"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Tuesday, August 26, 2008

Malam Menjelang Hari Penentuan

Gambar sekitar ceramah terakgir DSAI di Jalan Baru. berapa kehadiran hangpa jangan tanya aku, aku bukan tukang banci.TV3suku cakap, 3 orang je datang...DSAI, Drebar dia n tukang jaga mekrofon...hangpa tengok la sendiri...
Payung cukup laku semalam sebab hujan
Orang India sokong Pakatan Rakyat...orang melayu dok pikir lagi...awatnya?
Polis pun datang dengar ceramah DSAI..!
Besok abang undi DSAI!
Pintu masuk...sesak amat...
3 orang?
Semangat beb...
Ramai bro...
Jem...roti mana?
Ini macam 3 jam baru sampai...
......
Hujan renyai-renyai...rintik hujan sama banyak dengan orang.
Pergh...
Dah...malas nak cakap apa dah...




Undilah Parti KeADILan Rakyat!

4 comments:

Junjungan said...

Semalam aku pun ada disana perking kereta jauh kena berjalan 1 km. Nak masuk tempat ceramah punya la sesak. Ramai manusia walaupun hujan dan agak sikit becak.

Sistem audio tak berapa baik lagi pun bunyi bising dari generator para peniaga buat kacau daun.

Nak dengar ceramah memang tak selesa. Aku hazir untuk menjadi sebahagian dari sejarah. Ini cerah terahkir unutk kempen pilihanraya kecil ini. Esok kemenangan sudah pasti. Jalan ke Putrajaya terbuka luas. Kerjaan Malaysia yang baru bakal menyusul.

Anonymous said...

nih la manusia-manusia yang tak tau nak bersyukur. baik letak kat iraq duk sana kena bom padan muke

Anonymous said...

agak kureng ajar la makhluk anonymous kat atas nih.. org mcm hang la yg patot sgt kena hantar ke iraq biar kena bom atau di c4 kan.

Anonymous said...

saudara anonymous kat atas tu lembu desperate..blog tak laku, menyebok kat blog orang lain