"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Tuesday, August 26, 2008

Kisah Siang Tadi.

Siang tadi kami ronda 1 Permatang pauh.ronda punya ronda, lalu depan markas AKIM...ada sekor ni gatal nak ambik poster AKIM buat kenangan.

Brek kereta, park tepi jalan...

Aku intai kat markas, aku nampak Haji Pi...uih...best...kami kluar pi kat Haji Pi...

Sembang, Haji Pi tanya - macam mana? aku cakap macam ni la...di tanya balik - macam ni apa?aku tak jawab...aku mintak poster AKIM, sekotak Haji Pi bagi kat aku...balik ni aku nak frame...kalau hangpa nak, hangpa kene beli...aku jual murah murah...

Haji Pi ambik autograf kami.

Malam ni aku tak tau Haji Pi pegi mana...petang tadi ada member habaq, Haji Pi kutip sendiri poster dia dekat jalan besar...

Calon lain ada ka yang kutip sendiri poster?aku tabik dekat Haji Pi...

Terima Kasih Haji Pi sebab sembang ngan kami...panjang umo, kita jumpa lagi.

2 comments:

Anonymous said...

Haji P menjadi calon pilihan padedoh.

Anonymous said...

huih.. baguih ah Haji Pi neh.. aku pon tabik skali ar.. *tabik spring*