

insyaAllah ummi akan ke sana hari Isnin sehingga hari mengundi...

Stone525i said...

Salam TP,

Saya juga akan ke PP Isnin ni sama mcm Ummi ler.
Harap dapat la kita jumpa nanti, insya'allah.

radens albanjari said...

Salam buat blogger PR.Bila ante sudah di sana, pastikan gempur BN tahap 'hiroshima',biar kelam dan kelabu asap warna BN, tapi pesan ana, jangan sampai kena 'hangkut'.ana gurau jerk ! Ana doakan semoga perjuangan para bloggers di permatang pauh dipermudahkan oleh Allah s.w.t, bagi bloggers lain - rapatkan barisan untuk kita gempur sisa akhir perjuangan di P44, biar rebah BN menyembah bumi. Merdeka !!!